خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8

تاریخ انتشار:
1403/2/5 17:00:05

یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی برند ایکس ویژن است. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8


معرفی تلویزیون ایکس ویژن

برند ایکس ویژن، برند تجاری ایرانی متعلق به صنایع شرکت مادیران است که تولید و عرضه لوازم خانگی در بازارهای داخلی و بین‌المللی را بر عهده دارد. همچنین، خدمات ارائه شده توسط شرکت مادیران مانند گارانتی 24 ماهه، تصمیم گیری برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 را آسان می کند. در واقع، لوازم خانگی ایکس ویژن از قطعات درجه یک در چین تولید شده و در شرکت مادیران مونتاژ و توزیع می شوند.

بازار اولیه محصولات لوازم خانگی برند ایکس ویژن در ایران و خاورمیانه است. در سال 2006، محصولات برند ایکس ویژن از طریق شرکت توزیع مادیران وارد بازار لوازم خانگی ایران شد. تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن با در نظر گرفتن نیاز مصرف کننده، همچنان پرچمدار بالاترین مشخصات فنی در بازار تلویزیون ایران محسوب می شوند. امکان خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 نیاز شما را به خرید تلویزیونی با کیفیت بالا، امکانات متنوع و قیمت مناسب مرتفع خواهد کرد.

مشخصات فنی تلویزیون ایکس ویژن سری 8

قابلیت های حرفه ای که افراد را برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 با استانداردهای جهانی ترغیب می کند، عبارتند از:

طراحی باریک و مدرن تلویزیون ایکس ویژن سری 8  
وضوح تصویرUltra HD - 4K با بیش از 8.3 میلیون پیکسل
فناوری HDR10 برای ایجاد طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها و ایجاد تصاویر زنده تر
افزایش عمق تصاویر با  فناوری HDR10 و نمایش روشن‌تر رنگ‌ سفید و نمایش تیره‌تر رنگ سیاه

تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن مدل XTU845

-تصاویر سریع، روان‌تر و بدون قطع شدگی و لگ در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 با استفاده از تکنولوژی جدید MEMC
-نمایش تصاویر با کیفیت از تمام زوایا (حتی در صورت انعکاس نور به صفحه نمایشگر) به علت وجود پنل IPS با درجه کیفی A+
-مقاومت بیشتر صفحه نمایشگر در مقابل ضربه و لمس به علت وجود پنل IPS (فقط برای 65 اینچ)
-سیستم صوتی قدرتمند PureSound در تلویزیون ایکس ویژن سری 8
-قابلیت پخش صدای دالبی
-ارائه تلویزیون ایکس ویژن سری 8 در ابعاد و مدل های متنوع
-دارای بلوتوث
-قابلیت جابجایی زمان تصاویر درحال پخش از شبکه‌ها (ماشین زمان یا Time Shift)
-ضبط برنامه ها (PVR)
-استفاده از امکانات گوشی‌های هوشمند روی صفحه تلویزیون با استفاده از قابلیت Wi-Fi screen mirror در تلویزیون‌های ایکس ویژن سری 8
-قابلیت نصب اپلیکیشن های کاربردی روی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 از قسطی کلاب

یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 استفاده از سایت قسطی کلاب می‌باشد. این سایت علاوه بر ارائه خدمات تضمینی، شرکتی فعال و شناخته شده در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع لوازم خانگی است. سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 را با توجه به نیاز بازار و برای حمایت از هموطنان عزیز، در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

در مجموعه قسطی کلاب تعیین باز پرداخت اقساط برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 با توجه به توان مالی شما انجام می‌گیرد. همچنین فروشگاه آنلاین این سایت، امکان مقایسه قیمت و کیفیت لوازم خانگی برند ایکس ویژن را با دیگر برندهای موجود در کشور فراهم می‌کند. به علاوه، سلامت کالا و تحویل سریع آن نیز تضمین شده است.

برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 از این سایت ابتدا کالای مورد نظر را انتخاب می‌کنید. سپس باید نوع خرید، میزان پیش پرداخت و تعداد ماه‌های باز پرداخت را تعیین کنید. پس از مشخص شدن اقساط ماهیانه باید فرم اطلاعات مربوط به باز پرداخت اقساط از طریق چک توسط خریدار کامل شود. شما هم اکنون می‌توانید با خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری8 از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش، فوری و مطمئن را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لباس شویی اسنوا

فروش قسطی لباس شویی اسنوا
برند اسنوا محصولاتی مدرن و به روز دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی لباس شویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما
امروزه با توجه به تغییر وضعیت سبک زندگی، هر خانه‌ای به ماشین لباسشویی نیاز دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما به سایت قسطی...