خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/21 02:05:43

اگر به دنبال خرید یک تبلت مقرون به صرفه و ایرانی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن


تبلت ایکس ویژن؛ ستاره‌ای درخشان

برند ایکس ویژن یکی از برندهای معروف ایرانی می‌باشد که در سال 1385 فعالیت خود را با شرکت مادیران آغاز کرده است. این برند استثنایی سبد محصولات کاملی دارد، محصولاتی مانند تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و گیرنده دیجیتال که بسیار با کیفیت تولید شده‌اند. در سال‌های احیر شرکت ایکس ویژن تصمیم به طراحی و تولید تبلت گرفته و موفق شده یک تبلت عالی با کیفیت بی‌نظیری را تولید کند. در این مقاله قصد داریم تبلت ایکس ویژن را بررسی کنیم. این تبلت مدل XE1080W 10.1 نام دارد و دارای قیمت بسیار مناسبی می‌باشد.

برند ایکس ویژن با ساخت این تبلت توانایی خود را در حوزه کالای دیجیتال به رخ دیگر برندهای ایرانی کشیده است و خود را ثابت کرد. اگر تمایل دارید تا از ویژگی‌های این تبلت استثنایی مطلع شوید؛ همچنین بتوانید با قیمت و شرایط مناسب آن را خریداری کنید؛ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن را به سادگی انجام دهید.

تفسیر ظاهری تبلت ایکس ویژن

تبلت ایکس ویژن دارای یک صفجه نمایشگر با اندازه 10.1 اینچ می‌باشد. این تبلت دارای حاشیه متناسب می‌باشد و لوگوی ویندوز در پایین این تبلت قرار گرفته است. دوربین سلفی این تبلت نیز هم راستا با لوگوی ویندوز در قسمت بالایی این تبلت قرار گرفته است. اگر نگاهی به پشت این تبلت بیاندازیم با نام xvision روبه خواهید شد و دوربین اصلی این تبلت نیز در همین قسمت قرار دارد. نمای پشتی این تبلت طرحدار  می‌باشد و زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده است. ناگفته نماند که قطر این تبلت از 1 سانتی متر کمی بیشتر است و وزنی برابر با 550 گرم دارد. اگر به دنبال خرید قسطی تبلت ایکس ویژن هستید، قسطی کلاب بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

نمایشگر IPS و با کیفیت!

نمایشگر تبلت ایکس ویژن دارای یک پنل IPS می‌باشد و وضوح تصویری برابر با 800×1280 پیکسل دارد. این تبلت جادویی دارای بهترین فناوری روز دنیا می‌باشد و از هر جهتی که به تصویر نگاه کنید؛ از کیفیت آن کم نمی‌شود و مشکل دید از بغل و کناره را ندارد. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میزان روشنایی صفحه آن اشت که بسیار عالی می‌باشد. شما در هنگام مشاهده این تبلت در زیر آفتاب با مشکل مواجعه نخواهید شد و دارای نور کافی است. با خرید قسطی تبلت ایکس ویژن از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

کیبورد زیبا و پرکاربرد!

بسیاری از افراد برای استفاده از تبلت ترجیح می‌دهند که یک کیبورد نیز در کنار دستشان باشد. خوشبختانه برند ایکس ویژن به همراه تبلت جدید خود یک کیبورد استنثایی نیز برای شما دارد.

این کیبورد دکمه‌هایی بسیار عالی و خوش ساخت دارد؛ همچنین به سادگی به تبلت متصل می‌شود و شما می‌توانید در صدمی از ثانیه این کیبورد را به تبلت خود متصل نمایید. این کیبورد دارای یک جایگاه برای تبلت نیز می‌باشد و حالت نگه دارنده نیز دارد. برای خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قلب تپنده قدرتمند!

سخت افزار به کار رفته در تبلت ایکس ویژن بسیار مدرن و به روز است. پردازنده اصلی این تبلت 4 هسته‌ای است که (Intel By Trail-T (Z3735D نام دارد. این پردازنده از قدرت بالایی برخوردار می‌باشد و در کنار آن RAM 2 گیگابایتی وجود دارد. ایکس ویژن در رابطه با دوربین زیاد فعالیت نداشته و کیفیت این تبلت را 2 مگاپیکسل قرار داده است. برای خرید نقدی تبلت ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در ایران می‌باشد. شما می‌توانید جدیدترین محصولات روز دنیا را با ارائه چک یا سفته از قسطی کلاب خریداری نمایید. برای اطلاع از شرایط خرید قسطی تبلت ایکس ویژن و موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل اچ تی سی اقساطی

موبایل اچ تی سی اقساطی
یکی از برندهای مطرح دنیا که می توان روی کیفیت محصولات آن حساب کرد و با خیالی آسوده سراغ خرید آن ها رفت، شرکت تایوانی اچ تی سی است. به عنوان مثال....

خرید اقساطی گوشی S21 fe

خرید اقساطی گوشی S21 fe
جدیدترین گوشی سامسونگ با نام S21 fe روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی S21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...