خرید اقساطی تبلت tab s6 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 21:19:42

اگر به دنبال تهیه یک تبلت مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی تبلت tab s6 سامسونگ


تبلت tab s6 سامسونگ

بدون شک، سامسونگ یکی از برندهای قدرتمند در زمینه ی تولید تبلت‌های اندرویدی می‌باشد. یکی از تبلت‌های محبوب این شرکت tab s6 می‌باشد. از این روی، اگر شما هم مثل بسیاری از افراد قصد خرید قسطی تبلت tab s6 سامسونگ را دارید، توصیه می‌کنیم پیش از اقدام به خرید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. چرا که، به معرفی و تحلیل ویژگی‌های این محصول خواهیم پرداخت. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی تبلت tab s6 سامسونگ

با خرید تبلت tab s6 سامسونگ، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد نمود، طراحی معرکه و بدنه آلومینیومی این تبلت خواهد بود. در حدود 82% از پنل جلویی این تبلت را نمایشگر آن تشکیل می‌دهد و حاشیه‌های نسبتا کمی دارد. جایگاه قلم tab s6 در پنل پشتی آن قرار دارد و با خاصیت آهنربایی موجب ثابت شدن قلم در جای خود می‌گردد.

یکی از نقاط مثبت برای خرید قسطی تبلت tab s6 سامسونگ، کیفیت صفحه نمایش آن می‌باشد. این تبلت رزولوشن بالایی داشته و روشنایی قابل قبولی نیز دارد. اما، با وجود اینکه نمایشگر آن از نوع Super AMOLED می‌باشد، در برخی از زاویه‌ها دید خوبی را برای کاربر به ارمغان نمی‌آورد.

شما با خرید تبلت tab s6 سامسونگ، به یک باتری 7040 میلی آمپری دسترسی خواهید داشت، که در طی یک استفاده معمولی حدود 2 روز شارژ نگه می‌دارد. اما، این زمان برای استفاده‌های سنگین به یک روز کاهش خواهد یافت. البته این نکته نیز حائز اهمیت می‌باشد، که فول شارژ شدن این باتری، با یک آداپتور 15 وات، حدود 2 ساعت و 30 دقیقه زمان می‌برد.

از دیگر مزایای خرید تبلت tab s6 سامسونگ، می‌توان به پردازنده آن اشاره داشت. پردازنده tab s6 از نوع اسنپدراگون 855 می‌باشد، که باعث می‌شود کار با این تبلت بسیار نرم و روان صورت پذیرد. 

مشخصات فنی تبلت tab s6 سامسونگ

پیش از خرید اقساطی تبلت tab s6 سامسونگ، و یا دیگر انواع کالای دیجیتال، مطالعه مشخصات فنی، باعث آشنایی بیشتر کاربر با محصول مورد نظر می‌گردد. از این روی، توجه شما را به این بخش از مقاله جلب می‌نماییم.

تاریخ معرفی محصول: 2019
وزن: 420 گرم
ابعاد: 244.5 * 159.5 * 5.7 میلی متر
قلم: دارد (استایلوس)
اتصال قلم: بلوتوث
رنگ بندی: صورتی، خاکستری و آبی
نوع پردازنده مرکزی: 8 هسته ای
نوع پردازنده گرافیکی: Adreno 640
ابعاد نمایشگر: 10.5 اینچ
نوع نمایشگر: Super AMOLED
رزولوشن تصویر: 1600 * 2560 پیکسل
تراکم پیکسلی: 287 پیکسل
سیستم عامل: اندروید 9
ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت (RAM 8 گیگابایت) / 128 گیگابایت (RAM 6 گیگابایت)
درگاه حافظه جانبی: دارد
ماکزیمم ظرفیت برای حافظه جانبی: 1 ترابایت
رزولوشن دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
اسپیکر: استریو (4 عدد)
پشتیبانی از درگاه جک 3.5 میلیمتری: خیر
ظرفیت باتری: 7040 میلی آمپر ساعت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری
پشتیبانی از شارژ سریع: بله (15 وات)
سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از Samsung DeX، سنسور تشخیص اثر انگشت، قطب نما، ژیروسکوپ، HSPA، LTE، GSM، GPS، بلوتوث 5.0، WIFI، هات اسپات

جمع بندی

نکات مهمی که می بایست به هنگام خرید نقدی و یا خرید قسطی تبلت tab s6 سامسونگ، در نظر داشت، عبارتند از:

نقاط قوت محصول: شارژدهی قابل قبول، کار کردن آسان با قلم
نقاط ضعف محصول: جایگاه نه چندان مناسب قلم 

خرید اقساطی تبلت tab s6 سامسونگ در وب سایت قسطی کلاب

اگر شما هم جز افرادی می‌باشید که به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید اقساطی هستید؛ پیشنهاد ما به شما مراجعه به وب سایت اینترنتی قسطی کلاب می‌باشد. قسطی کلاب، مدت‌ها است که در زمینه فروش قسطی انواع کالاهایی مثل گوشی موبایل، تبلت، سیم کارت، لوازم آرایشی، بهداشتی فعالیت می‌کند. در نتیجه، شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است، که از این طریق می‌توان تا سقف 150 میلیون تومان در این فروشگاه، به صورت اقساطی ثبت سفارش نمود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ideapad 330

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ideapad 330
اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ideapad 330 از بخش لپ تاپ در...

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی
امروزه با گسترش اینترنت و پیشرفت تکنولوژی خرید از فروشگاه های فیزیکی که هر کس برای خود باید انجام می داد، جای خود را به خرید از فروشگاه...