خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 02:02:50

اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ با چک یا سفته الکترونیکی دارید به بخش تلویزیون ایکس ویژن در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ با چک



بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟

تلویزیون یکی از مهمترین لوازم خانگی است که در هر منزلی دیده می‌شود. چند سالی است که تلویزیون‌های هوشمند وارد بازار شده‌اند و امکانات فوق العاده ای را به کاربران ارائه می‌دهند. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اما بهترین تلویزیون ایرانی هوشمند کدام است؟ قیمت تلویزیون هوشمند چقدر است؟ در ادامه این مقاله از قسطی کلاب، قصد داریم ضمن معرفی بهترین تلویزیون ایرانی، مرکز خرید اقساطی انواع لوازم خانگی را معرفی کنیم. تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ یک تلویزیون هوشمند ساخت شرکت مادیران است که از مدل‌های مختلف و امکانات و ویژگی‌های بی نظیری برخوردار می‌باشد. با اینکه هر یک از مدل‌های تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ از مشخصات منحصر به فردی برخوردار هستند، یک سری ویژگی‌ها و مشخصات فنی در تمامی آنها مشترک است.

یک ویژگی بارز تلویزیون‌های هوشمند، بزرگ بودن سایز آنهاست که باعث شده تحت عنوان سینمای خانگی شناخته شوند. با این حال اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ دارید، بهتر است بدانید این تلویزیون بیشتر مناسب فضاها و منازل بزرگ است.

بررسی ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ

اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ دارید، بهتر است ابتدا با برخی ویژگی‌های کلی آن آشنا شوید. اولین ویژگی این تلویزیون را می‌توان طراحی زیبا و بی نظیر آن دانست. بالا بودن کیفیت تصویر در تلویزیون ایکس ویژن، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که فیلم‌های مورد علاقه خود را با کیفیتی بی نظیر مشاهده کنید. برخوردار بودن از تکنولوژی 4K، امکان پخش کردن تصاویر با جزئیات دقیق و واقعی را فراهم کرده است. علاوه بر همه اینها تلویزیون ایکس ویژن امکان اتصال به اینترنت و پخش تصاویر و ویدئوهای آنلاین را برای شما فراهم کرده است.
صفحه نمایش این تلویزیون LED است که باعث می‌شود کنتراست تصاویر بهتری در مقایسه با دیگر انواع تلویزیون داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش، بالا بودن دقت رنگ است که شفافیت و دقت تصاویر با رنگ بندی‌های زیاد را افزایش می‌دهد. طول عمر بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی، از دیگر مشخصات این تلویزیون است. تخت بودن صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ، قدرت انتخاب زیادی به شما می‌دهد. به طوری که می‌توانید این تلویزیون را با کمک پایه‌های قوی به دیوار متصل کرده یا به سادگی روی میز قرار دهید.

مشخصات فنی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ

اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ دارید، بهتر است با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول که در ادامه مورد اشاره قرار می‌گیرند هم آشنا شوید:

- برخورداری از فناوری‌های ارتباطی بلوتوث (امکان اتصال ساندبار و اسپیکر به تلویزیون) و Wi-Fi.
- امکان اتصال به دستگاه‌های جانبی مختلف از جمله DVD، پلی استیشن، گوشی موبایل، تبلت و کامپیوتر.
- دارای کیفیت تصویر Ultra HD - 4K.
- قابلیت ارتقای کیفیت صفحه نمایشگر.
- نوع صفحه نمایش: LED.
- دارای سیستم عامل اندروید ورژن 11.
- دارای 2 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت حافظه داخلی.
- پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 روی پورت USB.
- امکان نصب انواع اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای کاربردی روی تلویزیون.
- قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO (پخش صدای دیجیتال به صورت سه بعدی و فراگیر و با کیفیت فوق العاده بالا).
- برخورداری از 3 پورت HDMI و دو پورت USB (امکان متصل کردن انواع فلش و هارد اکسترنال به تلویزیون).
- قابلیت WIFI Screen mirror
- دارای TIME SHIFT
- مجهز به پنل IPS

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ از قسطی کلاب

تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ یکی از بهترین و مدرن‌ترین محصولات شرکت ایرانی مادیران است که تمام آن چیزی که در بهترین تلویزیون ایرانی میخواهید را در خود دارد. امکانات فوق العاده این تلویزیون هوشمند ایرانی، باعث محبوبیت روزافزون آن شده است. اگر تصمیم دارید برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ اقدام کنید، حتما این سوال برای شما پیش آمده است که مرکز فروش قسطی لوازم خانگی کجاست؟ شرایط فروش قسطی لوازم خانگی چگونه است؟

قسطی کلاب به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین، شرایطی را فراهم کرده است که کلیه افراد با شرایط مالی مختلف و بدون نیاز به حضور فیزیکی، بتوانند برای خرید اقساطی لوازم خانگی اقدام کنند. برای اطلاع از قیمت تلویزیون هوشمند و خرید اقساطی و نقدی این محصول و دیگر لوازم خانگی، کافی است از بخش‌های مختلف سایت قسطی کلاب بازدید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم برقی

فروش اقساطی لوازم برقی
فروش اقساطی لوازم برقی به سبب پرکاربرد و پر استفاده بودن این محصولات از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. امروزه اغلب غریب...

خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال با چک

خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال با چک
تلویزیون‌های تی سی ال جز برترین محصولات موجود در بازار است. برای خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی...