خرید اقساطی tab a8

تاریخ انتشار:
1403/2/11 10:39:37

یکی از تبلت‌های پرفروش سامسونگ مدل a8 است. برای خرید اقساطی tab a8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی tab a8


تبلت سامسونگ مدل Tab A8 

تبلت سامسونگ مدل Tab A8 یکی از تبلت‌های میان رده عرضه شده توسط این کمپانی کره‌ای است که در سال 2022 وارد بازار شد. این تبلت با توجه به امکانات و قیمت مقرون به صرفه با استقبال خوبی روبرو شد. هم اکنون خرید قسطی Tab A8 میسر شده است و می‌توانید برای خرید نقدی و خرید اقساطی آن اقدام کنید.

تبلتی با سخت افزار مناسب 

تبلت سیم کارت خور Tab A8 یک تبلت اندرویدی مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 11 است. سیستم عامل این تبلت با رابط کاربری One UI نسخه سامسونگ 5 فعالیت می‌کند و در حال حاضر اندروید نسخه 13 نیز برای آن عرضه شده است.

این سیستم عامل با استفاده از پردازنده‌ای 8 هسته‌ای مدیریت می‌شود. پردازنده مرکزی دستگاه دارای 2 هسته از نوع Cortex A75 با فرکانس 2 گیگاهرتز و 6 هسته از نوع Cortex A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی دستگاه نیز از نوع Mali G52 MP2 است. بدون شک این سخت افزار برای مصارف روزانه و اجرای بسیاری از بازی‌های اندرویدی کافی است، اما انتظار پردازش‌های بسیار پیچیده و سنگین را نمی‌توان از آن داشت. 

در جلوی این دستگاه صفحه نمایش 10.5 اینچی آن قرار دارد. این صفحه نمایش که 80% قاب تبلت را می‌پوشاند از نوع TFT LCD می‌باشد. وضوح تصویر صفحه نمایش 1200 در 1920 پیکسل است و تراکنش پیکسل آن 216 پیکسل بر هر اینچ است. برای خرید اقساطی tab a8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تبلت سامسونگ Tab A8 محصولی است که برای کاربردهای روزانه طراحی شده است، پس نمی‌توان از آن انتظار قابلیت‌های یک پرچمدار را داشت. به طور مثال دوربین اصلی تبلت یک دوربین تک لنز 8 مگاپیکسل با وضوح تصویر p1080 است. این دوربین فقط به قابلیت فوکوس خودکار مجهز است. وضوح فیلمبرداری دوربین دستگاه نیز 1920 در 1080 با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. متاسفانه سامسونگ برای دوربین این تبلت فلاش در نظر نگرفته است. دوربین سلفی دستگاه نیز دارای یک لنز 5 مگاپیکسل با کیفیتی مشابه دوربین اصلی تبلت است. برای خرید اقساطی tab a8 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

امکانات قابل قبول Tab A8 

از آنجایی که سامسونگ تبلت Tab A8 را برای عموم کاربران در نظر گرفته است، آرایه‌های مناسبی از قابلیت‌های سخت افزاری در این دستگاه تعبیه شده است. در حین استفاده از این تبلت متوجه می‌شویم که تبلت دارای 4 اسپیکر استریو است که معمولا در محصولات مشابه کمتر دیده می‌شود.

جک هدفون 3.5 میلیمتری، وای فای نسخه 802.11، بلوتوث نسخه 5، مکان یاب، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما از دیگر قابلیت‌های کاربردی تبلت 10.5 اینچی سامسونگ است. این تبلت دارای یک باتری بزرگ 7040 میلی آمپری است که از شارژدهی طولانی مدت آن اطمینان حاصل می‌کند. این باتری دارای قابلیت شارژ سریع 15 وات است که با توجه به استانداردهای امروزی کمی کند محسوب می‌شود. باتری این دستگاه با استفاده از درگاه USB نوع C نسل دوم شارژ دهی می‌شود. این تبلت در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و صورتی عرضه شده است. 

خرید قسطی Tab A8 

جهت خرید اقساطی Tab A8 و یا دیگر محصولات سامسونگ می‌توانید از طرح‌های متنوع فروش اقساطی فروشگاه قسطی کلاب بهره مند شوید. این فروشگاه در سال‌های اخیر با ارائه انواع طرح‌های اقساطی، اقدام به فروش قسطی انواع کالای دیجیتال کرده است. فروشگاه قسطی کلاب طرح‌های فروش اقساطی متعددی را برای خرید قسطی Tab A8 ارائه کرده است، که با در نظر گرفتن موقعیت شغلی و وضعیت اقتصادی مشتری قابل سفارشی سازی است. امکان خرید اقساطی کالا تا سقف 200 میلیون تومان و بازپرداخت تا سقف 36 ماه از طریق طرح‌های فروش اقساطی قسطی کلاب میسر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی a71 سامسونگ

خرید اقساطي گوشی a71 سامسونگ
یکی از گوشی‌های دوستداشتنی سامسونگ مدل a71 است. برای خرید اقساطي گوشی a71 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی اپل واچ سری8

خرید اقساطی اپل واچ سری8
اگر شما جز دسته طرفداران برند اپل هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی اپل واچ سری8 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...