خرید قسطی گوشی se 2022 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 23:36:11

یکی از بهترین گوشی‌های میان رده اپل مدل se 2022 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی se 2022 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی se 2022 با چک


گوشی se 2022

شرکت اپل به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین کارخانجات تولیدکننده تلفن همراه در سراسر جهان شناخته می‌شود. همان طور که می‌دانید، این شرکت در سال‌های مختلف، نسخه‌های گوناگونی از تلفن‌های همراه جدید خود را به بازارهای جهان ارائه می‌کند. یکی از تلفن‌های همراه ارائه شده از سوی این شرکت سری se می‌باشد. این سری از تلفن‌های اپل با سایر نسخه‌ها تفاوت‌های زیادی را دارند. آخرین نسخه منتشر شده از سری se مربوط به سال 2022 است. این سری توانست با کسب نمره بالا، محبوبیت عظیمی را در میان مردم جهان کسب کند.

در سال‌های اخیر مراکز و موسسات زیادی در سراسر کشور ایران، شرایط خرید قسطی گوشی se 2022 را برای مردم کشورمان فراهم کرده‌اند. در این بین برخی از مراکز توانسته‌اند با ارائه خدمات ارزنده‌تر در این زمینه، موفقیت‌های بیشتری را کسب کنند. برخی از فروشگاه‌ها نیز در این مسیر موفق نبوده‌اند و توانایی لازم را برای فروش بهتر نداشته‌اند. اما قبل از خرید قسطی گوشی se 2022 نیاز است تا اطلاعات مفیدی را پیرامون این تلفن همراه کسب کنید. کسب این اطلاعات تاثیر مستقیمی را در کیفیت خرید شما خواهد گذاشت. 

مشخصات اولیه گوشی se 2022

شرکت اپل برای اولین بار گوشی se 2022 را در 8 مارس 2022 به بازارهای جهان معرفی کرد. پس از معرفی نیز این تلفن همراه پس از ده روز در بازارهای موبایل موجود شد. تلفن همراه se 2022 از صفحه نمایشگر Retina IPS LCD بهره مند بوده که حداکثر روشنایی آن 625 نیت می‌باشد. ابعاد این تلفن همراه با توجه به نسخه‌های قدیمی خود از کمی افزایش بهره مند بوده و به 4.7 اینچ افزایش یافته است. یکی از ویژگی‌های اصلی این تلفن همراه، وزن 144 گرمی آن می‌باشد که کاربری راحتی را به شما ارائه می‌‎دهد. همچنین این تلفن همراه در فریم خود از فلز آلومینیوم و فلزات مختلف بهره مند می‌باشد.

تراشه و حافظه

افرادی که به خرید قسطی گوشی se 2022 می‌پردازند، قطعا می‌توانند به نصب برنامه‌های سنگین و اجرای اپلیکیشن‌های مختلف بپردازند. تراشه به کار رفته در این تلفن از نوع Apple A15 Bionic بوده که از شش هسته بهره مند می‌باشد. دو هسته این تلفن از قدرت 3.22 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر آن از قدرت 1.82 گیگاهرتزی بهره مند هستند. همچنین شرکت اپل این تلفن را در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی به بازارهای مختلف جهان معرفی کرده است. لازم به ذکر است که میزان رام تمامی نسخه‌های se 2022، 4 گیگابایت می‌باشد.

دوربین مناسب گوشی se 2022

یکی از دلایلی که افراد مختلف به خرید قسطی گوشی se 2022 می‌پردازند، دوربین این تلفن همراه می‌باشد. در ساختار این تلفن از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده که لنز آن از نوع واید می‌‍باشد. همچنین دوربین سلفی این تلفن از کیفیت 7 مگاپیکسلی بهره مند است. لازم به ذکر است که کیفیت فیلمبرداری این تلفن 1080 می‌باشد. شرکت اپل برای دوربین این سری از تلفن‌های خود امکانات و آپشن‌هایی را در نظر گرفته است.

خرید قسطی گوشی se 2022

در سال‌های اخیر مراکز و مجموعه‌های مختلفی در کشور ایران به فروش قسطی گوشی se 2022 از طریق روش‌های مختلف پرداخته‌اند. یکی از این مراکز، مجموعه قسطی کلاب بوده که شرایط خرید قسطی گوشی se 2022 را برای مردم کشورمان فراهم کرده است. شما می‌توانید تنها با مراجعه به وب سایت مجموعه قسطی کلاب، نسبت به خرید اقساطی و نقدی این کالای دیجیتال اقدام نمایید. توجه داشته باشید که مجموعه قسطی کلاب، خرید اکثریت گوشی‌های موجود در بازار را به صورت قسطی فراهم کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سرفیس پرو 8

خرید اقساطی سرفیس پرو 8
جدیدترین محصول شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شد. برای خرید اقساطی سرفیس پرو 8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید ساعت هوشمند ایسوس اقساطی

خرید ساعت هوشمند ایسوس اقساطی
فروش ساعت هوشمند ایسوس اقساطی با توجه به طراحی و کیفیت بی نظیری که دارد در سال های اخیر به صورت قابل توجهی افزایش یافته است کاربران و مخاطبان...