خرید اقساطی چای‌ساز تولیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/16 07:59:39

یکی از وسایل برقی که موجب آسایش و راحتی در خانه و محل کار شده است، چای ساز می‌باشد. برای خرید اقساطی چای‌ساز تولیپس به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی چای‌ساز تولیپس


چای ساز تولیپس

برای نوشیدن یک چای خوش عطر و طعم، چای سازهای تولیپس، از گزینه‌های ایده آل و کارآمد به شمار می‌روند. ظاهر جذاب و زیبا، سیستم قطع خودکار و قابلیت چرخش 360 درجه، خرید قسطی چای‌ساز تولیپس را به خوبی توجیه می‌نماید. چای سازهای شرکت تولیپس در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و مطابق با سلیقه خانواده‌های ایرانی طراحی و تولید می‌گردد. تولیپس از شرکت‌های قدیمی و معتبر فعال در داخل کشور می‌باشد. پیشتر این مجموعه در کشور با نام صنایع ناسیونال ایران شناخته می‌شد.  

طراحی مدرن، زیبا و شیک، یکی از مزیت‌های خرید اقساطی چای‌ساز تولیپس به حساب می‌آید. این ویژگی در چای ساز تولیپس مدل TM 452 GG به خوبی نمود پیدا کرده است. ساختار این مدل چای ساز تولیپس از سه قطعه مجزا و جدا مانند کتری شیشه‌ای، کفی و قوری شیشه‌ای تشکیل گردیده است. چای ساز مدل تی ام 452 از یک قوری شیشه‌ای با حجم یک لیتر و یک کتری شیشه‌ای با ظرفیت 1.7 لیتر بهره می‌برد. همچنین، انتقال جریان برق به کتری از طریق کفی دستگاه صورت می‌گیرد.

توانایی چرخش 360 درجه، از نقاط قوت چای ساز تولیپس مدل tm 452 GG محسوب می‌شود. اتصالات برق دستگاه به گونه‌ای انجام شده که امکان چرخش 360 درجه چای ساز را برای مصرف کننده به راحتی میسر می‌کند. این ویژگی در افزایش طول عمر چای ساز نقش بسزایی ایفا می‌نماید. برخورداری از توان مصرفی 2000 وات، دیگر ویژگی خرید قسطی چای‌ساز تولیپس را شامل می‌شود. توان بالای این محصول، فرآیند جوش آوری و دم کردن چای را در کوتاه ترین بازه زمانی انجام می‌دهد. 

سایر ویژگی‌های Tulips Tea Maker

چای ساز مدل TM 452 شرکت تولیپس به قطع کن خودکار مجهز شده است. بر این اساس، پس از اتمام کارکرد چای ساز، این سیستم زمینه مناسب برای خاموش کردن دستگاه را فراهم می‌آورد. همچنین، قطع کن خودکار دستگاه، از مصرف بالای برق و متعاقب آن، افزایش هزینه‌های اقتصادی و جانبی مصرف کننده جلوگیری به عمل می‌آورد. ضمنا، کنترل عملکرد و حالت‌های چای ساز از طریق پنل دیجیتالی تعبیه شده بر روی بدنه آن صورت می‌گیرد. برای خرید اقساطی چای‌ساز تولیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بهره مندی از یک صافی تفاله گیر مخصوص را می‌توان از دیگر ویژگی‌های مهم فروش قسطی چای ساز Tulips قلمداد نمود. صافی طراحی شده برای این مدل tea maker از جنس استیل ضد زنگ است. در ضمن، دور تا دور کتری چای ساز از لامپ‌های LED احاطه شده است. وجود لامپ LED علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری، روشن یا خاموش بودن دستگاه را به مصرف کننده گوشزد می کند. قوری و کتری چای ساز بر روی استند مخصوصی استقرار پیدا می‌کند. کتری و قوری دستگاه نیز از جنس پیرکس نشکن و مقاوم در برابر حرارت بالا ساخته شده است.

شایان ذکر است که چای ساز تولیپس دارای یک کفی گرم نگهدارنده می‌باشد. این ویژگی قابلیت گرم نگه داشتن چای و نوشیدنی‌ها را برای مدت زمان طولانی فراهم می‌آورد. المنت ساخته شده از استیل ضد زنگ، محفظه مخصوص نگهداری سیم برق و قابلیت تشخیص عدم وجود آب در کتری، سایر مشخصات چای ساز تولیپس را رقم می‌زند. برای خرید قسطی چای‌ساز تولیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نحوه خرید اقساطی چای‌ساز تولیپس

مجموعه قسطی کلاب در اقدامی ارزنده و مقرون به صرفه، زمینه مناسب برای خرید اقساطی چای ساز برند تولیپس را فراهم آورده است. تحویل سریع کالا و تضمین اصالت کالا، مهم ترین مزایای این طرح را در بر می گیرد. همچنین، در این فروشگاه آنلاین قابلیت خرید نقدی انواع لوازم خانگی، برای متقاضیان لحاظ شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت چکی

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت چکی
اگر قصد خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با شرایطی آسان را دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

تلویزیون ال جي

تلویزیون ال جي
برند ال جی با تجربه‌ای نزدیک به 100 سال در زمینه لوازم خانگی موفقیت‌های بالایی کسب کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون ال جي با قیمتی...