خرید اقساطی گوشی 12 پرو شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 17:44:53

گوشی‌های برند شیائومی جز بهترین محصولات دیجیتال در سال گذشته بوده‌اند. برای خرید اقساطی گوشی 12 پرو شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی 12 پرو شیائومی


ویژگی‌های گوشی هوشمند شیائومی 12 پرو 

گوشی هوشمند شیائومی 12پرو به واسطه ویژگی‌های منحصربفرد خود به یکی از بهترین و به روزترین گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل شده است. با توجه به اینکه قیمت این کالای دیجیتال متاثر از قیمت دلار است، خرید آن برای طیف وسیعی از مردم غیر ممکن شده است. از این رو شرایطی برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو ایجاد شده است که در این مقاله به صورت مفصل به آن پرداخته می‌شود. قبل از پرداختن به شرایط خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو لازم است ویژگی‌های این گوشی هوشمند به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

•این کالای دیجیتال قادر به پشتیبانی از دو سیم کارت ( نانو سیم کارت، استندبای دوگانه) است.

•دقت در طراحی گوشی شیائومی 12 پرو موجب افزایش ظرافت و کاهش وزن آن شده است. این محصول تنها 205  گرم  وزن و 2/8 میلی متر ضخامت دارد.

•به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خط و خش، قاب پشتی این گوشی از شیشه مات ساخته شده است.

•از مهمترین ویژگی‌های این کالای دیجیتال، نمایشگر بسیار با کیفیت آن است. این محصول دارای صفحه نمایش LTPO AMOLED، 120HZ و دارای فناوری HDR10 است.

•گوشی شیائومی 12 پرو با گرافیک Adreno 720 خود قادر است یک میلیارد رنگ را نمایش دهد.

•دوربین پشت گوشی شیائومی 12 پرو از سه لنز مجزا تشکیل شده است. لنز اصلی، لنز اولترا واید و لنز تله فوتو آن هر کدام دارای قدرت 50 مگاپیکسلی است.

•گوشی شیائومی 12 پرو قابلیت فیلمبرداری 8K با سرعت 24 فریم در ثانیه را دارد. همچنین دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی آن قادر به فیلمبرداری p720 با سرعت 120  فریم در ثانیه است. 

آشنایی با سایر ویژگی‌های گوشی شیائومی 12 پرو

•اولین گوشی هوشمندی که به اسپیکر استریوی چهارگانه مجهز است، گوشی شیائومی 12 پرو است. در واقع این محصول به جای دو اسپیکر، چهار اسپیکر دارد به همین دلیل از قدرت پخش بالایی برخوردار است.

•باتری آن 4600 میلی آمپری و با قابلیت شارژ سریع است. شارژر120 واتی این محصول می‌تواند این گوشی را تنها در 20 دقیقه به شارژ 100 درصد برساند. همچنین این گوشی به شارژ سریع بی سیم 50 واتی (شارژ 100 درصدی در 42 دقیقه) و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی نیز مجهز است. لازم به ذکر است در جعبه گوشی شیائومی 12 پرو، شارژر این محصول موجود است. این درحالی است که سایر گوشی‌های هوشمند بدون شارژر به فروش می‌رسند و خریدار باید آن را جداگانه تهیه نماید.

•امنیت این کالای دیجیتال از طریق اثر انگشت و تشخیص چهره دو بعدی تامین می‌شود.

•گوشی شیائومی 12 پرو به وسیله سیستم عامل12 پشتیبانی می‌شود. همچنین دارای پردازنده 8 هسته‌ای است.

•هات اسپات، وای فای، USB ، NFC ، بلوتوث امکانات ارتباطی گوشی شیائومی 12 پرو را فراهم می‌کند.

•حسگرهای این گوشی مواردی همچون اثر انگشت (زیر صفحه نمایش, optical)، شتاب سنج، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ، قطب نما، فشارسنج و حسگر طیف رنگی را شامل می‌شود.

خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو

خرید گوشی شیائومی 12 پرو خواسته بسیاری از مردم است اما متاسفانه قیمت متغیر کاهای دیجیتال از یک سو و تاثیرپذیری بالای آنها از نوسانات دلار از سوی دیگر موجب شده است که خرید آن برای طیف وسیعی از طرفداران این محصول غیر ممکن باشد. در همین راستا سایت قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی و نقدی گوشی شیائومی 12 پرو در چهار رنگ مشکی، صورتی، سبز و آبی کرده است. 

علاقمند به خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو می‌توانند بدون نگرانی از محدودیت‌های مالی خود اقدام به خرید اقساطی این محصول پرطرفدار کنند. همچنین کسانی که قصد خرید نقدی این محصول را دارند نیز می‌توانند با مراجعه به این سایت، یک خرید امن و ارزان را تجربه کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش هدفون وی مودا اقساطی

فروش هدفون وی مودا اقساطی
پاسخ دادن به تماس های تلفن همراه در موقعیت های مختلف به راحتی امکان پذیر نیست، اما با استفاده از طرح فروش هدفون وی مودا اقساطی در وبسایت

خرید قسطی گوشی پوکو x3 شیائومی

خرید قسطی گوشی پوکو x3 شیائومی
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی پوکو x3 شیائومی با قیمتی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...