خرید اقساطی گوشی a02 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 19:48:59

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ که از قیمت خوبی برخوردار است مدل گلکسی a02 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a02 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a02 سامسونگ


بررسی مهم ترین مشخصات گوشی a02 

برای خرید قسطی گوشی a02 سامسونگ استفاده از خدمات برترین مراکز عرضه کننده یک مسئله مهم و کلیدی به حساب می‌آید. به صورت کلی، برای خرید اقساطی گوشی a02 سامسونگ شما باید از بهترین راه‌های موجود در این زمینه استفاده نمایید. دنبال کردن روند خرید اقساطی، به شما اجازه می‌دهد تا این کالا را در بهترین حالت ممکن تهیه نمایید. البته که گاهی اوقات این روند می‌تواند شما را با یک سری چالش‌های خاص مواجه سازد. گوشی سامسونگ a02، یکی از محبوب ترین گوشی‌های تولید شده توسط شرکت سامسونگ به حساب می‌آید که ویژگی‌های مثبت زیادی را در خود جای داده است. امروز ما قصد داریم تا روند خرید قسطی گوشی a02 را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

قبل از پرداخت به خرید قسطی گوشی a02 سامسونگ بیایید تا مهم ترین مشخصات این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم. به صورت کلی، گوشی موبایل سامسونگ مدل a02، یکی از محبوب ترین گوشی‌های موجود در بازار به حساب می‌آید که ویژگی‌های مثبت زیادی را در خود جای داده است.

این گوشی در دسته گوشی‌های اقتصادی سامسونگ قرار گرفته و شما با خیال راحت می‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. وزن این گوشی برابر 206 گرم بوده و جنس بدنه آن از پلاستیک می‌باشد. جالب است بدانید که این گوشی طولی برابر با 164 میلی متر داشته و عرض آن هم برابر با 75 میلی متر می‌باشد. سامسونگ بر روی بدنه پشتی این گوشی تکسچر قرار داده و با لمس آن شما احساس خوبی خواهید کرد.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال از نوع IPS LCD بوده و ابعاد کلی آن هم برابر با 6.5 اینچ می‌باشد. به خاطر داشته باشید که تراکم پیکسلی این گوشی محبوب، 270 می‌باشد. از نظر ظاهری، این گوشی شباهت‌های زیادی با سایر گوشی‌های مطرح در سال‌های 2019 و 2020 دارد. جدا از این مسئله، این گوشی همراه با یک آداپتور 10 وات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

از آنجایی که این گوشی، یک دستگاه اقتصادی به حساب می‌آید، خبری از سنسور اثر انگشت یا تشخیص چهره در آن وجود ندارد. برای باز کردن این گوشی شما باید روش‌های امنیتی قدیمی تر همچون رمز یا الگو را مورد استفاده قرار دهید. در نهایت، دوربین این گوشی دو گانه بوده و سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسل می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی هم 5 مگاپیکسل می‌باشد.

مهم ترین مزایای خرید اقساطی گوشی a02 سامسونگ

حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ مزایای خرید قسطی گوشی a02 سامسونگ برویم. دنبال کردن روند خرید قسطی گوشی a02 می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. از آنجایی که شرایط اقتصادی ایران ناپایدار است، با دنبال کردن این روند شما به راحتی می‌توانید این کالا را تهیه کنید و سپس هزینه آن را پرداخت نمایید. درصد سود برخی از مراکز فعال در زمینه عرضه این محصول، می‌تواند کم و زیاد شود. در نتیجه، برای دریافت بیشترین بازدهی شما باید خدمات برترین مراکز فعال در این زمینه را به کار گیرید. 

خرید اقساطی گوشی a02 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی a02 سامسونگ از قسطی کلاب به شما اجازه می‌دهد تا این گوشی محبوب را همراه با ساده ترین شرایط ممکن تهیه کنید. قسطی کلاب یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین مجموعه‌های فعال در زمینه عرضه و فروش قسطی انواع کالای دیجیتال به حساب می‌آید. با خرید اقساطی از مجموعه قسطی کلاب، شما نگرانی در مورد میزان سود و درصد آن نخواهید داشت. در جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید هم اکنون شرایط خرید قسطی از قسطی کلاب را مطالعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لپ تاپ msi

لپ تاپ msi
لپ‌تاپ msi جز برترین لپ‌تاپ‌های دنیا می‌باشد که در بین مردم محبوبیت بالایی دارد. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi هستید، به بخش ...

خرید گوشی سامسونگ

خرید گوشی سامسونگ
اولین کسانی که اقدام به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ نمودند، صاحب گوشی های معمولی شدند. یعنی امکانات گوشی های امروزی...