خرید قسطی لباس شویی هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/17 13:58:49

برند هیمالیا جز برترین برندهای ایرانی می‌باشد. شما می‌توانید با خرید قسطی لباس شویی هیمالیا از بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.


خرید قسطی لباس شویی هیمالیا


ماشین لباسشویی هیمالیا 

در این مطلب می‌خواهیم در مورد خرید قسطی لباس شویی هیمالیا در قسطی کلاب سخن بگوییم. افراد نیازمند لباسشویی برای خانه و یا جهیزیه، می‌توانند آن را با شرایط آسان و قسطی، به همراه دیگر کالاها خریداری کنند.

امروزه با توجه به دوخت لباس‌ها و وزن آن‌ها افراد نیازمند یک لباسشویی بادوام و با ظرفیت بالا هستند تا بتوانند لباس‌های خود را توسط آن بشویند.
برای خرید ماشین لباسشویی خوب، باید به مرجع معتبر مراجعه کنید و همچنین لباسشویی با برند و کیفیت خوب را خریداری کنید تا طول عمر بالایی داشته باشد و بتواند تا سال‌های سال جوابگوی نیاز شما باشد. 

یکی از این لباسشویی‌های خوب و با کیفیت که می‌توانید با قیمت عالی آن را خریداری کنید، ماشین لباسشویی هیمالیا می‌باشد که یکی از برندهای معروف و پرطرفدار لوازم خانگی در بین افراد می‌باشد. شرط شرکت هیمالیا تولید لوازم خانگی با کیفیت و عرضه آن‌ها به بازار می‌باشد. برای خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در ادامه به جزئیات و مشخصات لباسشویی هیمالیا و انواع آن اشاره خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید. همانند هر محصول دیگری لباسشویی هیمالیا نیز دارای انواع مدل با مشخصات متفاوت می‌باشد که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

•ماشین لباسشویی هیمالیا مدل تتا 7 کیلویی
•ماشین لباسشویی هیمالیا مدل دلتا 8 کیلویی
•ماشین لباسشویی هیمالیا مدل تسلا 9 کیلویی

علاقه مندان به این محصول می‌توانند انواع مدل آن را به صورت خرید قسطی لباس شویی هیمالیا در قسطی کلاب انجام دهند که در ادامه به جزئیات و نحوه خرید آن اشاره خواهیم کرد.

مشخصات ماشین لباسشویی هیمالیا

به عنوان مثال مشخصات ماشین لباسشویی هیمالیا مدل تسلا 9 کیلویی را خدمتتان توضیح می‌دهیم.

ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم
دارای طراحی زیبا و خاص
دارای نمایشگر ال ای دی لمسی
دارای ابعاد به ارتفاع 85 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر
دارای رتبه مصرف انرژی A+++
موتور LG DIRECT DRIVE
دارای سرعت چرخش 140 دور در دقیقه
دارای 16 عدد برنامه مخصوص شستشو
وزن لباسشویی 65 کیلوگرم
دارای سیستم شستشوی هوشمند

مزایای استفاده از لباسشویی هیمالیا 

شستشوی انواع لباس‌ها در مدت زمان و حجم دلخواه
سر و صدای کم نسبت به دیگر لباسشویی‌ها
محکم و با دوام
دارای طول عمر بالا  
مصرف انرژی کم 

نحوه خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا از قسطی کلاب

برای خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا می‌توانید به آسانی با مراجعه به سایت و بخش کالای دیجیتال خانگی و لباسشویی هیمالیا، اقدام به خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا کنید. همچنین مشتریان عزیز می‌توانند علاوه بر خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا خرید نقدی آن را نیز در فروشگاه انجام دهند. مزایای خرید قسطی لباس شویی هیمالیا از قسطی کلاب چه می‌باشد؟! برخی از مزایای بی‌نظیر خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا از قسطی کلاب عبارتند از:

تضمین کیفیت و سلامت کالا در قسطی کلاب
تحویل سریع ماشین لباسشویی درب منزل
خرید با اقساط بلند مدت و تا سقف 230 میلیون تومان
خرید با خیال راحت و تجربه بهترین‌ها در قسطی کلاب
دارای قیمت‌های مناسب نسبت به سایر فروشگاه ها

قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های برتر در زمینه فروش اقساطی ماشین لباسشویی و لوازم خانگی می‌باشد که شما می توانید با بهترین شرایط، خرید اقساطی  لباسشویی خود را در آن انجام دهید. خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا محدودیتی برای افراد ندارد و همگان می‌توانند خرید مدل دلخواه خود را با خیال آسوده انجام دهند و از خرید قسطی و آسان خود لذت ببرند. 

نکته: همانطور که گفته شد شما می‌توانید تمام کالاهای مورد علاقه و مورد نیاز خود را از فروشگاه خریداری کنید و تا سقف 230 میلیون تومان اقساط برای خرید محصول در قسطی کلاب ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ماشین لباسشویی ال جی

خرید نقدی ماشین لباسشویی ال جی
شرکت ال جی یکی از نام آشنا ترین برندهای جهان است که متاسفانه به علت تحریم ها کمتر در ایران دیده می‌شود، اما اگر شما علاقه مند به خرید نقدی یا...

خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ

خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ
برند سامسونگ برندی موفث و شناخته شده در سراسر دنیا است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...