خرید اقساطی خودرو تندر 90

تاریخ انتشار:
1403/2/13 03:27:26

خودرو تندر 90 متعلق به شرکت رنو است که از لحاظ فنی بسیار با کیفیت می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو تندر 90 دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی خودرو تندر 90


خرید قسطی خودرو تندر 90 

در طی این مقاله، قصد داریم به معرفی و تحلیل یکی از خودروهای تولید داخل به نام تندر 90 بپردازیم. خرید خودرو در کشور ما، نه تنها یک هزینه به شمار نمی‌آید، بلکه به نوعی سرمایه گذاری نیز محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید اقساطی خودرو تندر 90 یک اتومبیل ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید، که از آن به خوبی بهره‌مند شده و در صورت نیاز اقدام به فروش آن نمایید. چرا که، اتومبیل‌های ساده و در عین حال مقرون به صرفه، قابلیت معامله بهتری در بازار دارند. 

نکاتی در رابطه با خرید خودرو تندر 90

توصیه می‌شود پیش از اقدام به خرید قسطی خودرو تندر 90 با ویژگی‌ها و تیپ‌های گوناگون آن آشنا شوید. این اتومبیل، همچون برخی دیگر از انواع وسایل نقلیه دارای نسخه‌های متنوعی می‌باشد. تیپ صفر این خودرو، ساده‌ترین مدل آن بوده که تنها شیشه‌های جلویی برقی هستند و فرمان آن از نوع هیدرولیک نیست. اما، تیپ یک تغییراتی یافته و به فرمان هیدرولیک مجهز می‌باشد. همچنین، از نظر ظاهر نیز نسبت به تیپ صفر، بیشتر مورد پسند مشتریان می‌باشد.

اما، مشتریان اغلب به خرید اقساطی خودرو تندر 90 تیپ دو تمایل دارند. چرا که، کامل ترین نسخه از این خودرو بوده و نسبت به قیمت، کیفیت سواری منطقی تری دارد.

فضای جادار کابین داخل و صندوق عقب این خودرو، موجب تبدیل شدن آن به یک گزینه مناسب برای سفر و ترددهای شهری شده است. همچنین، در این مدل هر چهار شیشه ی خودرو، از نوع برقی هستند و از نظر شتاب نیز نسبت به دو نسخه قبل بهبود پیدا کرده است.  

مشخصات فنی خودرو تندر 90

نام خودرو: تندر 90

کشور تولید کننده: ایران

سال دیزاین: 1384

نوع موتور: چهار سیلندر – 16 سوپاپ

نوع تنفس موتور: طبیعی

حجم موتور: 1598 CC

ترمز: ABS

نوع ترمز عقب: کاسه‌ای

نوع ترمز جلو: دیسکی

نوع سیستم تعلیق عقب: با میله پیچشی

نوع سیستم تعلیق جلو: مک فرسون با میله پیچشی

تعداد دنده: 5

سیستم انژکتور: چند نقطه‌ای ترتیبی

ماکزیمم سرعت: 183 کیلومتر بر ساعت

مدت زمان شتاب از صفر تا صد: 10.2 ثانیه

ابعاد: 4247 * 1735 * 1525 میلی متر

وزن: 1100 کیلوگرم

ماکزیمم وزن مجاز با سرنشین: 2300 کیلوگرم

نوع سوخت: بنزین

ظرفیت باک بنزین: 50 لیتر

ظرفیت صندوق عقب: 510 لیتر

نوع باتری: 70 Ah

ظرفیت روغن هیدرولیک فرمان: 800 الی 1000 سی سی

ظرفیت آب سیستم خنک کننده: 4500 الی 4800 سی سی

ظرفیت روغن موتور: 4500 سی سی

ظرفیت روغن گیربکس و دیفرانسیل: 2980 سی سی

تجهیزات ایمنی: Air bag راننده، قفل مرکزی دارای ریموت، قطع خودکار سوخت در مواقع اضطراری، سوئیچ ضد سرقت، کمربند ایمنی، سیستم کنترل بخار بنزین، چراغ مه شکن (عقب و جلوی خودرو)

دیگر امکانات: رینگ‌های آلومینیومی، ایموبلایزر، فرمان هیدرولیک، سیستم تنظیم دستی صندلی شاگرد و راننده، آینه‌های بغل با قابلیت کنترل برقی، سیستم برقی شیشه‌ها 

جمع بندی

اگر به دنبال خرید قسطی خودرو تندر 90 می‌باشید، به یک ارائه جمع بندی از نقاط ضعف و قوت این اتومبیل می‌پردازیم:

نقاط قوت: صندوق عقب جادار، مصرف بهینه، کیفیت بالا، شتاب قابل قبول، فضای زیاد کابین داخلی

نقاط ضعف: ظاهر بسیار ساده، استفاده از پلاستیک نه چندان مرغوب در فضای کابین، ترمز کاسه‌ای برای عقب 

شرایط خرید اقساطی خودرو تندر 90 در سایت قسطی کلاب

همواره خرید نقدی دارای مزایای بیشتری نسبت به خرید اقساطی ماشین سواری و یا هر کالای دیگری می‌باشد. اما، گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای اقتضا می‌کند، که مشتریان قادر به خرید نقدی نمی باشند؛ در این شرایط، برخی از فروشندگان همچون وب سایت قسطی کلاب برای تامین نیاز مشتریان خود، اقدام به ارائه طرح‌هایی برای فروش قسطی خودرو، کالای دیجیتال، لوازم خانگی و اداری، لوازم آرایشی بهداشتی می‌نمایند.

به جرات می‌توان گفت، قسطی کلاب بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایرانی در این زمینه بوده و با اندکی جستجو در وب سایت قسطی کلاب، می‌توانید از میان یک تنوع عظیم از کالاهای مختلف، انتخاب و خرید نمایید.

تنها کافی است بعد از انتخاب کالای مورد نظر خود، فرم مربوط به خرید اقساطی را کامل نمایید. سپس، با تایید شماره موبایل و تکمیل مدارک مورد نیاز، اعتباری به شما تخصیص داده خواهد شد و وام خرید اقساطی دریافت می‌کنید. به این ترتیب، با توجه به شرایطِ خود می‌توانید از طریق بای چک، لیزینگ صنعت و معدن و یا لیزینگ پارسیان خرید قسطی خود را به انجام برسانید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو ساینا

خرید قسطی خودرو ساینا
کمپانی سایپا در سال‌های اخیر دست به تولید داخلی زده است و تاکنون توانسته پیشرفت‌های بسیاری را کسب کند. یکی از این خودروها ساینا...

خرید قسطی تندر 90

خرید قسطی تندر 90
یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین محصول کمپانی رنو بی شک خودرو تندر 90 می‌باشد. برای خرید قسطی تندر 90 به بخش وسایل نقلیه در سایت...