خرید اقساطی گوشی X Cover 5

تاریخ انتشار:
1403/2/24 12:52:29

جدیدترین محصول سامسونگ در سال 2021 گوشی X COVER 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی X Cover 5 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی X Cover 5


معرفی گلکسی x cover 5

این گوشی در ماه مارچ سال 2021 میلادی به بازار عرضه شده و می‌توان گفت جدیدترین محصول اسمارتفون سامسونگ است. بدنه دارای ابعادی برابر با 147.1 در 71.6 در 9.2 میلی‌متر مکعب می‌باشد. وزن این گوشی 172 گرم است و گلکسی ایکس کاور 5 دارای یک گواهی نامه مخصوص به نام IP68 می‌باشد که نشان دهنده مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق یک و نیم متری به مدت نیم ساعت و گرد و غبار است.

به علاوه یک تاییدیه نظامی به نام MIL-STD-810H دارد. در این اسمارتفون امکان استفاده از دو سیم‌کارت را دارید. این گوشی مشکی رنگ است و دارای یک قاب پلاستیکی و ضربه گیرهای نرم می‌باشد که این گوشی را در برابر ضربات و سقوط ایمن می‌سازد. با خرید اقساطی گوشی X Cover 5 یک اسمارتفون جان سخت داشته باشید!

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش این اسمارتفون 5.3 اینچ است و از تکنولوژی LCD و TFT برخوردار می‌باشد. نسبت نمایشگر به بدنه در این گجت در حدود 64.4 درصد است. رزولوشن این دستگاه نیز، معادل 720 در 1600 پیکسل می‌باشد. به این ترتیب تراکم پیکسلی آن برابر 331 پیکسل در هر اینچ است. با خرید قسطی گوشی X Cover 5 لذت تجربه کاوش در اینترنت، دیدن فیلم و گیمینگ را داشته باشید!

پلتفرم نرم افزاری و سخت افزاری

این گجت از سیستم عامل اندروید نسخه 11 و رابط کاربری UI 2.0 ONE استفاده می‌کند. در این گوشی یک تراشه هشت نانومتری قرار دارد که پردازنده قدرتمند اگزینوس 850 را در خود جای می‌دهد. این پردازنده هشت هسته‌ای دارای چهار هسته‌ Cortex-A55 و چهار هسته Cortex-A55 می‌باشد که با فرکانس 2 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی با مدل Mali-G52 نیز عملکرد مطلوب و قابل قبولی دارد. 

به علاوه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 است، ولی قابلیت ارتقا از طریق درگاه اختصاصی microSDXC را نیز دارد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ دقت، سرعت و کارایی را تجربه کنید!

دوربین‌های مناسب

دوربین اصلی این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دهانه f/1.8 است که داری قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می‌باشد. این دوربین دارای فلاش دوگانه LED است. بر روی دوربین اصلی یک حلقه‌ قرمز رنگ قرار دارد.

این گوشی استثنایی دارای قابلیت‌های عکاسی پانوراما و HDR می‌باشد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است و دهانه f/2.2 دارد. فیلمبرداری در این دستگاه  با کیفیت 1080 پیکسل و با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. با خرید قسطی گوشی X Cover 5 خاطرات شیرین خود را ثبت نمایید!

مشخصات باتری

باتری موجود در این دستگاه از نوع قابل تعویض لیتیوم یونی است و ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت دارد که با یک شارژر سریع 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. پین مخصوص به شارژ این دستگاه، اتصالات USB Type-C 2.0 می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی X Cover 5 همیشه شارژ بمانید!

قابلیت‌ها و امکانات ویژه

این گجت دارای یک جک 3.5 میلی‌متری مخصوص به صدا می‌باشد. به علاوه، از سنسورهای حسگر اثرانگشت در کنار گوشی، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، مجاورتی، تشخیص چهره و قطب‌نما برخوردار می‌باشد. 

این اسمارتفون از فناوری‌هایGSM ،HSPA ،LTE پشتیبانی می‌کند، همچنین از شبکه‌های بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده،Wi-Fi مستقیم، هات‌اسپات و بلوتوث 5.0، A2DP، LE پشتیبانی می‌کند، همچنین مجهز به NFC است. دارای فناوری GPS به صورتA-GPS ،GLONASS ،GALILEO ، BDS می‌باشد.

شرایط خرید اقساطی گوشی X Cover 5

اگر شما نیز به دنبال یک گوشی جان سخت هستید که هم مقرون به صرفه باشد و هم ویژگی‌های مطلوبی داشته باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این مدل جدید را خریداری نمایید. برای تهیه این اسمارتفون ضد ضربه می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی کالا در این فروشگاه معتبر برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی X Cover 5 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسی Buds pro

خرید اقساطی گلکسی Buds pro
یکی از بهترین هدفون‌های سامسونگ بی شک مدل گلکسی بادز پرو است. برای خرید اقساطی گلکسی Buds pro به بخش هدفون در دسته بندی کالای...

فروش قسطی آیفون SE2020

فروش قسطی آیفون SE2020
برند اپل یکی از بهترین و لوکس‌ترین برندهای آمریکایی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی آیفون SE2020 به بخش کالای دیجیتال ...