خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/17 08:52:34

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با سفته


انتخاب بهترین گوشی سامسونگ

کمپانی سامسونگ در راستای سیاست مشتری مداری که دارد، همه ساله گوشی‌های میان‌رده یا سری ‌َ‌A را که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند، به جدیدترین تکنولوژی‌های تولید گوشی‌های هوشمند مجهز کرده و در اختیار طرفداران خود قرار می‌دهد. در حال حاضر گوشی a54 سامسونگ به دلیل مشخصات فنی که دارد نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. به همین جهت به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ در این رده شناخته می‌شود. با ما همراه باشید تا در خصوص خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ شما را راهنمایی کنیم. 

مشخصات ظاهری Galaxy A54 Samsung

برند سامسونگ در طراحی Galaxy A54 Samsung به عنوان یک گوشی میان‌رده از طراحی گوشی پرچمدار S23 استفاده کرده و در نمای روبروی آن، صفحه نمایش یک‌دستی را قرار داده است. در صفحه نمایش این کالای دیجیتال، بریدگی O شکل ناچ اینفینیتی در قسمت بالا و مرکز صفحه قرار دارد که سنسور دوربین سلفی در آن جای گرفته است. صفحه نمایش از حاشیه بسیار کمی برخوردار بوده و حدود 83 درصد از نمای روبرو را به خود اختصاص می‌دهد.

در قسمت پشتی شاهد طراحی ساده‌ای برای این کالای دیجیتال هستیم که محل قرارگیری سه سنسور دوربین به صورت ستونی در کنار هم می‌باشد. هرچند که فریم این گوشی از متریال پلاستیک ساخته شده است اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در نگاه اول شاید کسی متوجه متریال استفاده شده در آن نشود. برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این کالای دیجیتال در ابعاد 8.2 × 76.7 × 158.2 میلی‌متر تولید می‌شود و وزنی در حدود 202 گرم دارد. برخورداری از باتری 5000 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع 25 وات، پشتیبانی از استانداردIP67، مجهز بودن به سنسورهای اثر انگشت، شتاب‌سنج ژیروسکوپ، قطب‌نما و فشارسنج از دیگر مشخصاتGalaxy A54 Samsung محسوب می‌شوند.

مشخصات فنی صفحه نمایش گوشی a54 سامسونگ

گوشی a54 سامسونگ دارای صفحه نمایش Super Amoled با کیفیت 6.4 اینچ و رزولوشنی معادل 1080 در 2340 پیکسل می‌باشد. این کالای دیجیتال با برخورداری از حداکثر روشنایی معادل 1000 نیت، می‌تواند در تابش مستقیم نور خورشید تصویر واضحی را ارائه دهد. صفحه نمایش این گوشی وضوح تصویری معادل با 403 پیکسل در در هر اینچ به نمایش می‌گذارد. این قابلیت باعث تفکیک مناسب رنگ‌ها و زنده بودن آنها می‌شود. استفاده از نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز سبب گردیده این گوشی عملکرد روان و مناسبی در هنگام تماشای ویدیوهای سنگین از خود به نمایش گذارد. با خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات فنی دوربین‌های گوشی a54 سامسونگ

این کالای دیجیتال دارای 3 سنسور دوربین می‌باشد. دوربین اصلی آن رزولوشنی معادل 50 مگاپیکسل، سایز سنسور 1/1.56 اینچ و گشودگی دیافراگمی معادل f/1.8 دارد. برخورداری از زوم 4 برابری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر از مشخصات آن محسوب می‌شوند. دوربین اولترا واید این گوشی دارای مشخصاتی از قبیل روزولوشن 12 مگاپیکسلی، پوشش 123 درجه و f/2.2 می‌باشد. در نهایت لنزدوربین سوم یا ماکرو این گوشی دارای 5 مگاپیکسل رزولوشن، گشودگی دیافراگم f/2.4، فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر است.

کالای دیجیتال جدید و قدرتمند سامسونگ مجهز به دوربین سلفی32  مگاپیکسل بوده که دارای لنز 26 میلی‌‌متری با دریچه f/2.2 می‌باشد. این گوشی می‌تواند تصاویری با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، 1080 پیکسل را با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل را  با سرعت 480 فریم بر ثانیه ضبط نماید. برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده Galaxy A54 Samsung

این کالای دیجیتال دارای پردازنده اگزینوس 1380 بوده که عملکرد مناسبی در هنگام انجام بازی‌های سنگین ویدیویی و نرم‌افزارهای کاربردی از خود نشان می‌دهد. این پردازنده از معماری 5 نانومتری استفاده می‌کند که منجر به کاهش مصرف انرژی و شارژ باتری می‌شود.

همچنین این گوشی دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5، رابط کاربری One UI 5.1 - و سیستم عامل Android 13 با قابلیت به‌روزرسانی می‌باشد. پردازنده مرکزی گوشی a54 سامسونگ دارای چهار هسته‌ 2.4 گیگاهرتز Cortex-A78 و چهار هسته‌ 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55بوده و از حافظه داخلی256  گیگابایت و رم 8 گیگابایت برخوردار است.

شرایط خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ

با توجه به ویژگی‌های فنی مناسبی که گوشی a54 سامسونگ از آن برخوردار است، کاربران زیادی تمایل به خرید این کالای دیجیتال دارند. از طرفی افزایش قیمت‌‌ کالاهای دیجیتال به خصوص گوشی‌های هوشمند، سبب گردیده خرید نقدی این محصولات برای برخی از افراد چالش برانگیز شود. به همین جهت امروزه یکی از بهترین روش‌های تهیه آن‌ها، خرید اقساطی از شرکت‌های معتبر فروش لوازم دیجیتالی می‌باشد.

در همین راستا برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ می‌توانید به سایت مجموعه قسطی کلاب که سال‌ها است در زمینه فروش قسطی کالاهای دیجیتال فعالیت می‌کند، مراجعه کرده و پس از انتخاب گوشی مورد نظر خود از بخش کالاهای دیجیتال این شرکت، گوشی a54 سامسونگ را با بهترین شرایط اقساطی خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a12

خرید اقساطی a12
یکی از گوشی‌های استثنایی برند سامسونگ مدل A12 می‌باشد که دارای قیمت مناسبی است. برای خرید اقساطی a12 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی ایفون 13 پرو مکس با چک

خرید قسطی ایفون 13 پرو مکس با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی ایفون 13 پرو مکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...