خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری8

تاریخ انتشار:
1403/2/20 23:00:41

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی با محصولاتی با کیفیت است. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری8


شاخص ترین ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن سری 8

مجهز شدن به پنل IPS با درجه کیفی A+، یکی از برجسته‌ترین مشخصات خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 به شمار می‌‍رود. پنل باکیفیت به کار رفته در ساختار تلویزیون‌های سری 8 حکایت از وضوح و رزولوشن بالای نمایشگر دستگاه دارد. این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن تصاویر را با کیفیت Ultra HD 4K در معرض نمایش قرار می‌دهند. تلویزیون ایکس ویژن سری 8 از 8.3 میلیون پیکسل پشتیبانی می‌کند. این ویژگی امکان تماشای فیلم‌های روز و تصاویر با کیفیت فوق العاده را برای کاربران فراهم می‌آورد.

تلویزیون‌های سری 8 برند ایکس ویژن از فناوری HDR 10 پشتیبانی می‌کنند. این فناوری قابلیت نمایش طیف وسیعی از رنگ‌ها را به صورت زنده، واقعی و طبیعی، برای بیننده امکان پذیر می‌سازد. در نتیجه این امر نمایش رنگ‌های با گستره تیره و سفید به خوبی محقق می‌شود. ضمنا، عمق نمایش تصاویر در تلویزیون‌های سری 8 بسیار بیشتر از سایر مدل‌های برند ایکس ویژن می‌باشد.

مجهز شدن به قابلیت منحصر به فرد MEMC، از دیگر ویژگی‌های شاخص خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 محسوب می‌شود. این قابلیت جدید و پیشرفته موجب نمایش تصاویر به صورت روان، سریع، پایدار و بدون Lag می‌گردد. فناوری MEMC از قابلیت‌های کاربردی برای تماشای مسابقات ورزشی و فیلم‌های سینمایی تلقی می‌گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که این تکنولوژی نسل جدیدی از کیفیت را به کاربران ارائه می‌کند. 

سایر مشخصات تلویزیون سری 8 ایکس ویژن

شرکت ایکس ویژن در ساختار تلویزیون‌های سری 8 از سیستم صوتی Pure Sound بهره برده است. این سیستم توانایی پخش صدا با کیفیت دالبی را برای کاربر به سادگی فراهم می‌سازد. به پشتوانه وجود سیستم صوتی pure sound، صدای باکیفیت، واضح و شفاف از بلندگوهای تلویزیون پخش می‌گردد. در ضمن، اسپیکرهای تلویزیون در قسمت جلویی (Front Speaker) دستگاه قرار گرفته است. طراحی اسپیکرها در جلوی تلویزیون در افزایش کیفیت و وضوح صدا تاثیر دو چندانی به جا گذاشته است. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گفتنی است که طراحی مدرن و به روز، یکی دیگر از ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون x.vision را شامل می‌شود. طراحی تلویزیون‌های سری 8 X.vision متناسب با استانداردهای جهانی صورت گرفته است. ظاهر این مدل تلویزیون ال ای دی به صورت مدرن و باریک طراحی شده است. همچنین، قاب جذاب و چشم نواز، زیبایی و جذابیت ظاهری تلویزیون ایکس ویژن سری 8 را دو چندان ساخته است. علاوه بر این، تلویزیون سری هشت ایکس ویژن با سیستم عامل اندروید 11 در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. وجود این سیستم عامل به همراه نرم افزارهای کاربردی، امکان اتصال به اینترنت و وب گردی را برای کاربران فراهم می‌سازد.

در ساختار تلویزیون ایکس ویژن سری 8 درگاه‌های ارتباطی مختلفی به چشم می‌خورد. وجود درگاه‌های HDMI و USB، اتصال تجهیزات و سایر دستگاه‌های الکترونیکی به تلویزیون را میسر نموده است. وجود پورت ارتباطی usb 3.0، افزایش سرعت در ذخیره سازی برنامه‌های تلویزیون را به همراه داشته است. همچنین، این درگاه موجب استفاده آسان و راحت از تلویزیون‌های هوشمند سری 8 ایکس ویژن شده است. با خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نحوه خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، به صورت غیر حضوری اجرایی شده است. در این طرح فروش ال ای دی های برند ایکس ویژن با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار خریداران و مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید انواع برندهای لوازم خانگی به صورت نقدی نیز برای متقاضیان لحاظ گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مایکروویو سامسونگ

 خرید قسطی مایکروویو سامسونگ
بسیاری از مشتریان برای خرید اقساطی وسایل آشپزخانه ترجیح می دهند تا از برند های معتبر بازار استفاده نمایند که ضمانت بازگشت وجه.......

خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با چک

خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با چک
برند ایکس ویژن یکی از برترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با چک به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...