خرید قسطی ایپد 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/25 10:16:12

برای خرید قسطی ایپد 2021 با شرایطی عالی و فقط با ارائه چک به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


 خرید قسطی ایپد 2021


پردازنده M1 آیپد 2021 

شرایط خرید قسطی آیپد 2021 توسط مجموعه قسطی کلاب فراهم شده است. آیپد پرو 2021 اپل در کنفرانس بهاری این کمپانی مورد رونمایی قرار گرفت. این آیپد را می‌توان یکی از محصولات جذاب و انقلابی کمپانی اپل به شمار آورد. این محصول از بدو رونمایی مورد توجه کاربران و رسانه‌های مرتبط با تکنولوژی قرار گرفت. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های این کالای دیجیتال را مورد بررسی قرار داده و سپس شرایط فروش قسطی آن را خدمتتان شرح دهیم. 

در طراحی آیپد 2021 اپل از یک پردازنده M1 استفاده شده است که پیش از این در کامپیوتر‌های مک اپل تعبیه شده و مورد استفاده قرار می‌گرفت. استفاده از این پردازنده موجب شده است که به واسطه تعامل خوبی که با سیستم عامل iPadOS دارد، قابلیت‌های ویژه‌ای را برای مشتریان به ارمغان آورد. استفاده از این پردازنده جدید موجب شده است که آیپد 2021 بتواند با سرعت و قدرت پردازشی بیشتری بتواند به اجرای برنامه‌ها بپردازد. بدین واسطه این دستگاه می‌تواند پردازش گرافیکی و پردازش مرکزی را برای وظایف متفاوت، به شکلی متفاوت به انجام برساند. 

صفحه نمایش آیپد 2021

کمپانی اپل برای آیپد 2021 صفحه نمایش رتینا را در نظر گرفته است. استفاده از این صفحه نمایش با کیفیت موجب شده است که تصاویر، برنامه‌ها و ویدیوها به شکلی فوق العاده در معرض چشم کاربران قرار بگیرند. روشنایی این صفحه نمایش 600 نیت بوده و از قابلیت ProMotion نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این نمایشگر دارای گاموت رنگ بسیار گسترده‌ای است که رنگ‌ها را به شکل زنده و در بهترین شکل خود، جلوه گر می‌کند. برای خرید اقساطی ایپد 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

سیستم ارتباطی 5G

پس از عرضه آیفون 12، می‌توان آیپد 2021 را به عنوان جدیدترین محصول کمپانی در نظر گرفت که از قابلیت ارتباط 5G بهره می‌برد. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان با سرعت بیشتری به اینترنت دسترسی پیدا کرد و در این زمینه محدودیت‌های کمتری داشت. آیپد پرو 2021 در دو مدل عرضه شده است که از لحاظ قابلیت‌های ارتباطی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. این مدل‌ها تحت عنوان 5G و Wifi شناخته می‌شوند. در آیپدهای مدل Wifi نمی‌توان از اینترنت دیتا استفاده کرد و برای دسترسی به اینترنت تنها می‌توان به صورت وایرلس به مودم متصل شد. پشتیبانی این آیپد از نسخه ششم وای فای باعث شده تا کاربران بتوانند به امکانات متفاوتی در زمینه اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشند. برای خرید قسطی ایپد 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین‌های آیپد 2021

آیپد 2021 دارای یک دوربین جلو است که دارای سنسور 12 مگاپیکسلی می‌باشد و می‌تواند با زاویه 122 درجه عکس و ویدیو ضبط کند. لنز این دوربین از نوع Ultra Wide است. این دوربین قادر است تا لوکیشن شما را ردیابی کرده و در طول برقراری تماس‌های تصویری بهترین موقعیت را برای شما در نظر بگیرد. در قسمت جلویی دستگاه نیز سیستم هوشمند TrueDepth تعبیه شده است که قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره فیس آیدی و تنظیم نور صفحه نمایش دستگاه را پشتیبانی می‌نماید. در پشت دستگاه نیز می‌توان دوربین دوگانه‌ای را مشاهده کرد که از لنزهای 12 مگاپیکسلی واید و لنز 10 مگاپیکسلی اولترا واید تشکیل شده است. 

خرید اقساطی آیپد 2021

اگر قصد خرید آیپد 2021 کمپانی اپل را دارید، می‌توانید برای خرید نقدی این محصول به دسته بندی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. همچنین در صورتی که قصد خرید اقساطی این آیپد را دارید، مجموعه قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای خرید قسطی آیپد 2021 فراهم آورده است که می‌توانید از آن استفاده نمایید. بهتر است در صورت ایجاد هرگونه سوال یا ابهام پیرامون خرید اقساطی آیپد 2021 با کارشناسان مجموعه قسطی کلاب ارتباط گرفته و شرایط فروش قسطی را جویا شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی JBL

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی JBL
اگر به دنبال بهترین برند اسپیکر هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی JBL از بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای...

خرید مودم

خرید مودم
برای ارتباط گیری در این دنیای دیجیتال به یک وسیله به نام مودم نیاز دارید که بهتر است یک مودم باکیفیت را انتخاب کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی مودم...