خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH S1 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:08:12

یکی از گجت‌های دوستداشتنی این زمان بدون شک ساعت هوشمند است. برای خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH S1 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH S1 شیائومی


ساعت هوشمند WATCH S1

اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند که طراحی کاملا اسپرتی دارد را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH S1 شیائومی می‌باشد. المان‌های کلاسیک در این ساعت خیلی برجسته نیستند و همچنین به طور ویژه‌ای برای افرادی طراحی شده که ورزش می‌کنند و به دنبال یک ساعت هوشمند خیلی خوب هستند. در کناره‌های این ساعت دو دکمه مشاهده می‌شود که برای دو دستور بازگشت و خانه هستند. این دستگاه به رغم این که عمدتا از فلز ساخته شده است، وزن خیلی زیاد و سنگینی ندارد. این ساعت از نظر طراحی ارگونومی نیز بسیار عالی طراحی شده است. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

نمایشگر ساعت هوشمند WATCH S1

ساعت هوشمند WATCH S1نمایشگر 1.43 اینچی دارد. حواشی کناری این ساعت ظریف هستند. در زیر نمایشگر، یک پنل آمولد قرار گرفته است که با تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ، در بهترین حالت روشنایی 450 نیتی را به نمایش می‌دهد. این ساعت همچنین رزولوشن تصویر بسیار بالایی دارد. اگر ضعیف شدن باتری و کم شدن دوام آن برای شما مسئله پر اهمیتی نیست، می‌توانید قابلیتی به نام Always-on-Display را فعال کنید. این ساعت ضدآب می‌باشد. بنابراین با خیال راحت از آن در محیط‌های آبی استفاده کنید. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند WATCH S1 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پشتیبانی از قابلیت مکالمه

از ویژگی‌های پرطرفدار ساعت‌های هوشمند مثل ساعت هوشمند WATCHS1 مکالمه کردن با آن‌ها می‌باشد. این ساعت این قابلیت را دارد. چون این ساعت میکروفون و بلند گوی داخلی دارد، وقتی در فضای باز در حال دویدن هستید، یا شرایط پاسخگویی به تماس تلفنی را ندارید، با یک ضربه روی این ساعت به تماس‌هایی که دریافت کرده‌اید پاسخ بدهید یا آن را رد کنید. با خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH S1 شیائومی از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

امکانات سلامت محور

ساعت هوشمند WATCH S1به عنوان یک کالای دیجیتال می‌تواند سطح اکسیژن خون شما، ضربان قلب تان، سطح استرس و خواب شما را از نظر کیفی بررسی کند و بر آن‌ها نظارت داشته باشد. یک مورد از ویژگی‌های خاص این ساعت این است که وضعیت سلامتی بانوان را از طریق چرخه قاعدگی انجام می‌دهد.

مهم ترین اطلاعاتی که این ساعت به شما نشان می‌دهد شامل تعداد قدوم و کالری سوزانده شده و طول زمان ورزش می‌باشد. همچنین این ساعت راجع به خواب شما از نظر کیفیت، اطلاعاتی به شما می‌دهد. این ساعت کیفیت خواب شما را در چند روز اخیر بررسی می‌کند. طی این فرآیند سطح اکسیژن خون و ضربان قلب فرد نیز بررسی می‌شود. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند WATCH S1 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری ساعت هوشمند WATCH S1

ساعت هوشمند WATCH S1باتری بسیار خوب و مطلوبی دارد. به صورتی که اگر حالت ذخیره انرژی آن را فعال کنید، تا بیست و چهار روز نیاز به شارژ کردن آن نخواهید داشت. ولی اگر این حالت فعال نباشد تا ساعت هوشمند WATCH S1دوازده روز شارژ نگه می‌دارد. همچنین نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و بررسی خواب هم از جمله عواملی هستند که بازدهی باتری را کم می‌کنند.

خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH S1 شیائومی

علاوه بر خرید نقدی، خرید اقساطی ساعت هوشمند WATCH S1 شیائومی برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است. خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH S1 از سایت قسطی کلاب، برای رفاه حال هرچه بیش تر شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است. خرید اقساطی برای شما مزیت‌های زیادی را به دنبال دارد. از جمله این که نیاز نیست حتما تمام هزینه را به صورت یک جا و کامل پرداخت کنید و به دنبال این مسئله متحمل فشار زیادی بشوید. فلذا می‌توانید با آرامش خاطر خرید خود را به صورت قسطی از سایت قسطی کلاب انجام دهید. سایت قسطی کلاب برای شما آرزوی خوشحالی و سلامتی دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساعت هوشمند اپل قسطی

خرید ساعت هوشمند اپل قسطی
ساعت های هوشمند معمولا یکی از ابزارهای دیجیتالی مورد علاقه افراد علاقه مند به دنیای دیجیتال هستند، به خصوص اگر ساخته یک برند معتبر...

خرید اقساطي a52 سامسونگ

خرید اقساطي a52 سامسونگ
اگر قصد خرید اقساطي a52 سامسونگ با قیمتی استثنایی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...