خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 16:29:15

برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با شرایطی استثنایی به بخش تلویزیون جی پلاس در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ



معرفی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

یکی از خارق‌العاده‌ترین محصولات در گروه لوازم خانگی که در طی چند سال اخیر بسیاری از افراد را شگفت زده کرده است، تلویزیون جی پلاس 98 اینچ می‌باشد. این تلویزیون از سوی شرکت گلدیران که یک برند داخلی می‌باشد، با برترین تکنولوژی‌های روز دنیا مونتاژ گردیده است. باید بدانید که با خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ، تلویزیونی با نمایشگر لمسی هوشمند خواهید داشت که سیستم عامل اندروید را پشتیبانی می‌کند و قابلیت پخش هر نوع محتوایی را دارد. این نوع تلویزیون علاوه بر اینکه دارای قلمی مخصوص برای استفاده بر صفحه هوشمند است، 6 دکمه بسیار کاربردی نیز دارد.

با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ می‌توانید چندین درگاه ورودی و خروجی را برای متصل نمودن دستگاه‌های دیجیتال، لپ تاپ یا رایانه به تلویزیون داشته باشید. زیرا این مدل تلویزیون از تمامی درگاه‌های ورودی و خروجی پشتیبانی می‌کند و احتیاجی به مبدل ندارد. از لحاظ حافظه داخلی نیز باید عنوان شود که حافظه داخلی این مدل تلویزیون، 16 گیگابایت است و رم 3 گیگابایتی دارد. پردازنده گرافیکی در تلویزیون جی پلاس 98 اینچ malig51 است؛ به همین جهت هم می‌تواند پاسخگوی نیاز شما برای پخش فیلم با کیفیت بالا باشد. این محصول که دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ است، برای ارائه پروژه در برخی مراکز مانند اداره جات قابل استفاده می‌باشد و به راحتی می‌توان آن را بر روی پایه یا دیوار نصب نمود.

ویژگی‌های تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

در صنعت تولید لوازم خانگی و انواع لوازم صوتی و تصویری از برندهای با تجربه، باید برند جی پلاس را مثال زد که توانسته است محصولات بسیار هوشمندانه را با طراحی‌های زیبا به بازار عرضه نماید. تلویزیون هوشمند جی پلاس ۹۸ اینچ یکی از محصولات مطرح برند جی پلاس می‌باشد. اما افرادی که قصد خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ را دارند، بهتر است با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوند. ویژگی‌های این مدل تلویزیون جی پلاس عبارت است از:

•رزولوشن تصویر 4k
•مجهز به سیستم عامل اندروید۱۱
•دارا بودن پنل 120 مگاهرتز
•صفحه نمایش ال ای دی با میزان انرژی A++
•وجود دو درگاه ورودی USB و سه درگاه ورودی HDMI
•قابلیت اتصال بلوتوث برای منتقل کردن صدا به تلویزیون

نکات مهم به هنگام تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

به هنگام خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ نکات بسیار مهمی وجود دارد که توجه به آنها باعث می‌شود تا خرید این محصول، آگاهانه صورت بگیرد. اولین نکته به هنگام خرید این مدل تلویزیون، توجه به اندازه صفحه است. باید بدانید که اندازه صفحه باید مناسب با اندازه اتاق باشد. تلویزیون جی پلاس 98 اینچ دارای صفحه بسیار بزرگ است و برای فضاهای کوچک مناسب نیست. پشتیبانی از سیستم عامل و اپلیکیشن‌ها نیز دیگر نکته حائز اهمیت در زمان خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ است.

افرادی که برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ اقدام می‌کنند، باید بدانند که سیستم عامل پشتیبانی شده توسط این تلویزیون اندروید بوده و برخی اپلیکیشن‌ها را نیز اجرا می‌کند. این تلویزیون دارای تجهیزات جانبی شامل ریموت کنترل، قلم لمسی، کابل USB، کابل برق، کابل HDMI و براکت دیواری است. بنابراین در زمان مراجعه برای خرید این محصول، حتماً باید تجهیزات جانبی همراه با تلویزیون چک شود.

مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی از قسطی کلاب

خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 98 اینچ، شرایط بسیار خوبی را برای اکثر خانواده‌ها جهت خرید این محصول فراهم می‌کند. چه افرادی که قصد شروع زندگی مشترک را دارند و چه افرادی که پس از سال‌ها زندگی، اقدام به تعویض لوازم خانگی می‌نمایند می‌توانند با خرید اقساطی از مزایای آن نیز بهره‌مند گردند. مهم‌ترین مزیت خرید اقساطی این است که نیاز به صبر کردن برای تامین بودجه کامل جهت خرید نمی‌باشد. در این روش امکان خرید تمامی لوازم خانگی نیز وجود خواهد داشت. پرداخت کردن سرمایه اولیه کمتر به هنگام خرید هم، از دیگر مزایای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ است.

اما افرادی که به دنبال خرید اقساطی انواع لوازم خانگی از جمله تلویزیون جی پلاس 98 اینچ هستند، می‌توانند به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایند. این مجموعه از شرکت‌های معتبر فروش قسطی لوازم خانگی است که امکان خرید اقساطی تلویزیون را برای مشتریان خود فراهم نموده است. با مراجعه به این سایت تمامی اقشار جامعه با هر میزان درآمد، می‌توانند خرید خود را انجام دهند. البته سایت قسطی کلاب، شرایط مناسبی را هم برای خرید نقدی نیز فراهم نموده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس از قسطی کلاب

خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس از قسطی کلاب
در روزهای گرم تابستان جی پلاس می‌توان هوایی تازه و خنکی برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس به بخش سرمایشی...

خرید اقساطی ظرف شویي پاکشوما

خرید اقساطی ظرف شویي پاکشوما
ماشین ظرفشویی یکی از وسایل پرکاربرد در هر آشپزخانه‌ای است. برای خرید اقساطی ظرف شویي پاکشوما به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...