خرید اقساطی گوشي a51

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:33:48

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل گلکسی a51 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a51 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشي a51


با گوشی میان رده a51 بیشتر آشنا شوید!

گلکسی a51 یک نمونه از گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط برند معروف سامسونگ است که از آن به عنوان یک گوشی میان رده یاد می‌شود. در شرایط کنونی بسیاری از افراد خرید قسطی گوشي a51 را جهت تهیه این گوشی هوشمند انتخاب می‌کنند. همانطور که می‌دانید طراحی گوشی‌های هوشمند باعث ایجاد تحولی عظیم در زندگی انسان‌ها شد.

زیرا گوشی‌های هوشمند از دنیایی متفاوت برخوردار هستند که این موضوع تاثیر زیادی در زندگی انسان‌ها داشته است. بهتر است بدانید طراحی گوشی‌های هوشمند به عنوان جایگزین گوشی‌های دکمه‌ای با استقبال خوبی روبرو بوده است. به این علت که گوشی‌های هوشمند راحتی و امکانات زیادی را برای افراد به ارمغان آورده‌اند. در این میان، بد نیست نگاهی به گوشی میان رده a51 سامسونگ بیندازیم. 

در ابتدا لازم است بدانید معرفی و عرضه این گوشی در سال 2019 میلادی صورت گرفته است. طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های سخت افزاری گلکسی a51 سبب محبوبیت این گوشی در زمان عرضه شده است. به گفته برخی کارشناسان، گلکسی a51 نمونه به روز شده گوشی a50 بوده که از مزایایی نظیر دوربین بهتر، نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه باریک‌تر برخوردار می‌باشد.

خرید اقساطی گوشي a51 یکی از ساده‌ترین راه‌های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند است. زیرا با خرید قسطی گوشي a51 می‌توان خرید خود را به صورت هوشمندانه انجام داد. 

ویژگی‌های گوشی a51

گلکسی a51 سامسونگ به عنوان یک گوشی میان رده از ویژگی‌های سخت افزاری قابل توجهی برخوردار می باشد. سامسونگ برای طراحی این گوشی هوشمند از یک نمایشگر با کیفیت از نوع Super AMOLED لمسی خازنی استفاده کرده است. 

این نمایشگر که ابعاد آن 6.5 اینچی می‌باشد، از رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برخوردار است. با وجود این نمایشگر تماشای تصاویر ویدیویی با بالاترین کیفیت ممکن، امکان پذیر خواهد شد. گلکسی a51 بر خلاف سایر گوشی‌های میان رده از بدنه پلاستیکی بهره می برد. 

استفاده از مواد پلاستیکی در طراحی بدنه این گوشی سبب شده تا ما شاهد طراحی یک بدنه کاملا براق و شفاف باشیم. به عبارتی دیگر گلکسی a51 از بدنه‌ای کاملا زیبا و براق بهره می‌برد. با عبور از ویژگی‌های ظاهری این گوشی نوبت به معرفی ویژگی‌های سخت افزاری آن می‌رسد. 

به همین منظور لازم است بدانید سامسونگ برای طراحی این گوشی از تراشه قدرتمند Exynos 9611 استفاده کرده است. بهره گیری از این تراشه در کنار پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G72 MP3 قدرت خوبی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. 

با وجود این قطعات سخت افزاری در پیکره گوشی a51 سامسونگ، انجام تمامی بازی‌های موبایل امکان پذیر خواهد بود. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های گوشی a51 سامسونگ شامل موارد زیر می‌باشند.

• برخورداری از چهار دوربین اصلی با کیفیت‌های 48، 5، 12 و 5 مگاپیکسل

• برخورداری از دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل

• قابلیت شارژ سریع باتری

• امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان

• سیستم عامل اندروید 10 در زمان راه اندازی

• قابلیت حسگر اثر انگشت 

خرید اقساطی گوشي a51 با شرایطی ایده آل

خرید قسطی گوشي a51 یکی از راه‌هایی بوده که به کمک آن می‌توان از امکانات بی‌نظیر این گوشی میان رده بهره‌مند شد. همچنین خرید اقساطی گوشي a51 مزایای زیادی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش قدرت خرید اشاره نمود.

بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی گوشی سامسونگ هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات فروشگاه قسطی کلاب خواهد بود. قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های قابل اعتماد در زمینه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل است. در این فروشگاه امکان خرید کالا به صورت نقدی و اقساطی وجود خواهد داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مانیتور دل

فروش قسطی مانیتور دل
خرید به صورت آنلاین در بخش لوازم خانگی امکان پذیر می باشد و شما با یک کلیک در سایت قسطی کلاب می توانید مانیتور دل...

خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro با چک

خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro با چک
یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی را می‌توان ردمی نوت 11 پرو نامید. برای خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro با چک به بخش موبایل در دسته...