خرید گوشی هونور 20 لایت

تاریخ انتشار:
1403/2/15 10:08:03

شرکت های زیادی در حوزه طراحی و تولید تلفن همراه فعالیت می‌کنند. خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت در بخش کالای دیجیتال، فروشگاه قسطی کلاب آغاز شد.


خرید گوشی هونور 20 لایت


برند Honor 

برند هونور یکی از زیر شاخه های شرکت هوآوی می‌باشد که در سال 2013 تاسیس شده است و موجب پیشرفت بالای شرکت هوآوی شده است. کلمه هونور در اصل یک کلمه فرانسوی است که اگر بخواهیم این برند را به درستی تلفظ کنید باید بگویید اونور، زیرا فرانسوی ها h را او تلفظ می‌کنند، ولی در ایران این برند به اسم هونور شناخته می‌شود.

به تازگی از جدیدترین مدل Honor رونمایی شده است و ما در این مقاله سعی داریم که به معرفی گوشی Honor 20 Lite بپردازیم. اگر قصد خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت را دارید، با ما همراه باشید تا از تمام ویژگی های این مدل جدید تلفن همراه مطلع شوید. 

تبدیل رویا به واقعیت 

یکی از ویژگی های فوق العاده گوشی Honor 20 Lite کیفیت دوربین های آن می‌باشد. دوربین سلفی گوشی Honor 20 Lite دارای 32 مگاپیکسل است و شما بدون ترس می‌توانید عکس های خود را چاپ کنید و از کیفیت بالای آن نهایت لذت را ببرید.

 همان طور که اطلاع دارید، زمانی که بخواهید عکس های موبایل خود را چاپ کنید با مشکل بی کیفیتی مواجه خواهید شد، زیرا پیکسل های تلفن همراه قابلیت زیاد شدن را ندارد، اما خوشبختانه گوشی Honor 20 Lite را به گونه ای طراحی کرده اند که شما به راحتی می‌توانید عکس های خود را چاپ کنید و از بالا بودن کیفیت آن ها لذت ببرید. 

جالب است بدانید که حالت زیبا سازی هوش مصنوعی در گوشی های جدید هونور عکس هایی زیبا و در عین حال طبیعی را برای شما ثبت می‌کنند. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

فناوری ثبت تصاویر با هوش مصنوعی 

استفاده از فناوری هوش مصنوعی در گوشی های Honor 20 Lite سبب شده است که ثبت تصاویر حتی در شرایط نور زیاد و یا تاریکی بسیار با کیفیت انجام شود و شما در هر حالتی و در هر فضایی می‌توانید بهترین عکس سلفی را داشته باشید. دوربین های پشت گوشی Honor 20 Lite دارای سنسور های چهار گانه CFA می باشند و هیچ درخششی از قلم نمی افتد.

هوش مصنوعی به کار برده شده در تنظیمات دوربین سبب شده است که شما با داشتن این گوشی دیگر نیازی به آتلیه نداشته باشید و با 500 سناریو مختلف عکاسی، بهترین عکس ها را ثبت کنید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت را امکان پذیر کرده است. 

دنیای بزرگتر با گوشی Honor 20 Lite 

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده گوشی Honor 20 Lite تعبیه یک لنز فوق عریض در پشت گوشی می‌باشد که به اندازه 17 میلی متر است و سبب می‌شود که شما از مناظر به راحتی عکس برداری کنید و عکس های پرتره باکیفیتی داشته باشید. 

همچنین در طراحی گوشی های Honor 20 Lite از رنگ های گرادیان استفاده شده است و در حین حرکت درخشش فوق العاده ای دارند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت دارید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب پیشنهادات ویژه ای برای شما دارد. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت در قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب یکی از جامع ترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما به راحتی می‌توانید وارد سایت قسطی کلاب شوید و کالای مورد علاقه خود را خریداری کنید. نحوه خرید در قسطی کلاب به دو صورت می‌باشد. 

روش اول خرید نقدی کالا می‌باشد که دارای تخفیفات فراوانی است و روش دوم خرید قسطی کالا می‌باشد که دارای شرایط ویژه ای است و با انتخاب یکی از دو روش خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ فراز اندیشان می‌توانید خرید اقساطی خود را تکمیل کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت از قسطی کلاب، تجریه یک خرید فوق العاده را به خود هدیه دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی می بند 6 شیائومی

خرید اقساطی می بند 6 شیائومی
اگر به دنبال داشتن یک ساعت هوشمند جذاب و اسپرت با قیمتی مناسب هستید، پییشنهاد ما به شما خرید اقساطی می بند 6 شیائومی از بخش...

فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران

فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران
امروزه کمپانی های بزرگ سعی می کنند که با استفاده از فناوری های جدید در حوزه گوشی های هوشمند بازار فروش خود را به نوعی توسعه دهند از ...