خرید قسطی گوشي s21 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:10:14

یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ مدل s21 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي s21 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي s21 ultra


گوشی Galaxy S21 ULTRA 

گلکسی s21 ultra یکی از محبوب‌ترین محصولات سامسونگ است که توانسته از هر لحاظ بدرخشد. نگاهی به ویژگی‌های این گوشی گرانقیمت می‌تواند هر کاربری را مجذوب خود کند. طراحی جذاب، دوربین باکیفیت، پردازنده قدرتمند تنها بخشی از امکانات بی‌نظیر این مدل می‌باشد. البته این کالا در ازای امکانات شگفت انگیز خود، قیمت بالایی نیز دارد که باعث شده تهیه آن برای بسیاری از کاربران مانند یک رویا باشد.

خبر خوب این که خرید قسطی گوشي s21 ultra می‌تواند این رویای دست نیافتنی را به واقعیت تبدیل کند. شاید باورش سخت باشید، اما می‌توانید گلکسی اس 21 را تهیه کنید و هزینه آن را به صورت قسطی در ماه‌های بعد بپردازید. 

این کالای دیجیتال سامسونگ از آن چیزی که فکرش را کنید، بیشتر شما را شگفت زده خواهد کرد. اولین نکته‌ای که در نگاه اول نظر هر مشتری را جلب می‌کند، طراحی و ظاهر جذاب آن است. s21 ultra از یک طراحی انقلابی مدرن بهره می‌برد. طراحی زیبای این محصول ظرافت خاصی به آن بخشیده است، به گونه‌ای که انتظارت را از یک محصول رده بالا برآورده می‌کند. از سوی دیگر این محصول با کمترین میزان حاشیه تولید شده تا بیشترین کارایی را ارائه دهد. جالب است بدانید سامسونگ برای طراحی بدنه از گوریلا گلس victus استفاده کرده تا مدل نهایی از هرگونه خط و خش در امان باشد.

اگر از طراحی اس 21 عبور کنیم، صفحه نمایش آن هم توانسته نمره بالایی کسب کند. نرخ بروزرسانی صفحه این گوشی 120 هرتز است که عملکرد ایده‌آلی در بازی‌های سنگین دارد. این صفحه نمایش 6.8 اینچی با پشتیبانی از فناوری Dynamic AMOLED 2X یک گام از سایر مدل‌های مشابه جلوتر است. اگر کار با گوشی زیر نور آفتاب برای‌تان آزار دهنده می‌باشد، این محصول همه چیز را تغییر می‌دهد. روشنایی 1500 نیت حتی زیر نور آفتاب هم نمایش خوبی خواهد داشت. برای خرید اقساطی گوشي s21 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در کنار تمام ویژگی‌های مثبت این کالای دیجیتال، کیفیت بالا در عکاسی را باید دلیل اصلی محبوبیت این مدل از خانواده s دانست. با استفاده از این گوشی از تصاویری با رزولوشن 108 مگاپیکسل و سلفی با رزولوشن 40 مگاپیکسل لذت ببرید. همچنین ضبط ویدیو با کیفیت 4k می‌تواند خاطراتی با کیفیت بالا برای شما ثبت کند. برای خرید اقساطی گوشي s21 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

حتی اگر از دوربین جذاب این گوشی چشم پوشی کنیم، پردازنده 5 نانومتری Exynos 2100، باتری 5000 میلی آمپری، پشتیبانی از شارژ بی سیم و پردازنده گرافیکی بالا هر یک به تنهایی می‌تواند بیانگر کیفیت بالای این محصول باشد. 

گلکسی s21 ultra برای عکاسی

در هر صورت اس 21 الترا یکی از انتخاب‌های طرفداران تکنولوژی است. این محصول بی نظیر سامسونگ توانسته با امکانات و قابلیت‌های مناسب خود نمره قابل قبولی دریافت کند. پرچمدار سری s این شرکت چه برای اجرای بازی‌های سنگین و چه برای تماشای فیلم و سریال و هر کار دیگری که فکرش را کنید، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. با این وجود اگر عکاس هستید یا به عکاسی علاقه دارید، این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. دوربین جلو و عقب این کالا با رزولوشن بالا تصاویر باکیفیتی برای شما ثبت می‌کنند. این ویژگی برای عکاسان یک فاکتور بسیار مهم در زمان خرید است. البته این فرصت وجود دارد تا با خرید اقساطی این گوشی به راحتی صاحب آن شوید. چگونه؟ با خرید قسطی گوشي s21 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خرید اقساطی گوشي s21 ultra از قسطی کلاب

قسطی کلاب با ارائه انواع محصولات دیجیتال فروشگاه متنوعی برای مشتریان فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توانید با خرید نقدی صاحب کالای مدنظر خود شوید. با این حال ما با آگاهی از شرایط کنونی اقدام به فروش قسطی گوشی‌ کرده‌ایم تا مشتریان بتوانند با آسایش بیشتری اقدام به تهیه کالای خود کنند. برای خرید قسطی گوشي s21 ultra فقط و فقط در یکی از طرح‌های 4 گانه ما شرکت کنید و با کمترین میزان پیش پرداخت این گوشی بی نظیر را تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A22

خرید اقساطی گوشی A22
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ که مدل 5G دارد. برای خرید اقساطی گوشی A22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس

خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس
آیفون 13 پرومکس جدیدترین مدل تلفن همراه برند اپل می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...