خرید قسطی گوشی a01 core سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/19 15:32:20

تنوع و گوناگونی طرح‎‌های موبایل سامسونگ انتهایی ندارد و برای همه سلیقه‌ها و کارها یک مدل بخصوص دارد. برای خرید اقساطی گوشی a01 core سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a01 core سامسونگ


برندی آشنا

به طور حتم نام برن سامسونگ به گوش همه رسیده است و کسی نیست که نام این برند معروف و موفق را نشنیده باشد. برند سامسونگ دارای بزرگ‌ترین کارخانه در کشور کره جنوبی است و علاوه بر این کشور در کشورهای دیگری مانند هند، ویتنام، چین و کشورهای دیگر کارخانه‌های بزرگی را احداث کرده است. 

اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی گوشی a01 core سامسونگ هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید. برند سامسونگ در دو حوزه لوازم خانگی و محصولات دیجیتالی بسیار موفق عمل کرده است و تمامی محصولات خود را به سه گروه مقرون به صرفه، میان رده و پرچم دار تقسیم کرده است. 

جالب است بدانید که در حوزه تلفن همراه مدل‌های هر گروه نشانگر ویژگی‌های آنان است، به طور مثال سری S و note جز دسته پرچم دارها می‌باشند و به راحتی از لحاظ زیبایی و کیفیت با برند با گوشی‌های برند آیفون رقابت می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد محصولات برند سامسونگ در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a01 core سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از تخفیفات ویژه سایت بهره ببرید.

معرفی محصولات برند سامسونگ

برند سامسونگ بسیار فعال و موفق است و توانسته در دو زمینه محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی رتبه فروش بالایی داشته باشد. برند سامسونگ با طراحی و تولید بهترین محصولات خانگی با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا توانسته حجم بیشتر بازار را در بر گیرد و مشتریان بسیاری را به خود جذب کند.

متاسفانه بعد از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی محصولات خانگی سامسونگ خیلی کم وارد ایران شدند و کالاهای وارداتی بیشتر فیک و تقلبی شدند و از اصالت کالا خبری نبود!

به همین سبب قیمت کالاهای اصیل خارجی به شکل سرسام آوری زیاد شد. خوشبختانه با وجود همه این مشکلات محصولات دیجیتالی سامسونگ و تلفن همراه به آسانی وارد کشور می‌شوند و معضلات محصولات خانگی را ندارند. 

اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی a01 core سامسونگ دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی گوشی a01 core سامسونگ

این مدل جذاب سامسونگ در جولای 2020 به بازار عرضه شد و به علت ظاهری جذاب و قیمتی مناسب با فروش بالایی مواجه شد. این مدل از سامسونگ دارای 16 میلیون رنگ است و از گرافیک بالایی برخوردار است. 

جنس بدنه آن از ترکیبی از سیسه و پلاستیک است و با تراشکاری فوق‌العاده‌ای طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های عالی این موبایل اندروید 10 آن می‌باشد که بسیار عالی است. 

حافظه داخلی این تلفن همراه 16 گیگابایت است و شما می‌توانید حافظه جانبی نیز به آن اضافه کنید. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a01 core سامسونگ دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

ویژگی‌های خاص گوشی a01 core سامسونگ

قدرت فیلم برداری و عکس برداری در این تلفن همراه به شدت بالا است و قدرتی معادل با 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. یکی از ویژگی‌های مهم در هنگام خرید تلفن همراه، اطمینان از کیفیت فیلم برداری و عکس برداری است.

اکثر افراد تلفن همراه با کیفیت را بیشتر برای استفاده از هیمن بخش خریداری می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب به راحتی خرید نقدی یا اقساطی گوشی a01 core سامسونگ را انجام دهید.

نحوه خرید اقساطی گوشی a01 core سامسونگ از قسطی کلاب

وبسایت قسطی کلاب جز برترین سایت‌های خرید آنلاین است که رقیبان زیادی دارد و همه تلاش خود را می‌کند که با قرار دادن بهترین شرایط خرید نقدی و اقساطی بتواند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. قسطی کلاب توسط 3 شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان اقدام به فروضش اقساطی کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس چکی

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس چکی
لپ‌تاپ‌های ایسوس را می‌توان به جرات جز برترین محصولات دنیا شناسایی کرد. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس به بخش لپ‌تاپ در دسته بندی...

خرید قسطی موبایل پوکو x3

خرید قسطی موبایل پوکو x3
برند شیائومی دارای بهترین محصولات دیجیتالی است که تنوع بالایی برای محصولات خود در نظر گرفته است. برای خرید قسطی موبایل پوکو x3 به...