خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:01:07

برند شیائومی جز برترین برندهای کره جنوبی می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی


بررسی گوشی می 11 شیائومی

یکی از وسیله‌هایی که همه ما در طول روز بیشترین استفاده را از آن داریم؛ تلفن همراه است. خرید گوشی نیز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در دنیای امروز است. تنوع گوشی در بازار بالا می‌باشد، به همین علت اغلب افراد هنگام خرید گوشی دچار سردرگمی می‌شوند. 

از آنجایی که اولویت افراد برای خرید یک گوشی با کیفیت متفاوت است گزینه‌های زیادی نیز در بازار موجود می‌باشند. یکی از بهترین برندها در زمینه خرید گوشی برند شیائومی است. 

تنوع مدل نیز در سبد محصولات شیائومی بسیار بالا است. یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی، گوشی می 11 می‌باشد. در ادامه این مقاله شما را با ویژگی‌های گوشی می 11 و همچنین خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی آشنا خواهیم کرد. 

چرا خرید گوشی می 11 شیائومی؟

شیائومی یکی از شرکت‌های چینی فعال در زمینه موبایل می‌باشد که کار خود را از سال 2011 شروع کرده است. این برند در همین مدت توانسته است مدل‌های زیادی از گوشی مانند Redmi،Redmi note ، Mi و poco روانه بازار نماید. همچنین لازم به ذکر است گوشی‌های تولید شده توسط این برند توانسته با برندهای ابر قدرت مانند سامسونگ و اپل رقابت نماید.

به گونه‌ای که شما با یکی از با کیفیت‌ترین و جدیدترین محصولات شیائومی گوشی می 11 است. یکی از دلایل محبوبیت و پرطرفدار شدن گوشی‌های شیائومی قیمت مناسب آنها در مقایسه با سایر برندها است.

 به گونه‌ای که با خرید اقساطی گوشی می 11 شیائومی یک گوشی با قابلیت‌های فراوان را با قیمت پایین‌تر نسبت به سایر برندها خریداری نموده‌اید. از دیگر ویژگی‌های گوشی می 11 شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• این گوشی در سال 2021 روانه ی بازار شده است.

• ابعاد گوشی می 11 معادل 8.1 × 74.6 × 164.3 میلیمتر و وزن آن نیز 196 گرم است.

• سایز نمایشگر این گوشی 6.81 اینچ می‌باشد.

• رزولوشن گوشی می 11 معادل 1440  در 3200 پیکسل است. و نوع پنل آن نیز AMOLED می‌باشد.

• پردازنده مرکزی این گوشی 8 هسته‌ای می‌باشد، همچنین پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 660 است.

• سیستم عامل به کار رفته در گوشی می 11 شیائومی اندروید 11 می‌باشد.  

• گوشی می 11 یک گوشی دو سیم کارته است.

• از ویژگی‌های مهم این گوشی پشتیبانی از شبکه 5G است. بنابراین در صورتی که علاقه به استفاده از نسل پنجم اینترنت دارید پیشنهاد ما خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی است. 

• یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی می 11 باتری با کیفیت آن است. ظرفیت باتری این گوشی 4520 میلی آمپر می‌باشد. همچنین دارای قابلیت شارژ سریع 33 وات می‌باشد.

• گوشی می 11 شیائومی دارای 3 ماژول دوربین می‌باشد. کیفیت دوربین‌های این گوشی به ترتیب 108، 13 و 5 مگاپیکسل می‌باشد. همچنین دوربین سلفی آن دارای کیفیتی معادل 20 مگاپیکسل می‌باشد.در صورتی که به دنبال گوشی با کیفیت دوربین بالا هستید پیشنهاد ما خرید اقساطی گوشی می 11 شیائومی است.

• گوشی می 11 دارای حسگرهای: اثر انگشت، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما و سنسور مجاورت می‌باشد.

• این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و آبی در بازار موجود می‌باشد. موارد گفته شده در قسمت بالا از ویژگی‌های گوشی می 11 شیائومی است. 

خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی از قسطی کلاب

خرید گوشی یکی از مهم‌ترین خریدها در جامعه امروزی است که حتما می‌بایست از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود. یکی از معتبرترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی قسطی کلاب است. برای خرید نقدی می‌توانید هر زمانی از روز که بخواهید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و پرداخت وجه گوشی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است خرید اقساطی موبایل و کالای دیجیتال نیز در این فروشگاه امکان پذیر می‌باشد. این فروشگاه تنها فروشگاه اینترنتی معتبر است که گزینه فروش قسطی گوشی را در سایت خود فعال کرده است. برای خرید اقساطی گوشی می 11 شیائومی در این قسمت کلیک نمایید تا به سایت قسطی کلاب منتقل شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی Galaxy Watch 4

خرید قسطی Galaxy Watch 4
برند سامسونگ جز برترین برندهای دنیا محسوب می‌شود. برای خرید قسطی Galaxy Watch 4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی poco x6 با چک

خرید قسطی گوشی poco x6 با چک
برای خرید قسطی گوشی poco x6 با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...