خرید قسطی ماشین لباس شویی اسنوا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 11:25:22

برند اسنوا برندی استنثایی و منحصر به فرد می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی اسنوا با چک به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباس شویی اسنوا با چک


ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا یکی از برندهای مطرح ایرانی است که توانسته با استفاده از دانش روز دنیا لوازم خانگی با کیفیت بالا تولید کند. ماشین لباسشویی اسنوا یکی از محصولات با کیفیت و محبوب این شرکت است. استفاده از برنامه‌های شستشو مختلف، وجود موتور کم صدا باعث شده تا این محصول یکی از کالاهای محبوب در بین افراد باشد. در ادامه درباره مشخصات و نحوه خرید قسطی ماشین لباس شویی اسنوا آن بیشتر صحبت می‌کنیم. 

امکانات لباسشویی اسنوا

شرکت اسنوا با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا توانسته محصولی با کیفیت تولید کند. امکانات موجود در لباسشویی اسنوا باعث شده تا این محصول در حال رقابت با دیگر محصولات مشابه خود در داخل و خارج از کشور باشد.

ماشین لباسشویی‌های اسنوا دارای موتور اینورتر هستند به همین دلیل صدا و لرزش بسیار کمی دارند. توان موتوری در ماشین لباسشویی‌های اسنوا بسیار زیاد است. موتور این لباسشویی از کشور چین تهیه می‌شود، اما خود محصول در کشور ایران تولید می‌شود. این لباسشویی مجهز به امکانات و برنامه‌های متعدد شستشو است و از قابلیت‌های دیگری مانند شستشو سریع و شستشو با تاخیر برخوردار می‌باشد.

ماشین لباسشویی اسنوا دارای طراحی زیبا و بدنه بسیار مقاومی است. زیبایی ظاهری در کنار کیفیت بالای این کالا باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. به دلیل متنوع بودن ماشین لباسشویی‌های اسنوا این محصول در قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارد. امکان خرید اقساطی ماشین لباس شویی اسنوا یک فرصت عالی برای طرفداران این برند است.

بهترین ماشین لباسشویی‌های تولید شده برند اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304: این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا بسیار محبوب و پر فروش است. این لباسشویی دارای رنگ تیتانیومی با طراحی فوق العاده زیبا می‌باشد. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304 دارای مخزن 7 کیلوگرمی بوده و موتور آن توان 1200 دور در دقیقه را دارد. این لباسشویی 15 برنامه شستشو متنوع با قابلیت شستشو سریع و شستشو با تاخیر را دارد. استفاده از چند روش شستشو به صورت همزمان در این لباسشویی از دیگر قابلیت‌های این ماشین لباسشویی است. خشک کن قوی، قفل کودک و صفحه نمایش ال سی دی از دیگر امکانات این ماشین لباسشویی است. خرید قسطی ماشین لباس شویی اسنوا برای افرادی که به دنبال خرید یک برند با کیفیت ایرانی هستند یک فرصت بی نظیر است. 

نحوه خرید اقساطی ماشین لباس شویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516: از ویژگی‌های مثبت این مدل ماشین لباسشویی اسنوا مخزن بزرگ و ظرفیت زیاد آن می‌باشد و برای خانواده‌های 5 نفره بسیار مناسب است. مخزن 8 کیلوگرمی، صفحه نمایشگر ال ای دی و گرید مصرف انرژی A+++ از ویژگی‌های این مدل است. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516 دارای موتور 1400 دور در دقیقه و سیستم عیب یاب هوشمند است. امکانات این ماشین لباسشویی بسیار بروز و پیشرفته است و از قابلیت‌هایی مانند آسان پاک شونده و سلف کلین، خشک کن و چروک گیر و همچنین مدل‌های متنوع شستشو برخوردار می‌باشد.

خرید قسطی ماشین لباس شویی اسنوا

قسطی کلاب یک فروشگاه بزرگ آنلاین در زمینه فروش انواع لوازم خانگی است. یکی از خدمات منحصر به فرد قسطی کلاب فروش اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا است. با وجود شرایط فروش قسطی شما می‌توانید یک کالای با کیفیت ایرانی را به راحتی خریداری کنید. اسنوا یکی از برندهای با کیفیت و محبوب ایرانی است که محصولاتش را با استفاده از دانش روز دنیا تولید می‌کند.

شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌‍ای که دارید یکی از لباسشویی‌های اسنوا را به صورت نقد و اقساط خریداری کنید. خرید اقساطی ماشین لباس شویی اسنوا یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که می‌خواهند یک کالای پیشرفته و با کیفیت داشته باشند. برای خرید لباسشویی و مطلع شدن از شرایط اقساطی کافی است وارد صفحه قسطی کلاب شوید و بعد از انتخاب کالای مورد نظر از شرایط اقساطی بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اتو بخار تفال

 خرید اقساطی اتو بخار تفال
برای داشتن لباس هایی مرتب و منظم، برخورداری از یک اتو بخار باکیفیت و بادوام، از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین...

خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی

خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی
تجهیزات گرمایشی از جمله کالاهای ضروری در هر خانه ای است و باید از بهترین برند ها تهیه شود تا مدت زمان بیشتری عمر کند. برای خرید قسطی تجهیزات...