خرید اقساطی گوشی a53

تاریخ انتشار:
1403/2/9 23:40:41

جدیدترین گوشی جذاب برند سامسونگ با نام a53 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی a53 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a53


گوشی A53 سامسونگ

برند سامسونگ از بزرگترین و محبوب‌ترین برندهای تولید گوشی‌های همراه می‌باشد. یکی از مدل های بسیار پرفروش سامسونگ، مدل A53 می‌باشد که در توضیحات زیر مورد بررسی قرار گرفته است. اگر قصد خرید قسطی گوشی A53 سامسونگ را دارید، می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب نسبت به خرید اقساطی آن اقدام کنید. 

طراحی بدنه اصلی گوشی

شرکت سامسونگ مدل‌های بسیار متنوعی برای کاربران خود تولید و می‌کند. یکی از مدل‌های بسیار محبوب که در هفته‌های اخیر به بازار معرفی شده است، سامسونگ A53 می‌باشد. طراحی ظاهری و بدنه گوشی بسیار جذاب و شیک است. طرح روی گوشی مشابه سایر مدل‌های سری A بوده و در پشت بدنه آن 4 ماژول دوربین تعبیه شده است.

بدنه جلویی این مدل از نوع شیشه و قسمت پشتی آن از جنس پلاستیک است. لازم به ذکر است که گوشی A53 سامسونگ در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و می‌تواند تا عمق 30 سانتی متری در آب دوام بیاورد. برای خرید اقساطی گوشی a53 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صفحه نمایشگر گوشی A53 سامسونگ

صفحه نمایشگر تعبیه شده در گوشی A53 سامسونگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. صفحه نمایشگر این گوشی از نوع SUPER AMOLED می‌باشد و قادر است تصاویر را با کیفیت فوق العاده‌ای نمایش دهد. ابعاد این نمایشگر حدود 6.5 اینچ بوده و سایز ایده آلی دارد. نرخ تازه سازی تصاویر 120 هرتز و رزولوشن آن 1080*2400 پیکسل می‌باشد.

حافظه داخلی گوشی A53 سامسونگ

قطعا ظرفیت حافظه داخلی گوشی برای هر کاربری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گوشی A53 سامسونگ از نظر ظرفیت حافظه داخلی به 2 دسته تقسیم می‌شود. برخی از مدل‌ها دارای 256 گیگ حافظه داخلی بوده و برخی دیگر از 128 گیگ ظرفیت برای ذخیره اطلاعات برخوردار هستند. در حالت کلی فضای ذخیره سازی تعبیه شده در گوشی A53 سامسونگ برای اغلب کاربران کاملا معقول و مناسب است. برای خرید قسطی گوشی a53 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ظرفیت رم دستگاه

قطعه رم گوشی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها نقش مهم و اساسی دارد. در واقع هر چه ظرفیت رم دستگاه بالاتر باشد، توان اجرایی گوشی نیز افزایش می‌‎یابد. مدل‌های مختلف گوشی A53 سامسونگ از نظر ظرفیت رم به دو دسته تقسیم می‌شوند. در برخی مدل‌ها رم 8 گیگابایتی برای گوشی تعبیه شده و در برخی دیگر 6 گیگابایت. در حالت کلی این مقدار ظرفیت رم برای یک گوشی رده متوسط روبه بالا کاملا ایده آل و مناسب است و شما مشکلی از نظر توان اجرایی نخواهید داشت.

پردازنده مرکزی گوشی A53 سامسونگ

پردازنده مغز گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید و به نوعی مهم‌ترین قطعه در هر موبایل است. پردازنده به کار رفته در این گوشی از نوع Exynos 1280است. گوشی A53 سامسونگ دارای 8 هسته پردازشی قدرتمند است که دو عدد از آن‌ها با فرکانس 2.4 و شش هسته دیگر با فرکانس 2 گیگاهرتز پردازش می‌کنند. برای خرید اقساطی گوشی a53 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین های اصلی و سلفی

اگر نیازمند گوشی با دوربین‌های باکیفیت را دارید، خرید قسطی گوشی A53 سامسونگ گزینه مطلوبی است. این گوشی دارای 4 دوربین اصلی با کیفیت‌های 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسل است و دقت بالایی در تصویر برداری دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسلی است.

باتری گوشی A53 سامسونگ

باتری تعبیه شده در گوشی A53 سامسونگ دارای 5000 آمپر ظرفیت بوده و توان شارژدهی خوبی دارد. این باتری از نوع لیتیومی و غیر قابل تعویض است. وب سایت قسطی کلاب در زمینه فروش کالای دیجیتال مانند گوشی‌های موبایل فعالیت گسترده‌ای دارد. چنانچه قصد خرید اقساطی گوشی A53 سامسونگ یا سایر مدل‌های دیگر را دارید، قسطی کلاب به کاربران خود طرح‌های مختلفی در زمینه فروش قسطی گوشی ارائه می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a20s سامسونگ

خرید قسطی a20s سامسونگ
همان طور که اطلاع دارید برند سامسونگ تنوع بی‌نظیری در محصولات خود دارد و برای هر سلیقه و کاربردی محصولی منحصر به فرد طراحی کرده است...

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس
گوشی آیفون 12 یکی از محبوب‌ترین محصولات برند اپل می‌باشد که دارای قیمت بسیار بالایی است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس به...