خرید قسطی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/26 12:53:57

برند پاکشوما محبوبیت بسیاری در ایران دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما


بررسی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما

آیا قصد خرید قسطی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما را دارید؟ پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی درباره این محصول بی‌نظیر و شرایط خرید اقساطی آن کسب کنید.

در گذشته شستن لباس‌ها با دست کار سختی بود و هر بار باید زمان زیادی برای این کار صرف می‌شد. امروزه ماشین لباسشویی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایل هر خانه‌ای به حساب می‌آید. ماشین لباسشویی اصلی ترین نیاز ما یعنی نظافت را با کمترین زحمت برطرف کرده و لباس‌ها با کیفیت بهتری شسته می‌شوند. در حال حاضر ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از شیک‌ترین و زیباترین محصولات در بازار ایران می‌باشد. 

مشخصات لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی پر مصرف در هر خانه‌ای به شمار می‌رود، ولی لباسشویی پاکشوما با دارا بودن موتور یونیورسال و کسب نمودار انرژی +++A توانسته در رده لوازم خانگی کم مصرف قرار بگیرد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

لباسشویی پاکشوما دارای موتوری با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه است. همچنین یک صفحه نمایشگر تمام لمسی و LED دارد، که شما می‌توانید تنظیمات دستگاه و زمان بندی و مراحل شستشو را به ترتیب در آن بررسی کنید.

برنامه‌ها و دیگر قابلیت‌های لباسشویی پاکشوما

در این دستگاه تعداد 16 برنامه برای شستن لباس‌ها به کار برده شده است. 4 برنامه کمکی نیز به این دستگاه اضافه شده است. برخی از برنامه‌های این دستگاه عبارت است از: COLOR WEAR، Baby care، Sport Wear، BULKY می‌باشند.

همچنین وجود درام کریستالی به شستشوی ضد آلرژی لباس‌هایی با جنس‌های خاص مانند لباس‌های ورزشی، لباس‌های پشمی، الیاف مصنوعی، لباس‌های نخی، تیشرت و بلوز، لباس‌های ابریشمی با ظرافت بالا، جنس کتان، سرویس خواب کمک می‌کند. 

یکی دیگر از مزایای خرید قسطی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما، قفل کودک می‌باشد. در این دستگاه دو نوع قفل کودک تعبیه شده است. در نوع اولی درب ماشین لباسشویی به صورت اتوماتیک قفل شده و تا پایان شستشو باز نمی‌شود. نوع دوم مربوط به صفحه دیجیتالی است، تا بچه‌ها نتوانند برنامه‌ها و تنظیمات آن را بهم بریزد.

این دستگاه دارای سیستم کنترل دمای آب نیز می‌باشد، که این امکان را می‌دهد که شستشوی بهتری داشته باشید. سیستم هوشمند باعث جلوگیری از داغ شدن موتور و همچنین امکان تغییر دمای آب از 20 درجه تا 90 درجه را به شما می‌دهد.

بدنه داخلی این ماشین لباسشویی برخلاف بدنه لوازم خانگی‌های دیگر، از نوع استیل ضد زنگ است. این لباسشویی هنگام شستشو صداهای آزار دهنده‌ای را برای شما ایجاد نخواهد کرد. بهترین راه برای خرید این محصول بی‌نظیر و با کیفیت، مخصوصاً برای افرادی که توان پرداخت یکباره محصول را ندارند، خرید اقساطی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما است.

فروش قسطی

اگر قصد خرید قسطی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما را دارید به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید. شما می‌توانید تمام محصولات پاکشوما را به صورت نقد و اقساط از وب سایت قسطی کلاب خریداری کنید. همین امر موجب جلب توجه بسیاری از مشتریان شده و بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما فقط با داشتن دسته چک، بدون اینکه به ضامن نیاز داشته باشید، می‌توانید خرید کنید، اما باید به عنوان پیش پرداخت یک چهارم مبلغ را واریز کنید و باقیمانده مبلغ را با سود بسیار پایین بین 4 تا 14 توسط چک اقساط پرداخت کنید. پس برای دیدن انواع لباسشویی پاکشوما به وب سایت ما به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لوازم خانگی دوو

فروش قسطی لوازم خانگی دوو
شرکت دوو که امروزه یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی به شمار می آید در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول ...

خرید اقساطی لباسشویی

خرید اقساطی لباسشویی
یکی از وسایل بسیار پر اهیمت در هر خانه‌ای ماشین لباسشویی می‌باشد. برای خرید اقساطی لباسشویی با شرایطی استثنایی به بخش...