خرید قسطی موبایل A22

تاریخ انتشار:
1403/2/27 17:41:44

یکی از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ بی شک مدل a22 می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل A22 با قیمت عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موبایل A22


گوشی A22 سامسونگ

سامسونگ، برندی معتبر در کل دنیا می‌باشد. این شرکت، تاکنون موفقیت بسیار زیادی در جلب رضایت مشتریان داشته است. چرا که، اولویت آن تولید انواع کالای دیجیتال، با کیفیت بالا می‌باشد. از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ، می‌توان به سری A اشاره داشت. بنابراین، افراد زیادی علاقمند به خرید نقدی و یا خرید قسطی موبایل A22 می‌باشند. چرا که این محصول جز بهترین گوشی‌های میان رده جهان بوده و می‌توان با استفاده از آن کلیه نیازهای روزمره خود را برطرف نمود. 

نکاتی در رابطه با خرید گوشی A22 سامسونگ

شما با خرید اقساطی موبایل A22، به یک گوشی بسیار خوش دست، با طراحی فوق العاده دست خواهید یافت. گوشی سامسونگ مدل A22، دارای پنل پشتی مسطحی می‌باشد که از پلاستیک ساخته شده است. همچنین، سه ماژول دوربین، همراه با یک LED در پنل پشتی خودنمایی می‌کنند. سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی در لبه سمت راست، روی دکمه پاور واقع شده است. لازم به ذکر است، در لبه سمت چپ این محصول یک خشاب وجود دارد، که به صورت همزمان از 2 سیم کارت و یک کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

در صورتی که، قصد خرید قسطی موبایل A22 را دارید، باید بدانید که، این گوشی دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز می‌باشد. همین ویژگی، موجب تسریع در کار با گوشی A22 شده و تجربه کاربری لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد. اما، نمی توان از کیفیت تصویر نمایشگر A22 انتظار ویژه‌ای داشت. چرا که، کاملا با میزان هزینه‌ای که برای خرید آن می‌کنید، همخوانی دارد.

باتری 5000 میلی آمپری گوشی A22 سامسونگ کارایی بسیار خوبی دارد. به طوری که سریع فول شارژ می‌شود و حدود 12 ساعت به صورت مفید بازدهی دارد. در رابطه با سیستم امنیت این گوشی هوشمند نیز، می‌توان به یک حسگر تشخیص اثر انگشت و تشخیص چهره دو بعدی اشاره داشت. عملکرد هر دو سنسور قابل قبول می‌باشد و می‌تواند رضایت کاربر را جلب نماید. 

مشخصات فنی گوشی A22 سامسونگ

در این بخش، به یک معرفی مختصر و کاربردی، برای خرید اقساطی موبایل A22 می‌پردازیم.
تاریخ معرفی: ژوئن سال 2021
رنگ بندی: بنفش، سفید، سبز و مشکی
تعداد سیم کارت: 2 عدد
وزن: 203 گرم
ابعاد: 6.6 اینچ
نوع نمایشگر: TFT
نرخ تازه سازی نمایشگر: 90 Hz
رزولوشن تصویر: 1080 * 2400 پیکسل
تراکم پیکسلی: حدود 400 پیکسل بر هر اینچ
سیستم عامل (به هنگام عرضه): Android 11
حافظه داخلی: 64 گیگابایت (RAM 4 گیگابایت) / 128 گیگابایت (RAM 4، 6 و یا 8 گیگابایت)
رزولوشن دوربین های اصلی: 48، 5 و 2 مگاپیکسل (3 ماژول)
رزولوشن دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
پشتیبانی از جک هندزفری 3.5 میلیمتری: دارد
اسپیکر: دارد
نوع باتری: لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
شارژ سریع: 15 وات
امنیت: سنسور تشخیص اثر انگشت در بخش کناری گوشی
سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از USB Type C، بلوتوث 5.0، وای فای، هات اسپات، Micro SD، قطب نما و حسگر های ژیروسکوپ، مجاورت و شتاب سنج 

جمع بندی

زمانی خرید قسطی موبایل A22، تبدیل به یک انتخاب مناسب خواهد شد؛ که شما به نقاط قوت و نقاط منفی این گوشی هوشمند آگاهی داشته باشید. از این روی، یک جمع بندی مختصر برای شما تهیه نموده ایم.

نقاط قوت: کارایی بالای باتری
نقاط ضعف: نمایشگر نه چندان قابل قبول نسبت به رقبا 

شرایط اقساطی وب سایت قسطی کلاب به منظور خرید اقساطی موبایل A22

قسطی کلاب، وب سایتی گسترده و معتبر می‌باشد؛ که بسیاری از افراد برای خرید قسطی موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی، جی پلاس به آن مراجعه می‌نمایند. چرا که، این فروشگاه اینترنتی شرایط بسیار ویژه‌ای را برای خرید اقساطی گوشی و دیگر اقلام اداری و خانگی فراهم آورده است. با بهره گیری از این شرایط، علاقمندان می‌توانند تا سقف 150 میلیون تومان به صورت آنلاین از این پلتفرم خرید کرده و وجه مربوطه را اقساطی بپردازند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي لپتاپ ایسوس با چک

خرید قسطي لپتاپ ایسوس با چک
برای خرید قسطي لپتاپ ایسوس با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی...

قیمت خرید قسطی لپ تاپ

قیمت خرید قسطی لپ تاپ
امروزه وسایل دیجیتال در زندگی افراد نقش مهمی را ایفا می کنند یکی از وسایل دیجیتال پرکاربرد لپ تاپ است در چندسال اخیر این وسیله توانست طرفداران...