خرید قسطی گوشی REDMI NOTE 11 PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/29 09:37:27

برند شیائومی یکی از برترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی گوشی REDMI NOTE 11 PRO به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی REDMI NOTE 11 PRO


گوشی REDMI NOTE 11 PRO

در این مقاله می‌خواهیم شما را با هر آنچه که لازم است درباره خرید قسطی گوشی REDMI NOTE 11 PRO بدانید، آشنا کنیم. پیش از آغاز بهتر است بدانید که گوشی REDMI NOTE 11 PRO با دو قیمت متفاوت در بازار موجود است. این دو گوشی از نظر فناوری ارتباطی با یکدیگر تفاوت دارند.

گوشی REDMI NOTE 11 PRO را در دو مدل 4G و5G می‌توان خریداری کرد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره خرید قسطی و همچنین فروش اقساطی این کالای دیجیتال بدانید.

ویژگی‌های گوشی REDMI NOTE 11 PRO

بگذارید پیش از بررسی خرید اقساطی گوشی REDMI NOTE 11 PRO و همچنین فروش قسطی آن با ویژگی‌های این گوشی آشنا شویم.

1.عملکرد فوق‌العاده این گوشی

با اطمینان می‌توان گفت که گوشی REDMI NOTE 11 PRO روان‌تر، سریع‌‎تر و کارآمدتر از سری‌های قبلی این مدل است. در این مدل گوشی برای کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای فوق العاده داشته باشند، پردازنده Snapdragon® 695 5G در نظر گرفته شده است.

2.دسترسی 5G

در مدل 5G گوشی REDMI NOTE 11 PRO می‌توانید تجربه اشتراک محتوای خود با قدرت 5G را داشته باشید. همچنین از بازی کردن، پخش روان بازی‌ها و همچنین اشتراک گذاری و دانلود فوق سریع این گوشی لذت ببرید. با خرید قسطی گوشی REDMI NOTE 11 PRO از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

3.عکاسی حرفه‌ای و با کیفیت

دوربین اصلی گوشی REDMI NOTE 11 PRO با سیستم تصویر برداری 108 مگاپیکسلی و فناوری پیشرفته ساخته شده است. در این گوشی سه دوربین به شکل همزمان و با یکدیگر کار می‌کنند تا شما از تصویر برداری منظره‌های با شکوه، مناظر خیره کننده شب و پرتره‌های سطح بالا لذت ببرید. ویژگی‌های دیگر دوربین این سری از گوشی‌های شیائومی عبارت است از: 1- سنسور بزرگ و 1/1.52 اینچی، 2- تکنولوژی بنینگ (binning) 9 در 1 و 3. ISO دوگانه. 

4.نرخ تازه سازی صفحه بالا

صفحه نمایش گوشی REDMI NOTE 11 PRO با نرخ تازه سازی 120 هرتزی، تجربه‌ای نرم‌تر و سریع‌تر را به شما هدیه خواهد داد. برای خرید اقساطی گوشی REDMI NOTE 11 PRO به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

5.باتری

گوشی REDMI NOTE 11 PRO با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود؛ و همچنین با داشتن شارژر 67 واتی، شما را با تجربه طولانی مدت استفاده از آن همراه می کند.

6.طراحی شیک

گوشی REDMI NOTE 11 PRO با ترکیبی عالی از دوربین شیک، پشت شیشه‌ای و طراحی لبه صاف و باریک به طراحی زیبایی دست یافته است؛ تا کاری کند که شما در هنگام استفاده از آن حسی فوق العاده را تجربه کنید. شما می‌توانید با توجه به علاقه شخصی خود رنگ و شکل گوشی REDMI NOTE 11 PRO خود را انتخاب کنید. این گوشی را می‌توان در سه رنگ خاکستری، سفید قطبی و آبی خریداری کرد. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•   قابلیت اتصال دو سیم کارت
•   اندازه 6.67 اینچی
•   بدنه مقاوم و با دوام
•   سیستم عامل اندروید 11

شرایط خرید قسطی گوشی REDMI NOTE 11 PRO از وب سایت قسطی کلاب

قیمت نقدی مدل 5G این گوشی، 7 میلیون و 990 هزار تومان و قیمت مدل 4G آن، 7 میلیون و 489 هزار تومان است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی این گوشی به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، می‌توانید به شکل اقساطی، این گوشی و یا هر گوشی دیگر مورد نظر خود را با ضمانت سلامت و به سرعت تحویل بگیرید. 

برای خرید اقساطی گوشی REDMI NOTE 11 PRO کافی است پس از مراجعه به سایت قسطی کلاب برای خود یک پروفایل تشکیل داده و درخواست اعتبار کنید. پس از اعتبار سنجی می‌توانید بلافاصله کالای مورد نظر خود را از این سایت خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی آیفون 15 پرومکس با چک

خرید اقساطي گوشی آیفون 15 پرومکس با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطي گوشی آیفون 15 پرومکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال ...

خرید قسطی گوشی A15 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی A15 سامسونگ با چک
برای خرید اقساطی گوشی A15 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...