خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/23 23:12:29

گوشی آیفون 13 یکی از بهترین و جدیدترین محصولات دنیا است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس

ویژگی‌های گوشی آیفون 13 پرومکس 

در این مطلب علاوه بر ارائه ویژگی‌های محصول در مورد خرید قسطی آیفون 13 پرومکس اطلاعات مفیدی را در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد. برند اپل یک برند شناخته شده و مشهور در دنیا است و افراد زیادی به خرید گوشی از این برند علاقه دارند.

افراد علاقه مند می‌توانند با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس به گوشی موبایل دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. این محصول در تاریخ 14 سپتامبر 2020 توسط شرکت اپل به بازار کشورهای مختلف عرضه شد. صفحه نمایش این محصول 6.7 اینچ بوده و دارای رزولوشن 1284 در 2778 پیکسل است. 

گوشی آیفون 13 پرومکس به دلیل داشتن شیشه سرامیکی ضد خش است و در برابر ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد. این محصول با وزن 240 گرم و ابعاد 160.5 در 78.1 در 7.7 میلی متر دارای پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای می‌باشد.

دوربین با کیفیت گوشی ایفون 13 پرومکس یکی از دلایل پرطرفدار و پرفروش بودن این محصول است. این گوشی موبایل با سه دوربین 12 مگاپیکسلی قابلیت‌های متعددی در عکاسی دارد. به عنوان مثال یکی از دوربین‌ها قابلیت فوکوس خودکار با لنز واید 26 میلی متری را دارا است. 

دوربین سلفی این مدل گوشی نیز با 12 مگاپیکسل قدرت عکاسی بسیار بالایی دارید. باتری این نوع گوشی از سری لیتیوم یونی بوده و غیر قابل جدا شدنی است.

سرعت شارژ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر گوشی موبایل است. در مورد این مدل گوشی می‌توان گفت این مدل محصول سرعت شارژ بالایی داشته به طوری که به مدت سی دقیقه 50 درصد از شارژ گوشی پر خواهد شد. چند رنگ از گوشی ایفون 13 پرومکس در بازار موجود است که هر فرد بسته به سلیقه فردی خود یکی از رنگ‌های موجود از این گوشی را خریداری می‌کند. 

خرید نقدی این گوشی به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. شما می‌توانید به سایت‌های فروشگاهی گوشی موبایل وارد شوید و محصول مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید بیفزایید.

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس از سایت قسطی کلاب

چنانچه تمایل به خرید قسطی آیفون 13 پرومکس دارید، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی کلاب یک سایت فروش کالای دیجیتال بوده که با هدف جلب رضایت مشتریان شرایط مساعدی برای خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس فراهم آورده است. چنانچه پول کافی برای خرید گوشی آیفون 12 را ندارید و برای خرید به مشکل برخوردید کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید.

سایت فروشگاهی قسطی کلاب با قرار دادن شرایط مناسب و فروش قسطی موبایل یک موقعیت ناب را برای مشتریان فراهم نموده است. اگر شما نیز تمایل به خرید قسطی آیفون 13 پرومکس همین حالا وارد سایت قسطی کلاب شوید. این سایت تمام محصولات را با تضمین کیفیت به آدرس مشتریان ارسال می‌کند. 

ارسال فوری محصول یکی از مزیت‌های مهم برای خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس محسوب می‌شود. امروزه با توجه به افزایش تمایل افراد به خرید غیر حضوری و آنلاین، قسطی کلاب علاوه بر فعالیت در سایت به طور روزانه در فضای مجازی اینستاگرام نیز فعالیت دارد. در پیج اینستاگرام قسطی کلاب اطلاعات دقیق تری در مورد محصول و سایت مورد نظر درج شده است.

امروزه تشخیص گوشی موبایل‌های اصل و غیر اصل کار ساده‌ای نیست. خرید گوشی‌های گران قیمت همچون این مدل گوشی موبایل باید از طریق فروشگاه‌های معتبر و مورد اطمینان صورت گیرد در غیر این صورت ممکن است محصولات فیک را به جای اصل به شما عرضه کنند. خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس مشکل خرید گوشی موبایل را برای افراد زیادی رفع نموده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی a33 سامسونگ

خرید نقدی گوشی a33 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید نقدی گوشی a33 سامسونگ با شرایطی عالی به موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی poco f3 شیائومی

خرید اقساطی poco f3 شیائومی
یکی از گوشی‌های پرطرفدار شیائومی بی‌شک مدل پوکو اف تری می‌باشد. برای خرید اقساطی poco f3 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای...