خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/17 03:03:50

برند امرسان به تازگی در حال تکمیل سبد محصولات خود می‌باشد و از ماشین لباسشویی‌های فوق حرفه‌ای خود رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان


معرفی ماشین لباسشویی امرسان جدید

امرسان توانسته است با موفقیت بزرگی سهم خوبی از بازار لوازم خانگی داخلی را در دست بگیرد. ماشین لباسشویی و یخچال فریزر این برند فانتزی می‌باشند و به همین دلیل حالتی سفارشی دارند. امرسان با ارائه تنوع رنگی و قیمتی مقرون به صرفه محصولاتش را عرضه می‌کند.

ماشین‌های لباسشویی جدید امرسان در سه مدل مختلف هشت کیلویی تولید می‌شود. در این وبلاگ قصد داریم به معرفی این سه محصول جدید بپردازیم. قابلیت خرید قسطی ماشین لباسشویی امرسان در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی امرسان مدل FS08ND

این ماشین ارتفاعی برابر با 850 میلی‌متر، عرضی معادل 595 میلی‌متر و پهنایی برابر 600 میلی‌متر دارد. دارای مخزن درب از جلو با حجم 58 لیتر است و ظرفیت 8 کیلوگرمی دارد. این ماشین دارای لوله ورودی آب سرد و گرم می‌باشد و از رنگ‌بندی سفید و طوسی برخوردار می‌باشد.

از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به قفل کودک اشاره کرد، بنابراین خطری برای کودکان خردسال پیش نخواهد آمد. یک سیستم مخصوص برای افزودن لباس‌ها در حین شستشو وجود دارد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان ایمن و بی دغدغه استفاده نمایید!

این ماشین مجهز به یکی از مدرنترین موتورها به نام دایرکت درایو و دیگ استیل الماسه است، همچنین خاصیت خود شستشو دارد و از سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه برخوردار می‌باشد. این ماشین لباسشویی استثنایی 14 برنامه شستشوی متنوع دارد، در مصرف انرژی بهینه عمل می‌کند و دارای رتبه انرژی A+++ می‌باشد. ناگفته نماند که امکان تنظیم دور چرخش و دما در این ماشین لباسشویی وجود دارد. از جمله قابلیت‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به سیستم ضد چروک آن اشاره کرد.

ماشین لباسشویی امرسان دارای سیستم عیب یاب هوشمند است و دارای امکاناتی مثل حسگر تشخیص وزن لباس می‌باشد. لرزش و صدای کمی تولید می‌کند و قیمتی مقرون به صرفه دارد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان در مصرف انرژی بهینه عمل کنید!

ماشین لباسشویی امرسان مدل FS10N

این مدل ماشین لباسشویی مانند مدل FS08ND از ظرفیت 8 کیلوگرم برخوردار است. برنامه‌های شستشوی متنوع این ماشین شامل پیش شستشو، برنامه شستشوی لباس‌های نخی، لباس‌های کودک، لباس زیر، لباس‌های رنگی و مختلط و شستشوی قدرتمند می‌باشد، همچنین از قابلیت‌هایی مثل افزودن لباس در حال شستشو بهره‌مند است. دیگ الماسه این محصول نیز دارای سوراخ‌های مناسبی است که از چروک شدن لباس‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد.

 شستشوی آنتی باکتریال در این ماشین کمک می‌کند حتی افرادی که پوست های حساس دارند، بدون استفاده از مواد شوینده از لباس‌هایی ضدعفونی شده و ضد باکتری استفاده کنند. با خرید قسطی ماشین لباسشویی امرسان هیچ لباسی کثیف نمی‌ماند!

ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND

این ماشین 8 کیلویی با داشتن طراحی زیبا از قابلیتهایی مثل قفل کودک و سیستم عیب یاب هوشمند، همچنین سیستم خود شستشو، امکان تنظیم سطح آب، دما و دور چرخش و قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود نوع مخزن آن درب از جلو است.

دارای لوله ورودی مجزای آب سرد و آب گرم می‌باشد. موتور آن با سرعت 1200 دور در دقیقه عمل می‌کند. برچسب انرژی از نوع A+++ دارد. به علاوه، دارای 14 برنامه شستشو است. 

قابلیت اضافه کردن لباس در هنگام شستشو دارد. در رنگ بندی سفید و طوسی عرضه شده است، همچنین دارای سیستم ضد چروک، نمایشگر ال ای دی، شستشوی آنتی باکتریال، قفل اتوماتیک درب و دیگ استیل الماسه می‌باشد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان یک ماشین لباسشویی باکیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید!

شرایط عالی خرید قسطی ماشین لباسشویی امرسان

برای تهیه یکی از این سه مدل جدید می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید تا از خدمات فروش اقساطی کالا در این فروشگاه معتبر اینترنتی برخوردار گردید. از طریق یکی از روش‌های موجود در این سایت اقدام به گرفتن وام نمایید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال پارس

خرید قسطی یخچال پارس
یکی از برندهای معروف ایرانی که در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند، برند پارس است. برای خرید قسطی یخچال پارس به بخش...

خرید قسطی یخچال فریزر هیمالیا با چک

خرید قسطی یخچال فریزر هیمالیا با چک
برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر هیمالیا با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...