خرید قسطی گوشی a21

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:14:39

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و با کیفیت سامسونگ مدل a21 است. برای خرید قسطی گوشی a21 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a21


معرفی و بررسی گوشی a21 سامسونگ 

گوشی a21 یکی از محصولات سامسونگ که در سال 2020 وارد بازار شده است. این گوشی به علت داشتن قیمت پایین و امکانات خوب و جذابش توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند.

در اینجا می‌خواهیم به چند نمونه از ویژگی‌های گوشی a21 اشاره کنیم، همچنین شرایط خرید اقساطی گوشی a21 در سایت قسطی کلاب را برای شما عنوان کنیم. گوشی a21 در تاریخ 8 آوریل 2020 به بازار معرفی شد. 

سامسونگ در ساخت بدنه آن از پلاستیک مات استفاده کرده و صفحه نمایش گوشی a21 یک صفحه نمایش SUPER AMOLED است که کنتراست و روشنایی خوبی دارد و با تولید رنگ مناسب، قابلیت خواندن در مقابل نور خورشید را برای کاربر امکان پذیر می‌سازد. صفحه نمایش آن 6.5 اینچ با رزولوشن 720×1600 پیکسل است که نسبت تصویر 20:9 را به وجود می‌آورد. 

صفحه نمایش آن در هر اینچ غلظت 270 پیکسلی دارد که امکان خوبی برای یک گوشی ارزان قیمت است. با خرید قسطی گوشی a21 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر است و به این معنا است که شارژ کافی برای تماشای ویدیو، بازی با انواع گیم و اشتراک گذاری‌ها را می‌توان داشت، همچنین سامسونگ قابلیت شارژ 15 واتی را به گوشی اضافه کرده تا گوشی با سرعت بالایی شارژ شود. 

رنگ های گوشی a21

این گوشی جذاب، تک رنگ می‌باشد و تنها در رنگ مشکی به بازار ارائه شده است، اما به طور قطع برند سامسونگ در آینده بر تنوع رنگ‌های خود در گوشی a21 خواهد افزود. با خرید اقساطی گوشی a21 می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید 

دوربین بی نظیر a21

چهار دوربین برای این گوشی تعبیه شده که جذابیت خاصی به آن داده است. دوربین اصلی a21 سامسونگ کیفیت 16 مگاپیکسلی دارد که فعالیت‌های عکاسی و فیلمبرداری را بر عهده دارد. با این دوربین می‌توان در نور کم تصاویر قابل قبولی ثبت کرد. دوربین عقب 8 مگاپیکسلی می‌باشد که دارای سنسور فوق عریض است؛ همچنین برای عکس‌های فوق عریض مثل منظره‌ها بسیار مناسب است.

وضعیت سیم کارت و حافظه گوشی

گوشی موبایل a21 سامسونگ تک سیم کارته دو سیم کارته می‌باشد و دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت 3 گیگابایت رم است.

حسگر اثر انگشت و قفل صورت a21

برای بالا بردن امنیت دستگاه، در پشت قاب گوشی a21 سامسونگ یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته که از نظر سرعت و دقت قابل قبول به نظر می‌رسد. برای خرید قسطی گوشی a21 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

البته این تنها قابلیت برای امنیت این گوشی نیست چون علاوه بر سنسور اثر انگشت، ویژگی احراز هویت توسط چهره برای این گوشی تعبیه شده است که به وسیله دوربین سلفی این گوشی انجام می‌شود. دوربین سلفی گوشی a21 دارای کیفیت قابل قبولی است و تشخیص چهره را با سرعت و دقت خوبی انجام می‌دهد.

شرایط خرید اقساطی گوشی a21 از قسطی کلاب

این روزها به خاطر شرایط اقتصادی خاص، خرید قسطی در بین مردم بیشتر از قبل رواج پیدا کرده است و در ضمن سایت‌های مختلفی برای راحتی کاربران و استفاده از شرایط ویژه، طراحی و راه اندازی شده است.

یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران که نماد اعتماد الکترونیکی را دارا است، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است. این فروشگاه به فروش نقدی و اقساطی موبایل سامسونگ و انواع کالای دیجیتال مشغول است. 

با مراجعه کردن به سایت قسطی کلاب شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید نقدی یا اقساطی خود را انجام دهید. پس با این توصیفات شما می‌توانید به راحتی با خرید قسطی گوشی a21 از فروشگاه قسطی کلاب، صاحب این گوشی جذاب شده و از خرید خود لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ اپل اقساطی

خرید لپ تاپ اپل اقساطی
خرید لپ تاپ اپل اقساطی موضوع مورد بحث این مطلب است. قسطی کلاب با ارائه خدمات ویژه از جمله فروش اقساطی پیشنهاد ویژه ای را برای مشتریان....

خرید اقساطی گوشی redmi note 9 pro

خرید اقساطی گوشی redmi note 9 pro
برند شیائومی بهترین گوشی‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی گوشی redmi note 9 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای...