خرید قسطی گوشی s21 fe ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:47:51

یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ مدل s21 fe می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی گوشی s21 fe ویژه کارمندان به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s21 fe ویژه کارمندان


بررسی گوشی s21fe سامسونگ

خرید قسطی گوشی s21 fe، یک جریان سودآوری هوشمندانه است که سد تورم حاکم بر بازار را دگرگون می‌سازد. همچنین باعث ارائه مدل‌های جدید گوشی با شرایط ایده‌آل‌تر می‌شود. راحت‌ترین کار در امور خرید محصولات گران قیمت و بزرگ، به خصوص در مورد گوشی‌های موبایل s21fe خرید قسطی این محصول است. عرضه کنندگان که این موضوع را دریافته بودند شرایط خرید خرید اقساطی گوشی s21 fe را آسان‌تر ارائه کردند تا خریداران بیشتری برای خرید به آنها مراجعه کنند.

خرید قسطی گوشی s21 fe که نقطه قوت افزایش فروش عرضه کنندگان گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود، طبق یک قرارداد، بین خریدار و فروشنده امضا می‌گردد. بنابراین بهتر است کیفیت محصول را قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید.

ویژگی‌های مهم گوشی s21fe

گوشی s21 fe پدیده رسانه‌ای 4 ژانویه سال 2022 است. سامسونگ این مدل را با بدنه‌ای جدید و امکان ضبط دوگانه به همراه یک پالت رنگ کاملا جدید طراحی کرد. شما می‌توانید با گوشی s21 fe، کال اف دیوتی بازی کنید و بازی خود را به اشتراک بگذارید. این گوشی که مدلی از گوشی‌های سامسونگ است با سیستم عامل اندروید 12 کار می‌کند و با رابط کاربری One UI 4 به بازار عرضه می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دارای حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشارسنج  می‌باشد. مشخصه مهم گوشی s21 fe این است که کاربران می‌توانند بدون بکارگیری کاور از گوشی استفاده کنند. چرا که گوشی دارای استاندارد IP68 می‌باشد. همچنین در مقایسه با دیگر رقبا از امتیازات ویژه‌ای چون مسیریابی و GPS برخوردار است. این مدل گوشی که بهترین گوشی در زمینه ضبط صدا است دارای ویژگی صوتی 32 بیت می‌باشد. همچنین حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده آن 25 وات است. جزئیات دقیق صفحه نمایش محصول را در جدول ذیل مشاهده نمایید. 

صفحه نمایشگر
فناوری اطلاعات دوربین
سرعت فیلمبرداری
Dynamic AMOLED 2X بلوتوث
NFC WiFi دوربین اصلی سه گانه دارای رزولوشن (2160*3840) 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه 

طراحی بدنه گوشی s21fe

بدنه گوشی s21fe با یک قاب فلزی نازک درست شده که در صورت برخورد با جسم سخت کمتر آسیب می‌بیند. دوربین گوشی از قاب فلزی بیرون زده و فریم جلوی آن جنس آلومینیومی دارد، که از چسبندگی کافی برخوردار می‌باشد. کلیدهای تنظیم صدا، پاور و قفل گوشی در سمت راست آن جای دارند. گوشی‌های موبایل بخشی به نام تراشه دارند که پردازنده‌ها، حافظه، مودم و دیگر تجهیزات گوشی بر روی آن نصب می‌شوند. 

تراشه‌ها سبب کاهش فضا و صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند. بنابراین بهتر است آشنایی بیشتری با پردازنده گوشی داشته باشید. از دیگر مشخصات مهم این کالای دیجیتال، می‌توان به مشخصات حافظه داخلی، حافظه RAM، دوربین‌ها و باتری گوشی اشاره داشت. بنابراین با جزئیات بیشتر در جداول ذیل به این خصوصیات اشاره می‌کنیم. 

ابعاد گوشی 155.7 در 74.5 در 7.9 میلی‌متر
رنگ مشکی، سفید، زیتونی، بنفش
جنس پشتی  پلاستیک
جنس جلویی پنل جلوی شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس ویکتوس
جنس فریم فلز – آلومینیوم
وزن گوشی177 گرم
تراشه s21fe Exynos 2100
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای
1 هسته Cortex-X1
3 هسته Cortex-A78
3 هسته Cortex-A55
پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14
فرکانس پردازنده 1 هسته با سرعت 2.9 گیگاهرتز
3 هسته با سرعت 2.80 گیگاهرتز
4 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز
حافظه داخلی و رم 128 گیگابایت، 8 گیگابایت رم
256 گیگابایت، 12 گیگابایت رم
512 گیگابایت، 12 گیگابایت رم
1 ترابایت، 12 گیگابایت رم
دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی
دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی
تله‌فوتو: 3 برابری 8 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
باتری 4500 میلی آمپر ساعت
بلندگو استریو
شارژر 25 واتی 

خرید قسطی گوشی s21 fe در قسطی کلاب

خرید اقساطی، قسطی کلاب که یک وب سایت فروشگاهی اینترنتی است، علاوه بر خرید نقدی شرایط خرید قسطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در صورتی که قصد خرید اقساطی گوشی s21 fe را دارید می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش قسطی از طریق شماره تماس 43407100-021 در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور

خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فن آوری های مدرن نگه داشت اطلاعات از درجه اهمیت بالایی برخودار می باشد لذا برای این منظور افراد نیازمند ...

خرید قسطی گوشی poco x5 pro سفته ای

خرید قسطی گوشی poco x5 pro سفته ای
یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی مدل پوکو ایکس 5 پرو می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته الکترونیکی یا چک به بخش...