خرید قسطی گوشی شیائومی 11T

تاریخ انتشار:
1403/2/15 08:41:17

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی شیائومی 11T با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی شیائومی 11T


گوشی شیائومی 11T

در سال‌های اخیر، شرکت شیائومی با تولید گوشی‌های باکیفیت و مقرون به صرفه به یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. گوشی شیائومی 11T نیز از دیگر گوشی‌های باکیفیت شرکت شیائومی می‌باشد که در سپتامبر سال 2021 به بازار عرضه شده است. این گوشی جذاب و قدرتمند با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت قابل سفارش می‌باشد.

رنگ بندی گوشی T11 نیز شامل رنگ‌های سفید، خاکستری و آبی می‌باشد. با توجه به امکانات مختلف و بی نظیر گوشی شیائومی 11T، قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی رده بالا با قیمت مناسب می‌باشید، این گوشی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 11T به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رنگ بندی‌های مختلف گوشی شیائومی 11T

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های ظاهری و فنی این گوشی جذاب برند شیائومی بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های ظاهری گوشی شیائومی 11T

در نگاه اول به گوشی شیائومی 11T متوجه طراحی زیبای آن خواهید شد. در کنار زیبایی خیره کننده این گوشی، این گوشی برند شیائومی از مقاومت بسیار خوبی نیز برخوردار است. چرا که در ساخت آن از فریم آلومینیومی استفاده شده است. همچنین در پنل پشتی و جلویی این گوشی از گلس استفاده شده است.

گوشی T11 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی از نوع امولد با نرخ به روز رسانی 120 هرتز می‌باشد. این نرخ به روز رسانی باعث می‌شود تا شما به هنگام بازی کردن و یا سایر استفاده‌های روزمره خود تجربه بهتری داشته باشید. وزن این گوشی جذاب نیز حدود 200 گرم می‌باشد. صفحه نمایش مناسب در کنار وزن مناسب دستگاه، این گوشی را به یک گوشی خوش دست و محبوب تبدیل نموده است. با خرید قسطی گوشی شیائومی 11T از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین‌های استفاده شده در این گوشی باکیفیت

در پنل پشتی گوشی شیائومی 11T از دوربین‌های سه گانه استفاده شده است. دوربین‌های سه گانه این گوشی شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو ماکرو 5 مگاپیکسلی می‌باشد. در پنل جلویی دستگاه نیز از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. با توجه به مشخصات ذکر شده برای دوربین‌های این گوشی جذاب، شما می‌توانید تصاویر حرفه‌ای و خاطره انگیزی را به وسیله آن ثبت نمایید. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری گوشی T11 شیائومی

در گوشی شیائومی 11T از یک باتری با دوام 5000 میلی آمپری استفاده شده است. به طوری که در استفاده‌های معمولی این باتری تا 2 روز می‌تواند پاسخ گوی نیاز کاربران خود باشد. این باتری از تکنولوژی فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. به طوری که به وسیله شارژر 67 واتی خود در حدود 36 دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد. به همین دلیل این گوشی قدرتمند در استفاده‌های سنگین نیز می تواند عملکرد چشم گیری داشته باشد. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، این گوشی جذاب و خوش دست می‌تواند یک انتخاب مناسب و اقتصادی برای گیمرها نیز باشد.

خرید قسطی گوشی شیائومی 11T از قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی با سابقه و خوش نام در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع کالاهای مختلف می‌باشد. قسطی کلاب برای راحتی شما عزیزان امکان خرید قسطی کالاهای مختلف را فراهم نموده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T می‌توانید به بخش کالای دیجیتال در وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. همچنین برای آگاهی از شرایط فروش قسطی کالاهای مختلف نیز می‌توانید همین امروز به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هارد اکسترنال قسطی

خرید هارد اکسترنال قسطی
با گران شدن قیمت ارز های خارجی قیمت کالاهای دیجیتالی مانند هارد اکسترنال نیز به میزان زیادی افزایش یافته است. برای خرید قسطی انواع هارد اکسترنال...

فروش گوشی اپل از دم قسط

فروش گوشی اپل از دم قسط
فروش گوشی اپل از دم قسط یکی از ویژه ترین فرصت ها برای خرید گوشی های این برند محبوب و با کیفیت ...