خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 22:34:42

برند هیمالیا جز برترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا


ماشین لباسشویی هیمالیا

اگر قصد خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا را دارید باید بدانید ماشین لباسشویی‌های هیمالیا ساخت کشور ایران هستند و در داخل کشور طراحی و تولید می‌شوند. شرکت هیمالیا یکی از باسابقه ‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی می‌باشد. پس از تحریم‌ها و کم شدن لوازم خانگی خارجی در ایران، شرکت‌های  تولید کننده لوازم خانگی ایرانی فرصت رشد یافتند. 

در این زمان این شرکت‌های ایرانی با استفاده از تکنولوژی روز سعی کردند تا لوازم خانگی مورد نیاز بازار ایران را تولید کنند. هیمالیا نیز مانند سایر شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی، اقدام به تولید محصولات گوناگون از جمله ماشین لباسشویی‌های مختلف می کند. 

باید به این نکته توجه کنید که هر چند هیمالیا یک برند ایرانی است اما تمام لوازمی که برای ساخت ماشین لباسشویی به کار می‌برد در داخل ایران ساخته نمی شوند بلکه بعضی از قطعات از جمله قطعه موتور ماشین لباسشویی وارداتی هستند. 

مشخصات و ویژگی‌های ماشین لباسشویی‌های هیمالیا

قبل از خرید اقساطی ماشین لباسشویی هیمالیا باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی محصول آشنایی داشته باشید. شرکت هیمالیا ماشین لباسشویی خود را در مدل‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌کند. این ماشین لباسشویی‌ها از نظر ظرفیت و بعضی از مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند‌. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود ماشین لباسشویی مورد علاقه تان را انتخاب کنید. 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که ماشین لباسشویی‌های هیمالیا دارای آن هستند؛ مصرف انرژی پایین می باشد. مصرف انرژی پایین ماشین لباسشویی‌های هیمالیا سبب می‌شود تا شما  هزینه کمتری برای مصرف انرژی الکتریکی بپردازید.  به غیر از مصرف انرژی پایین، ماشین لباسشویی هیمالیا دارای ویژگی‌های مشخص دیگری نیز هستند.  در بعضی از مدل‌های ماشین لباسشویی هیمالیا از موتور دایرکت درایو استفاده شده است. این موتورها بر خلاف موتورهای تسمه ای هنگام شستشو صدا و لرزش کمتری ایجاد می‌کنند. 

همچنین این موتورها مصرف انرژی پایین‌تری  دارند.  موتورهای دایرکت درایو می‌توانند سرعت چرخش بیشتری در دقیقه داشته باشند. به طوری که در مدل ماشین لباسشویی تسلا هیمالیا سرعت چرخش موتور برابر با 1400 دور در دقیقه می‌باشد‌. با خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

 همچنین باید گفت ماشین ‌لباسشویی هیمالیا از برنامه‌های مختلف شستشو پشتیبانی می‌کنند و اغلب مدل‌های ماشین لباسشویی هیمالیا دارای قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو می‌باشند. ماشین لباسشویی هیمالیا دارای صفحه نمایش لمسی  می‌باشند. همچنین این ماشین ‌لباسشویی‌ها دارای طراحی ظاهری زیبا و چشم نوازی هستند. 

چگونگی خرید اقساطی ماشین لباسشویی هیمالیا

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی‌های ایرانی از جمله ماشین لباسشویی هیمالیا از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. 

شما می‌توانید با اعتبار دریافتی خود فقط از سایت قسطی کلاب خرید کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد تا از بین گزینه‌های موجود، مبلغ اعتبار دریافتی و مقدار اقساط ماهیانه و همچنین زمان بازپرداخت را انتخاب کنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی لباسشویی هیمالیا،  کار فروش  قسطی سایر لوازم خانگی را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید لوازم خانگی مورد نظر خودتان را از این سایت به صورت قسطی و همچنین به صورت نقدی خریداری کنید‌‌.

در خرید نقدی شما بدون واسطه از قسطی‌ کلاب خرید می‌کنید و در حداقل زمان ممکن محصول مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد. با توجه به این که ماشین لباسشویی‌های هیمالیا ساخت ایران هستند نسبت به محصولات مشابه خارجی قیمت مناسب تری دارند و می‌توانند انتخاب خوبی برای خرید نقدی باشند. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی هیمالیا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش محصولات ال جی

 فروش محصولات ال جی
ال جی یک برند معروف در زمینه لوازم خانگی است که اصالت این برند به کشور کره جنوبی باز می گردد و دفتر مرکزی این برند در شهر سئول واقع شده است که...

خرید اقساطی چای ساز میگل با چک

 خرید اقساطی چای ساز میگل با چک
در سال های اخیر تولید انواع لوازم خانگی در ایران، با توجه به کیفیت ساخت عالی محصولات خارجی، رشد بی رویه ای داشته است. برای خرید...