خرید اقساطی اجاق گاز سینجر

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:44:34

برند سینجر یکی از معروف‌ترین مارک‌ها در تولید اجاق گاز در ایران می‌باشد که دارای محبوبیت ویژه‌ای است. برای خرید اقساطی اجاق گاز سینجر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی اجاق گاز سینجر

آشنایی با شرکت سینجر 

سینجر یک شرکت ایرانی است که در سال 1371 تاسیس شد و محصولاتی چون لباسشویی، اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز فردار، فر توکار، هود و محصولات برودتی مثل یخچال و فریزر تولید می‌کند.

این شرکت سعی دارد تا به یکی از بهترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی داخلی که دوست‌دار محیط زیست است، تبدیل شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز سینجر در قسطی کلاب فراهم شده است.

یکی از استراتژی‌های این شرکت، نوآوری و ارائه محصولات جدید و دوستدار محیط زیست است و تلاش دارد تا محصولاتش را با قیمت‌های پایین و رقابتی تولید کند و تا جای ممکن از محصولاتی استفاده کند که به محیط زیست سبز، کمک کند. 

در این راستا فرآیند تولید را به سمت ایجاد حداقل ضایعات رهنمون کرده است. این شرکت از سال ۸۶ با تاسیس آزمایشگاه‌های مکانیکی و الکترونیکی سعی نموده است تا محصولات نوآورانه و استانداردی را تولید کند.

در ادامه یکی از محصولات اجاق گاز فردار این شرکت را که از جدیدترین تولیداتش می‌باشد، به شما معرفی می‌کنیم. با خرید اقساطی اجاق گاز سینجر غذاهایی خوشمزه نوش جان کنید. 

اجاق گاز پنج‌شعله‌ای مدل SG –5M S 

این اجاق گاز زیبا، نمایی استیلی و زیبا دارد. بدنه‌های کناره آن به رنگ بژ است. از جنس چدن مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است و به راحتی قابلمه‌های سنگین وزن شما را تحمل می‌کند.

این امکان را دارید تا با استفاده از پنل دیجیتال، گزینه شعله زمان دار را فعال نمایید تا در زمان مشخصی گاز قطع شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز سینجر در قسطی کلاب فراهم شده است.

در جوجه‌گردان داخل فر، یک مرغ برشته لذیذ را آماده کنید و این غذا را بچشید. این قابلیت را دارید تا دیواره‌های داخل فر را در بیاورید و آن را شستشو دهید. این فر، در طبقات خود مجهز به ریل است تا به راحتی بتوانید پیتزای خوشمزه خود را به راحتی خارج نمایید. 

این دستگاه دارای یک هشدار زمان پخت است. یکی دیگر از امتیازات این گاز ارزشمند پایه‌های قابل تنظیم آن است که از ۱۰ تا ۱۶ سانتی‌متر می‌توانید، آن‌ها را تنظیم نمایید. این محصول دارای ساعت دیجیتال است. حجم محفظه فر 76 لیتر است و ابعادی در حدود 600*850*900 دارد. 

این گاز، فن کانوکشن دارد که با گردش هوای سه بعدی به پخت یکنواخت غذا کمک شایانی می‌کند. این دستگاه فوق‌العاده از بهینه انرژی با رتبه A استفاده می‌کند.

فر این گاز از تکنولوژی پخت سه بعدی استفاده می‌کند. با خرید اقساطی اجاق گاز سینجر از تولید کالاهای با کیفیت ایرانی حمایت نمایید. 

تکنولوژی پخت سه بعدی چیست؟ 

در سیستم‌های هوشمند از پرینت سه ‌بعدی برای پختن غذا به صورت افزایشی استفاده می‌کنند. این قابلیت کمک می‌کند تا روش‌های آشپزی خود را نوسازی کنید. 

در این مکانیسم، مواد غذایی لز چیزی شبیه سرنگ، عبور می‌کنند و درون ظرف اکسترود می‌شوند. امروزه از پرینتر سه بعدی در تهیه غذاها و کیک‌های تولد، استفاده می‌شود.

سینجر به عنوان یکی از پیشگامان تکنولوژی‌های مدرن از این خصوصیات در گازهای فردار خود استفاده کرده است. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز سینجر از این تکنولوژی بهره‌مند شوید. 

خرید اجاق گاز سینجر 

این محصول ارزشمند را از قسطی کلاب تهیه نمایید. در این پلتفرم تامین کالاهای مورد نیاز ایرانیان می توانید از روش‌های خرید نقدی و یا اقساطی کالا استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و از یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی اجاق گاز سینجر از این سایت است. همین‌حالا، نسبت به خرید خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کولرگازی ایران رادیاتور

خرید اقساطی کولرگازی ایران رادیاتور
اگر قصد خرید اقساطی کولرگازی ایران رادیاتور با شرایطی آسان را دارید، به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید نقدی ماشین ظرفشویی زیرووات

خرید نقدی ماشین ظرفشویی زیرووات
یکی از مزیت‌های خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات که توسط خریداران به آن اشاره می‌شود، این است که حتی با مواد شوینده معمولی و نه چندا....