خرید اقساطی گوشی honor 50

تاریخ انتشار:
1403/2/11 00:49:25

جدیدترین گوشی بازار آنر 50 نام دارد که مدل‌های متنوعی دارد. برای خرید اقساطی گوشی honor 50 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی honor 50


معرفی محصول جدید کمپانی آنر

یکی از جدیدترین محصولات برند آنر در سال 2021 سری گوشی‌های آنر 50 است. در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از مدل‌های گوشی آنر بپردازیم. گوشی HONOR 50 NTH-NX9 5G یکی از بهترین و زیباترین مدل‌های سری 50 آنر می‌باشد. اگر تمایل دارید یک گوشی بالارده و باکیفیت را در رنج قیمتی 12 تا 13 میلیون خریداری نمایید، گوشی آنر 50 بهترین گزینه است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی گوشی honor 50 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از شرایط فروش ویژه این سایت مطلع گردید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

طراحی گیرا و چشم نواز

گوشی زیبا و خوش قیمت آنر دارای یک صفحه نمایشگر با کیفیت به اندازه 6.57 اینچ است. این گوشی زیبا دارای رزولوشن 1080×2340 پیکسل می‌باشد و کیفیتی بسیار عالی دارد. طراحی پنل‌ها پشتی این گوشی بسیار متفاوت است.

دو دایره که در بخش محیط با یکدیگر تماس دارند و بسیار چشم نواز است. صفحه نمایشگر این تلفن همراه از نوع آمولد می‌باشد و نمایش رنگ و تصویر را به خوبی انجام می‌دهد. اگر تمایل به خرید قسطی گوشی honor 50 دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

بررسی مشخصات گوشی آنر 50

گوشی جذاب و پرفروش آنر 50 دارای ابعادی برابر با 7.8×73.8×160 و وزن برابر با 175 گرم است. این اندازه بسیار ارگونومی و عالی می‌باشد و از درد گرفتن دست جلوگیری می‌کند. در مورد ساختار بدنه این تلفن همراه می‌توان گفت که جنس بدنه پشت و جلوی این گوشی از جنس شیشه می‌باشد و زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده است. ناگفته نماند که جنس فریم این گوشی از نوع پلاستیک می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی honor 50 با قیمتی ارزان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

استفاده از امکانات گوگل!

شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی honor 50 از تمامی امکانات گوگل بهره مند شوید. همچنین می‌توانید از تمامی نرم افزارهای اختصاری گوگل استفاده نمایید و هیچگونه مشکلی نخواهید داشت. شما امکان استفاده از پلتفرم Google Play Store را دارید و دیگر خبری از تحریم وجود ندارد! برای خرید قسطی گوشی honor 50 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی فنی گوشی آنر 50

گوشی قدرتمند و پرفروش آنر 50 دارای یک تراشه قوی به نام Snapdragon 778G 5G Chipset است. این گوشی دارای حافظه داخلی 256 و RAM 8 می‌باشد و برای بازی کردن و انجام فعالیت‌های سنگین بسیار مناسب است. باتری به کار رفته در این گوشی 4300 میلی آمپر بر ساعتی می‌باشد و شارژر فوق سریع 66 واتی دارد که در مدت زمان بسیار کمی گوشی شما را شارژ خواهد کرد. برای خرید قسطی موبایل honor 50 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید با صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی گوشی honor 50

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در کشور است که تمام محصولات ایرانی و خارجی را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب، کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و روش خرید اقساطی را انتخاب کنید. سپس با توجه به شرایطی که دارید، یکی از طرح‌های خرید اقساطی را انتخاب کرده و فرآیند خود را تکمیل کنید.

قسطی کلاب به فروش اقساطی انواع موبایل، لوازم خانگی، کنسول بازی و کالای دیجیتال می‌پردازد و شما می‌توان با چک یا سفته به خرید خود بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با قسطی کلاب بهترین خرید آنلاین را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ

خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید قسطی گوشی se 2022 اپل

خرید قسطی گوشی se 2022 اپل
اگر به دنبال خرید یکی از گوشی‌های آیفون با قیمتی مناسب و کیفیت عالی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی گوشی se 2022 اپل از...