خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/17 22:22:31

جدیدترین گوشی شیائومی با ظاهری خیره کننده روانه بازار شد. به زودی شرایط ویژه خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra در بخش موبایل سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.

خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra

معرفی گوشی جدید شیائومی 2022

کمپانی شیائومی یکی از برترین شرکت‌های چینی درجه یک است که محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای دارد. برند شیائومی به خوبی در سراسر دنیا شناخته شده و با شرکت‌های اپل و سامسونگ به رقابت می‌پردازد. به گونه‌ای که گوشی‌هایی با قیمت بالا طراحی کرده است مه هم قیمت محصولات بالارده اپل و سامسونگ می‌باشد. 

جدیدترین گوشی موبایل شیائومی مدل 12s ultra است که در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل آن بپردازیم. بنابراین اگر تمایل دارید، جز اولین نفراتی باشید که گوشی اس 12 اولترا را دارد، به سایت قسطی کلاب بیایید و خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra را به سادگی انجام دهید. قسطی کلاب اولین وبسایت معتبر ایرانی است که به محض ورود یک کالای خارجی به ایران، شرایط فروش اقساطی آن را امکان پذیر کرده است.

Xiaomi s12 ultra

کمپانی شیائومی در تاریخ 4 جولای 2022 از گوشی جدید خود با نام s12 ultra رونمایی کرد و تاریخ 9 جولای 2022 روانه بازار شد. این گوشی منحصر به فردترین محصول شیائومی است و دارای طراحی بی‌نظیر به همراه قدرت فوق‌العاده‌ای می‌باشد. می‌توان گفت که قیمت گوشی شیائومی s12 ultra حدود 950 یورو است و به نسبت محصولات دیگر این شرکت دارای قیمت به نسبت بالاتری می‌باشد. پس با وجود قیمت بسیار بالایی که دارد، توقع می‌رود که گوشی خاص و منحصر به فردی باشد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر LTPO AMOLED

ابتدا به سراغ اولین چیزی که با آن سر و کار داریم، خواهیم رفت. نمایشگر گوشی جدید شیائومی از نوع LTPO AMOLED می‌باشد که یکی از بهترین فناوری‌ها در دنیا است، همچنین دارای ابعاد بدنه با اندازه 6.73 اینچ (~89.3% نسبت نمایشگر به بدنه) و رزولوشن تصویر آن برابر با 1440 در 3200 پیکسل، 20:9 (~521 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) می‌باشد.

امروزه محافظ گوشی جز آیتم‌های اصلی آن محسوب می‌شود و جالب است بدانید که گوشی شیائومی اس 12 اولترا دارای محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus می‌باشد و با خیال راحت می‌توانید گوشی خود را به زمین بیاندازید! با خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra یک گوشی مدرن و استثنایی را از آن خود کنید.

بررسی بدنه موبایل s12 ultra شیائومی

گوشی شیائومی s12 اولترا در رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای تولید شده و ممکن است در آینده رنگبندی دیگری نیز داشته باشد. ابعاد این گوشی 163.2 در 75 در 9.1 میلی‌متر است و دارای وزنی معادل با 225 گرم می‌باشد.

اگر بخواهیم به طور دقیق از جنس و ساختمان بندی این گوشی توضیحی دهیم، می‌توان گفت که گوشی اس 12 اولترا دارای بدنه در قسمت جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس Victus)، پشت چرمی، فریم آلومینیومی می‌باشد.

گوشی شیائومی 12s ultra در برابر گرد و خاک، آب مقاوم است و از هر لحاظ مقاومت بالایی دارد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سیستم عامل اندروید 12 به همراه  MIUI 13

گوشی جدید شیائومی دارای جدیدترین سیستم عامل می‌باشد، همچنین وجود تراشه Qualcomm SM8450 Snapdragon 8+ Gen 1 (چهار نانومتر) به همراه پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (یک هسته‌ 3.19 گیگاهرتز Cortex-X2 و سه هسته‌ 2.75 گیگاهرتز Cortex-A710 و چهار هسته‌ 1.80 گیگاهرتز Cortex-A510) و پردازنده گرافیکی Adreno 730 دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. با خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra قدرت واقعی گوشی موبایل را لمس کنید.

نگاهی به حافظه داخلی گوشی شیائومی 12s ultra

گوشی شیائمومی 12s اولترا دارای تنوع بالایی در میزان حافظه داخلی است. شما می‌توانید این گوشی جذاب را در مدل‌های 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 12 گیگابایت رم با توجه به نیازی که دارید، خریداری نمایید. با خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra از قسطی کلاب یگ خرید با صرفه را تجربه کنید.

دوربین s12 ultra xiaomi

کیفینت دوربین یک تلفن همراه یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها می‌باشد. کیفیت دوربین گوشی s12 ultra شیائومی بسیار عالی و خوب می‌باشد. لنز اصلی این گوشی موبایل برابر با 50 مگاپیکسل و دوتا لنز 48 مگاپیکسلی دیگر است که شگفتی بسیاری در ثبت عکس و فیلم ایجاد خواهد کرد. ناگفته نماند که دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسلی می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شارژر و باتری منحصر به فرد!

گوشی جذاب شیائومی دارای یک باتری با ظرفیت 4860 میلی آمپر برساعتی می‌باشد، همچنین دارای شارژ سریع 67 وات، شارژ سریع بی‌سیم 50 وات،  شارژ معکوس بی‌سیم 10 وات، پشتیبانی از +Quick Charge 4 و پشتیبانی از Power Delivery 3.0 می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی شیائومی 12s ultra از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط ویژه فروش اقساطی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در کشور می‌باشد. شما می‌توانید جدیدترین لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال، کنسول بازی و ابزارهای برقی را با کمترین مدارک و آسان‌ترین شرایط خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب در بخش خرید اقساطی مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اسپیکر اقساطی

 اسپیکر اقساطی
در حوزه تجهیزات صوتی اسپیکر یکی از مهم ترین سخت افزار های موجود در این زمینه محسوب می شود. اسپیکر ها امروزه در بازار تنوع بسیار بالایی داشته....

فروش قسطی مک بوک

فروش قسطی مک بوک
اگر به دنبال خرید مک بوک با شرایطی عالی و قیمتی فوق‌العاده هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت قسطی کلاب و خرید قسطی مک بوک از...