خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 14:07:38

جدیدترین گوشی برند اپل مدل آیفون 14 است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس با چک


راهنمای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس

اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس را دارید؛ باید بدانید این موبایل از جدیدترین گوشی‌های شرکت اپل می‌باشد که در 16 سپتامبر سال 2022 عرضه آن در بازارهای جهانی آغاز شده است. آیفون 14 ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و از بهترین موبایل‌های حال حاضر دنیا می‌باشد. ابعاد نمایشگر 6.7 اینچ و تراکم پیکسلی آن برابر با 460 پیکسل در هر اینچ است.

نرخ نوسازی تصویر نیز حدودا برابر با 120 هرتز می‌باشد. نسبت نمایشگر به کل بدنه حدودا 88.3 درصد می‌‍باشد. این گوشی دارای قابلیت دالبی ویژن نیز می‌باشد. همچنین باید گفت از حالت همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند. آیفون 14 دارای بلندگوی استریو یا دوگانه بوده و فاقد جک سه و نیم میلیمتری برای هدفون می‌باشد. در نتیجه این گوشی تنها به هدفون‌های بی سیم متصل می‌شود. 

بررسی سایر مشخصات گوشی آیفون 14 پرومکس

قبل از خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس، باید با مشخصات و ویژگی‌های این موبایل به طور کامل آشنا شوید. این گوشی در زمان عرضه نسخه ios 16 ، داشته و وزن آن حدود 240 گرم می‌باشد. جنس جلوی موبایل از جنس شیشه سرامیک شیلد بوده و فریم آن فولاد ضد زنگ است. آیفون 14 پرومکس، در چهار رنگ مشکی، طلایی، نقره‌ای و بنفش در بازارها عرضه شده است. 

موبایل مانند سایر نسخه‌های آیفون، از تراشه و پردازنده مخصوص شرکت اپل استفاده می‌کند. وجود پردازنده و تراشه مخصوص و همچنین سیستم عامل متفاوت، باعث شده تا گوشی‌های آیفون نسبت به سایر برندها متمایز باشند. رم آیفون 14 پرومکس، 6 گیگابایت بوده و در چند مدل با حافظه‌های مختلف از جمله 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه شده است. آیفون 14 پرومکس، مجهز به کارت حافظه خارجی نمی‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی دوربین گوشی آیفون 14 پرومکس

فاکتوری که گوشی‌های آیفون را نسبت به سایر موبایل متمایز می‌‌کند؛ دوربین‌ با کیفیت آیفون است. دوربین آیفون 14 پرومکس، دارای سه لنز می‌باشد. لنز آن 48 مگاپیکسلی واید بوده و لنز دیگر آن 12 مگاپیکسلی اولتراواید می‌باشد. همچنین باید گفت این موبایل دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو و یک لنز برای تشخیص عمق می‌باشد.‌ 

با دوربین این گوشی می‌توان تصویر برداری دالبی ویژن و ضبط صدای استریو انجام داد. دوربین سلفی دو لنز دارد. یک لنز 12 مگاپیکسلی واید بوده و لنز دیگر برای تشخیص عمق می‌باشد. دوربین لرزش گیر الکترونیکی داشته و کیفیت تصاویر ثبت شده آن با آن بسیار بالا می‌باشد. هر لنز قابلیت‌های مخصوص به خود را داشته و این امکان را می‌دهد تا به صورت حرفه‌ای با گوشی عکسبرداری کنید. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

چگونگی خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس

برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و خرید خود را از این طریق انجام دهید. شما می‌توانید برای خرید این موبایل از شرکت‌های طرف قرارداد قسطی کلاب، اعتبار لازم را دریافت کرده و کالای مورد نظرتان را به صورت قسطی از این سایت خریداری کنید. گوشی آیفون 14 پرومکس دارای باتری با ظرفیت 4323 میلی آمپر ساعت بوده که در عرض سی دقیقه 50 درصد شارژ می‌شود. آیفون 14 قابلیت پشتیبانی از شارژر بی سیم را داشته اما از otg پشتیبانی نمی‌کند. شما می‌توانید علاوه بر خرید اقساطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب، اقدام به خرید سایر کالای دیجیتال نیز کنید. سایت قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی انواع لوازم دیجیتالی و موبایل‌هایی از برندهای دیگر نمانند سامسونگ و شیائومی نیز می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل بلک بری

خرید قسطی موبایل بلک بری
خرید قسطی موبایل بلک بری یکی از گزینه هایی است که سایت قسطی کلاب در راستای خدمات گسترده خود ارائه داده است تا کاربران بتوانند به راحتی ...

خرید اقساطی اپل واچ سری7

خرید اقساطی اپل واچ سری7
ساعت هوشمند یکی از گجت‌های پوشیدنی معروف و مورد علاقه مردم است. برای خرید اقساطی اپل واچ سری7 به بخش ساعت هوشمند در دسته...