فروش اقساطی ساعت هوشمند شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 01:06:41

برند شیائومی با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا توانسته تاکنون طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ساعت هوشمند شیائومی


ساعت هوشمند شیاومی

امروزه گجت‌های جدیدی مانند ساعت هوشمند با قابلیت‎های خاصی تولید می‌شوند. بیشترین کاربرد ساعت‌های هوشمند در سلامتی و انجام روتین است. آمازفیت بیپ (Amazfit Bip) یک محصول موفق بود که شیائومی آمازفیت را بر آن داشت تا بر روی ردیاب‌های سلامت خود حساب بیشتری باز کند. 

استراتوس یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند شیائومی است که در ادامه قصد داریم به بررسی مشخصاتش بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی در قسطی کلاب فراهم است.

شیائومی آمازفیت استراتوس(Amazfit Stratos)

اگر شما هم دوست دارید که مربی ورزش 24 ساعته در اختیار داشته باشید، آمازفیت استراتوس را خریداری نمایید. برنامه‌های متنوع ورزشی و قابلیت‌های ویژه‌ای مانند سنجش میزان اکسیژن طراحی ساعت آمازفیت استراتوس تنها گوشه‌ای از قابلیت‌های این گجت است. با خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی در حین ورزش موسیقی گوش کنید!

طراحی جذاب

اسراتوس شبیه به نسل اول سیستم‌ ساعت‌های پوشیدنی است. صفحه گرد 1.3 اینچی به نسبت بزرگی به نام موتو 360 دارد که تخت است، همچنین در بالای صفحه یک بازل سرامیکی قرار دارد. 

دکمه‌ها از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند. در اطراف صفحه نیز، یک کاربن مشکی مستحکم قرار دارد. اسمارت واچ استراتوس قوی و محکم است و می‌تواند در آب دوام بیاورد. 70 گرم وزن دارد، همچنین صفحه ساعت دارای قابلیت همیشه روشن است. رزولوشن نمایشگر 300 در 320 پیکسل می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی خوش استایل بمانید.

دکمه پاور، قرمز رنگ است. این ساعت در حدود 13 صفحه بازدید شدنی دارد. می‌توانید صفحات را برای خود شخصی سازی کنید و هر کدام را نمی‌خواهید غیر فعال نمایید. دکمه کنار پاور برای بازگشت به مسیر قبلی به کار می‌رود. داشتن یک ساعت لمسی هر چیزی را راحت‌‌تر می‌کند.

از نظر باتری هر چند که میزان مصرف شما بر ماندگاری باتری تاثیرگذار است، ولی استراتوس با داشتن یک باتری 280 میلی آمپری در حدود 5 روز به شما شارژ خواهد دارد. به مدت دو ساعت لازم است تا دستگاه شما به خوبی شارژ شود. با خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدرن و لوکس زندگی کنید!

قابلیت‌های سلامتی

حسگر مربوط به ضربان قلب و درگاه شارژ ساعت در پشت بدنه قرار دارند. برای استفاده از بیشتر قابلیت‌های موجود در این ساعت، باید برنامه‌های ساعت را نصب کنید. امتیاز آمازفیت استراتوس در سازگاریش با هر دو سیستم عامل اندروید و ios است. 

استراتوس دارای برنامه‌های از پیش تعریف شده‌ای مانند قدم زدن، دویدن، کوهنوردی، دوچرخه سواری، شنا، تنیس، اسکی، فوتبال و پرتاب وزنه می‌باشد. با خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی یک مربی هوشمند برای تمام روز داشته باشید!

همان طوری که گفته شد، این ساعت هوشمند در فعالیت‌های ورزشی میزان مصرف انرژی را محاسبه می‌کند. بر اساس این مبنا میزان استراحت شما چه قدر باید باشد.

پس، استراتوس برای تمامی کسانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، مناسب است. این ساعت، اطلاعات مهمی درباره سلامتی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. به علاوه، به پایش ضربان قلب افراد می‌پردازد. شمارش گام‌ها در پیاده روی امکان دیگری است که این ساعت انجام می‌دهد تا بر اساس آن مقدار کالری مصرف شده شما مشخص شود.

GPS این ساعت زیاد سریع عمل نمی‌کند و در حدود 20 ثانیه تاخیر دارد، ولی عملکرد دقیقی دارد. سنسور ضربان قلب بسیار خوب کار می‌کند و به طور مستمر وضعیت قلب را پایش کرده و از طریق برنامه خود گزارش تمامی این فرآیندها را ثبت می‌کند. شتاب سنج و قطب نما دو حسگر دیگری است که در این اسمارت واچ وجود دارند.

تفریح و سرگرمی

از دیگر امکاناتی که این ساعت به شما هدیه می‌دهد، گوش دادن به موسیقی است. کافی است هدفون بی‌سیم خود را به ساعت متصل کنید و با آرامش تمام به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید.

پیشنهاد خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی

پس اگر به دنبال ساعتی شیک با قابلیت‌هایی عالی هستید، استراتوس را تهیه فرمایید. داشتن این ساعت کمک می‌کند تا سالم و فیت بمانید.

برای خرید این ساعت به قسطی کلاب مراجعه فرمایید تا از خدمات وام و فروش اقساطی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هارد اکسترنال

خرید هارد اکسترنال
در سال های اخیر ما شاهد گسترش و توسعه وسایل دیجیتال در سراسر جهان می باشیم. شما برای ذخایر اطلاعات ضروری خود نیاز دارید که از این وسایل...

خرید اقساطی لپتاپ legion 5

خرید اقساطی لپتاپ legion 5
یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دنیا بی شک مدل لژیون 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی لپتاپ legion 5 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...