خرید اقساطی ماشین لباس شویي دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 10:42:56

برند دوو یکی از بهترین برندهای کره‌ای است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویي دوو به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین لباس شویي دوو


ماشین لباسشویی دوو

فناوری و گسترش علم در راستای ایجاد آسایش برای انسان پیش رفته است. محصولات تولید شده در بستر لوازم خانگی از جمله لباسشویی، جاروبرقی، یخچال، تلویزیون توانسته‌اند زمینه ساز سبک زندگی جدیدی برای انسان باشند. با توجه به تنوع تولید برندهای مختلف، باید به سراغ خاص ترین‌ها برویم. در این مطلب با ماشین لباسشویی دوو و روش خرید قسطی ماشین لباس شویي دوو آشنا می‌شوید.

این برند در ابتدا در کشور کره، شهر سئول تولید شده است. وجود تنوع در تولید محصول، کیفیت بالای محصول تولید شده، قیمت مناسب و امکان فروش قسطی باعث شده در بازار ایران جایگاه مناسبی داشته باشد. طراحی زیبای ماشین لباسشویی فضایی جذاب برای شما فراهم می‌کند.

مهمترین ویژگی ماشین لباسشویی دوو

دارای ظاهری زیبا و مدرن است که علاوه براین به دلیل خرید اقساطی می‌توان به عنوان محصولی با کارایی بالا و تکنولوژی خوب از آن نام برد. با ظرفیت شستشو پنج کیلو تا ده کیلو ساخته شده ماشین لباسشویی برند دوو قابلیت شستن سریع را فراهم کرده است که می‌توانید در شستشوی روزانه از این آپشن استفاده کنید. دارای محصولات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که هر کدام از آنها با توجه به نیاز کاربر شرایط متفاوتی برای شستشو فراهم می‌کنند. همچنین دارای برنامه‌های متنوع برای شستن البسه با تنوع جنس آن نیز است.

خرید اقساطی ماشین لباس شویي دوو شرایط خرید مناسبی را فراهم می‌کند تا شما لباسشویی با آپشن‌های بالا داشته باشید. موتور ماشین لباسشویی دوو به دلیل استفاده از دایرکت درایو به صورت ضد لرزش و صدا تولید شده است. با حذف تسمه از موتور  مراحل شستشو با حداقل صدا و لرزش انجام می‌شود. همچنین دارای بدنه‌های جدید اکوبادی است که ضد لرزش هستند. به دلیل داشتن برچسب انرژی مناسب، میزان انرژی مصرفی را کاهش می‌دهد. این نوع ماشین لباسشویی برای راه اندازی برنامه شستشو دارای صفحه نمایش لمسی می‌باشد.

با توجه به دارا بودن آپشن درام شما می‌توانید با خیال راحت لباس خود را به ماشین لباسشویی دوو بسپارید، زیرا از اصطکاک زیاد لباس با دیواره لباسشویی جلوگیری می‌کند. برای خرید قسطی ماشین لباس شویي دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین این لباسشویی دارای سیستم سیلور نانو است که بوی نامطبوع لباس و باکتری‌های موجود بر روی لباس را از بین می‌برد. دارای سیستم حباب‌ساز است. مدل‌های جدید تولید شده با دارا بودن یک درب اضافه به شما این امکان را می‌دهد تا لباس فراموش شده را به چرخه شستشو اضافه کنید.

علاوه بر همه این ویژگی‌ها، برند دوو در ایران نمایندگی‌های زیادی دارد که هم امکان فروش قسطی را دارند و هم ارائه خدمات پس از فروش دارند. در ایران نیز کارخانه‌های ماشین لباسشویی برند دوو وجود دارند که محصول در آنجا ساخته می‌شود.

ماشین لباسشویی‌های برند دوو دارای گارانتی و ضمانت مناسب و خوبی است که با فروش قسطی شرایط بهتری را فراهم می‌کند. شما با خرید اقساطی ماشین لباس شویي دوو می‌توانید نیازهای خود را برطرف کنید. اگر شما قصد دارید ماشین لباسشویی خود را به صورت نقدی خریداری کنید، ولی بودجه شما کافی نیست می‌توانید از روش وام بانکی استفاده کنید.

انواع ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دو قلو که درب آن از قسمت بالا باز می‌شود. ماشین لباسشویی اتوماتیک که درب آن از جلو باز می‌شود. 

تنوع در طراحی برای هر سلیقه‌ای

ماشین لباسشویی با بازشو از قسمت بالا است که به صورت پرتابل نیز تولید می‌شوند.

نحوه خرید قسطی ماشین لباس شویي دوو از سایت کلاب

قبل از خرید اقساطی ماشین لباس شویي دوو از سایت کلاب شما باید از یکی از لیزینگ‌های پارسیان، پایا یا بای چک اعتبار دریافت کنید. سپس در بخش کاربری کالای خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید در انتخاب کالا باید به کارت گارانتی، رنگ و تعدادی که می‌خواهید دقت کنید.

بعد از انتخاب کالا شما باید مشخص کنید از همه اعتبار دریافت شده برای خرید اقساطی می‌خواهید استفاده کنید یا فقط بخشی از آن را استفاده کنید. به این نکته توجه کنید از هر شرکتی که اعتبار دریافت کردید از شرایط پیش پرداخت همان شرکت که به صورت ثابت می‌باشد باید استفاده کنید. میزان اقساط ماهانه با توجه به اعتبار و تعداد ماه‌های پرداخت قسط برای شما محاسبه می‌شود. شما بعد از تکمیل فرم‌ها باید قسط اول و هزینه حمل و نقل را به صورتی اینترنتی پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی الجی

لوازم خانگی الجی
الجی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات است که این برند برای کشور کره جنوبی است و دفتر مرکز این برند...

فروش قسطی ماشین ظرف شویی اسنوا

فروش قسطی ماشین ظرف شویی اسنوا
برند اسنوا برندی استنثایی و مدرن است. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی اسنوا به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...