خرید اقساطی آیپد ایر

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:56:28

برای خرید اقساطی آیپد ایر با قیمتی مناسب و شرایطی استثنایی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنیم.


خرید اقساطی آیپد ایر


مشخصات کلی آیپد ایر

iPad Air تبلت میان رده اپل است که بسیاری از ویژگی‌های اصلی iPad مانند پورت USB-C و Touch ID را ارائه می‌دهد. مدل فعلی تراشه M1 آیپد پرو، دوربین جلویی ارتقا یافته با سنتر استیج و طیف جدیدی از گزینه‌های رنگی را اضافه کرده است. 

آیپد ایر که در مارس 2022 معرفی شد، اکنون جدیدترین آیپد در خط تولید اپل است و هنوز در اوایل چرخه محصول خود است . به نظر نمی‌رسد اپل آیپد ایر را به زودی به‌روزرسانی کند. هیچ نشانه‌ای از مدل جدیدی به این زودی‌‌ها دیده نمی‌‌شود. این بدان معنا است که اکنون زمان مناسبی برای خرید قسطی آیپد ایر می‌باشد و مشتریان نباید منتظر عرضه یک مدل جدید باشند.

عمر باتری

آیپد ایر به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 28.6 وات ساعت مجهز شده است که اپل می‌گوید تا 10 ساعت در وب‌گردی از طریق WiFi یا تماشای ویدیو دوام می‌آورد. مدل‌های تلفن همراه هنگام گشت و گذار در وب از طریق اتصال سلولی تا 9 ساعت دوام می‌آورند. iPad Air را می‌توان با استفاده از آداپتور برق 20 واتی و کابل USB-C شارژ کرد.

دوربین آیپد ایر

در پشت iPad Air، یک دوربین تک لنز f/1.8 12 مگاپیکسلی واید به روز شده برای گرفتن عکس وجود دارد. این دوربین شامل تمام پیشرفت‌هایی است که اپل به دوربین‌های دستگاه خود اضافه کرده است مانند Live Photos با لرزشگیر، فوکوس خودکار با پیکسل‌های فوکوس، کنترل نوردهی، HDR هوشمند، لرزشگیر خودکار تصویر، کاهش نویز و غیره.

ضبط ویدیوی 4K با سرعت 20، 30 یا 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌شود، همانطور که فیلم برداری اسلومو با سرعت 120 یا 240 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌شود. iPad Air همچنین می‌تواند با کیفیت p1080 با نرخ 30 یا 60 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند و از فوکوس خودکار مداوم، تثبیت‌کننده فیلم سینمایی و گزینه‌ای برای گرفتن عکس‌های ثابت 8 مگاپیکسلی هنگام ضبط ویدیوی 4K پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطی آیپد ایر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فضای ذخیره سازی

اپل آیپد ایر را با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی به فروش می‌رساند، بدون اینکه گزینه ذخیره سازی 128 گیگابایتی در سطح متوسط در دسترس باشد. 

میکروفون و بلندگو آیپد ایر

iPad Air دارای دو مجموعه بلندگو برای صدای استریو در حالت افقی است. میکروفون دوگانه برای تماس، ضبط ویدیو و ضبط صدا در نظر گرفته شده است.

حسگرها

همراه با سنسور Touch ID، iPad Air دارای یک شتاب سنج، یک فشارسنج و یک سنسور نور محیط برای True Tone و سایر ویژگی‌ها است.
پشتیبانی از وای فای و بلوتوث در آیپد ایر.

آیپد ایر 2020 از وای فای 6 پشتیبانی می‌کند که با نام 802.11ax شناخته می‌شود. استاندارد به روز شده سرعت بالاتر، ظرفیت شبکه بهبود یافته، بهره وری انرژی بهتر، تاخیر کمتر و اتصال ارتقا یافته را در صورت وجود چندین دستگاه WiFi در یک منطقه ارائه می‌دهد.

خرید قسطی آیپد ایر

اکنون که به مشخصات آیپد ایر اشاره کردیم نیاز است تا شرایط خرید اقساطی این محصول و انواع کالای دیجیتال دیگر را بدانید تا خریدی به صرفه و به دور از هر گونه فشار اقتصادی داشته باشید. در قسطی کلاب می‌توانید هم به صورت نقدی و هم اقساط هرچه می‌خواهید بخرید. فروش قسطی کالا در قسطی کلاب به این صورت انجام می‌شود:

•خرید اقساطی آیپد ایر از طریق لیزینگ پارسیان: خرید با چک صیادی قابل انجام است. حداکثر خرید 50 میلیون تومان و تا 36 قسط.

•خرید قسطی آیپد ایر با استفاده از بایچک: خرید با این روش تا 15 میلیون تومان قابل انجام است در این روش یک سوم تا یک چهارم مبلغ خرید باید به صورت پیش پرداخت واریز شود.

•خرید اقساطی آیپد ایر با طرح پایا: این طرح نیز تا سقف 50 میلیون و 24 ماه اقساط انجام می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی موبایل اپل

خرید نقدی موبایل اپل
موبایل اپل یکی از پر طرفدار ترین موبایل ها در سرتاسر دنیا می باشد که کارایی و کیفیت بسایر عالی دارد. برای خرید نقدی موبایل اپل به بخش کالای دیجیتال..

خرید اقساطی گلکسی واچ4

خرید اقساطی گلکسی واچ4
یکی از بهترین محصلات سامسونگ بی شک ساعت هوشمند می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...