خرید قسطی گوشی a54 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/15 04:15:00

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a54 با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی a54 با چک


گوشی a54 سامسونگ

با خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ، شما می‌توانید یکی از زیباترین گوشی‌های تولیدی برند سامسونگ را در دست داشته باشید. این گوشی در سری A در شمار موبایل‌های میان رده شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. این محصول مجموعه ای از خواسته‌های شما را در این شاخه برآورده می‌نماید. این کالای دیجیتال، از نظر قیمتی مقرون به صرفه بوده و در میان کاربران محصولات دیجیتال طرفداران زیادی دارد. رنگ‌های متنوع این محصول، توانسته است مجموعه ای از سلیقه‌های گوناگون مصرف کنندگان را تحت پوشش قرار دهد. 

همچنین ظرفیت‌های مختلف این محصول این امکان را برای خریداران فراهم نموده است تا با توجه به نیاز خود کالای دلخواه خود را انتخاب نمایند. در حال حاضر این گوشی با دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایت در بازار ایران عرضه می‌گردد. طراحی ظاهری این گوشی نیز بر محبوبیت آن افزوده است. رم این گوشی 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است که سرعت پردازش بالایی را برای این محصول ایجاد نموده است. 

تنوع رنگ a54 سامسونگ

سیستم عامل این دستگاه نظیر اغلب کالای دیجیتال ساخت شرکت سامسونگ، اندروید می‌باشد. نسخه به کار گرفته شده در این گوشی، اندروید با ورژن ۱۳ می‌باشد، که در حال حاضر از بالاترین نسخه‌های اندروید محسوب می‌گردد. سرعت پردازش و راحتی منوها در نسخه اندروید 13، مقبولیت ویژه ای را برای این گوشی به ارمغان آورده است. خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ، لذت داشتن یک گوشی نسبتا سبک را برای شما به همراه دارد. گوشی‌های دارای فناوری 5G به طور میانگین وزن بیشتری نسبت به گوشی‌های فاقد این ویژگی دارند. وزن این محصول‌ 202 گرم است، که با توجه به امکانات مذکور وزن مناسبی محسوب می‌گردد. ابعاد این کالا 158.2 در 76.7 در 8.2 میلی‌متر، می‌باشد و توانسته است، صفحه نمایش نسبتا مطلوبی را در اختیار کاربر قرار دهد. صفحه نمایش این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت است، که قفلی با امنیت بالا را به کاربر عرضه می‌کند. 

مزایای فنی گوشی a54 سامسونگ

این کالای دیجیتال، دارای صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی 120 هرتز می‌باشد. روشنایی این صفحه نمایش حدود 1000 نیت است که تصاویری با شفافیت بالا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول در 15 مارس 2023 به بازار عرضه شده است و از آخرین محصولات شرکت سامسونگ به حساب می‌آید.  تراشه به کار رفته در این گوشی Exynos1380(5nm)chipset می‌باشد. این تراشه از جدیدترین تراشه‌های بازار تکنولوژی است و سرعت خیره کننده ای را برای گوشی ایجاد می‌نماید. 

با خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ شما می‌توانید از داشتن یک دستگاه با پردازنده 4xCortex A78+4xCortex A55 لذت ببرید. پردازنده فوق الذکر فرکانس 2 تا 2.4 گیگاهرتز را دارا است، که سرعت پردازش فوق العاده ای را به این دستگاه هدیه داده است. در کنار قدرت پردازش الکترونیکی، این محصول با داشتن پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G68-MP5-GPU کیفیت تصاویر ویژه ای را به مصرف کننده عرضه می‌کند. دیدن عکس‌ها و ویدئوهای با کیفیت حاصل این پردازنده گرافیکی قدرتمند است.   

زیبایی خاص a54 سامسونگ

با خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ شما می‌توانید از داشتن یک گوشی با کاربری بالا برخوردار باشید. این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید علاوه بر داشتن فضای اضافی برای ذخیره داده‌ها، از امکان جابجایی دیتا بین گوشی و سایر لوازم دیجیتال استفاده نمایید. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این دستگاه حدود 4.3 پیکسل بر اینچ است و تصویر خروجی این کالا، رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل را به همراه دارد. نسبت تصویر این گوشی 9 به 19.5 است و نسبت اندازه صفحه نمایش به بدنه این گوشی 82.9 درصد است. بدین ترتیب فضای استفاده شده در ارائه تصویر به میزان قابل توجهی بهینه سازی شده است. 

نحوه خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ

وجود امکان خرید اقساطی، این محصول و سایر اقسام کالای دیجیتال از ویژگی‌های خاص پورتال قسطی کلاب است. اگر به سایت این شرکت رجوع، می‌توانید شیوه‌های پرداختی گوناگونی را مشاهده نمایید. در قسمت مالی، علاوه بر امکان خرید نقدی، روش‌های متنوع پرداخت وجه، مانند: طرح  "بایچک"، "لیزینگ پارسیان"، "طرح پایا" قابل استفاده می‌باشد. با برخورداری از امکان استفاده از روش فروش قسطی طیف گسترده ای از محصولات گوناگون پیش روی مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. در کنار تسهیلات مذکور، امکان تنظیم قراردادهای سازمانی نیز از ویژگی‌های دیگر این وبسایت است. سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف می‌توانند با عقد قرارداد از مزایای خرید عمده محصولات استفاده نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو
برند شیائومی جز برترین برندهای دنیا میباشد که محصولاتی با کیفیت و جذاب دارد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو به بخش موبایل در...

خرید تبلت هوآوی مدل T5

خرید تبلت هوآوی مدل T5
تبلت هوآوی بسیار زیبا و جذاب طراحی و تولید شده است. اگر تمایل به خرید اقساطی تبلت هوآوی مدل T5 دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت ...