خرید قسطی کولر آبی آبسال

تاریخ انتشار:
1403/2/15 21:22:54

کولر آبی آبسال یکی از قدیمی‌ترین کولرهای ایرانی است که فروش فوق‌العاده‌ای را در سال‌های اخیر تجربه کرده است. برای خرید اقساطی کولر آبی آبسال به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی کولر آبی آبسال


خرید قسطی کولر آبی آبسال           

بادگیر یکی از قدیمی‌ترین نمونه کولرهای آبی در جهان است که در ایران بیشتر از هزار سال قدمت دارد. بادگیر باد مناسب را گرفته و آن را به داخل اتاق‌های اصلی خانه، سرداب و یاآب انبار می‌برد. کولرهای آبی از طریق تبخیر، آب هوا را خنک نگه می‌دارد.

در این نوع از کولرها، گرمای هوا جذب می‌شود و به عنوان گرمای نهان برای تبخیر استفاده می‌شود. اگر آب در حال گردش درون کولر زیاد باشد، خنک کنندگی کولر نیز بیشتر می‌شود. 

دقت کنید که کولرهای آبی مختص مناطق آب و هوای گرم و خشک است، زیرا در مناطق مرطوب، ابزار چوبی ترک می‌خورد و در این مناطق، الکتریسسته ساکن به وجود می‌آید. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال یک محصول مرغوب ایرانی داشته باشید.         

اجزای کولر آبی 

بدنه کولر باید طوری باشد که در برابر تغییرات آب و هوایی مختلف، وجود باد و باران و نصب بر روی بام خانه‌ها آسیبی نبیند. کف کولر نیز باید با ورق ضخیم گالوانیزه ساخته شود و پوشش رنگ محافظ داشته باشد تا در برابر پوسیدگی و خوردگی آب مقاوم بماند و سوراخ نشود.

موتور، دارای تسمه است که اگر چیزی زایدی بر روی تسمه قرار گیرد، سبب پاره شدن تسمه می‌شود. یاتاقان، محل اتصال محور می‌باشد و در صورتی که به صورت متعادل قرار نگرفته باشد، باعث لرزش کولر می‌شود و کارایی آن را به خطر می‌اندازد. قابلیت خرید اقساطی کولر آبی آبسال در قسطی کلاب فراهم شده است.       

در مورد آبسال 

این شرکت از متخصصان، مهندسان، مدیران و کارمندان ایرانی تشکیل شده و محصولات آن از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بهره‌مند گشته است. آزمایشگاه‌های آبسال، تست‌های متعددی بر روی محصولات مختلف انجام می‌دهند تا به یک استاندارد مورد نیاز برساند. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال از تولید این محصول باکیفیت، حمایت نمایید.       

این شرکت، در زمینه تولید برتر و کیفیت بالا دارای ضمانت‌نامه‌های خاصی می‌باشد. در صورتی که، در محصولات این شرکت از نظر تولید، اشکالی وجود داشته باشد، تعویض کالا و یا قطعات به صورت رایگان انجام می‌شود. قابلیت خرید اقساطی کولر آبی آبسال در قسطی کلاب فراهم شده است.         

خرید قسطی کولر آبی آبسال           

کولرهای آبی آبسال مشخصات فنی خوبی دارند. این محصولات همراه با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش این شرکت و قیمت مناسب در انواع معمولی، کم‌مصرف، پرتابل، مینی و بالا زن در ظرفیت هوادهی متنوعی عرضه می‌شوند و بدنه آن‌ها از جنس ورق گالوانیزه ضخیم است که پوشش پودری و بادوام دارند.

شرکت آبسال در زمینه طراحی و تولید کولرهای آبی بسیار شناخته شده است و با رعایت استانداردهای جهانی تولید این کالا را به حالت بهینه مصرف برق رسانیده است. 

موتورهای به کار رفته در تولید کولرهای آبی ساخت کشور کره می باشد و قدرت خنک کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال خانه خود را به خنکی نسیم سازید!      

در قسطی کلاب می‌توانید یک کولر آبی آبسال تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین فروشگاه‌های تامین کننده کالا و لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان می‌باشد.

سایت قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود شرایط خرید اقساطی و نقدی را فراهم کرده است و با ارائه بهترین کالاها قصد دارد آسان‌ترین شرایط را برای مشتریان خود فراهم سازد.

در این فروشگاه امکان خرید کلیه کالاها به صورت اقساطی فراهم است. شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب با خرید از بای چک و لیزینگ امکان پذیر شده است. با خرید اقساطی کولر آبی آبسال خانه‌ای با دمای مناسب داشته باشید.        

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خردکن میگل

خرید قسطی خردکن میگل
برند نام آشنای میگل یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی خردکن میگل به بخش لوازم خانگی در ...

ماشین لباسشویی قسطی بوش

ماشین لباسشویی قسطی بوش
بوش یکی از شرکت های آلمانی بسیار شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی مانند ماشین های لباسشویی است که همه ساله محصولات بسیار با کیفیتی را...