خرید اقساطی کولر ابی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 21:27:17

در فصل تابستان ضروری‌ترین وسیله برقی خانه بی شک کولر آبی می‌باشد. برای خرید اقساطی کولر ابی به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولر ابی


علت خرید کولر آبی

در فصول گرم سال مردم برای راحتی بیشتر خود در منازل در به دنبال سیستم‌های خنک کننده هستند. یکی از سیستم‌های خنک کننده اقتصادی و به صرفه خرید قسطی کولر ابی است. کولر آبی وسیله خنک کننده‌ای است که از دیرباز توسط مردم ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروزه نیز طرفداران زیادی دارد.

تاثیر منفی و مخرب انسان‌ها بر روی کره زمین باعث گرم شدن زود هنگام هوا در سراسر دنیا شده است. کشور ایران نیز از این قضیه مستثنا نمی‌باشد و هنوز موعد فصل تابستان نشده اما گرما سراسر کشور را فرا گرفته است. در گذشته تنها مردم نواحی گرمسیری مانند نقاط مرکزی و جنوبی ایران از کولرها استفاده می‌کردند. اما امروزه با بر هم خوردن سیستم آبی و هوا، حتی در نواحی کوهستانی نیز از کولرها و سیستم‌های خنک کننده استفاده می‌شود. در نتیجه شرایط کنونی کره زمین سبب شده تا کولر و سایر سیستم‌های خنک کننده به یکی از ضروری ترین لوازم خانگی تبدیل شود. 

کولر آبی 

کولرهای آبی گرمای موجود در هوای اطراف خود را جذب می‌کنند. از این گرما برای تبخیر آب موجود در میان پوشال‌ها استفاده می‌شود. در نتیجه هر چقدر حجم آب در حال گردش در داخل کولر بیشتر باشد، قدرت سرما بخشی و خنک کنندگی آن نیز بالا می‌رود.

مزیت خرید کولر آبی نسبت به کولر گازی

امروزه که خرید اقساطی کولر ابی از جمله الزامات هر خانه‌ای شده است، خانواده‌ها می‌کوشند تا با مقایسه انواع کولرها، بهترین و مناسب ترین نوع آن را خریداری نمایند. تنوع بالای کولرها از یک طرف قدرت انتخاب مردم را بالا می‌برد و از طرف دیگر باعث سردرگمی آنها در خرید نیز می‌گردد. در این بخش با مقایسه مختصر و مفید به شما در انتخاب و خرید اقساطی کولر کمک خواهیم کرد:

قیمت تمام شده کولر آبی به مراتب پایین‌تر از کولرهای گازی است. به همین دلیل با بودجه اکثر مردم سازگار است.
کولرهای آبی مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به کولرهای گازی دارند. در نتیجه با مصرف مداوم کولر آبی مبالغ سرسام آوری بر روی قبض خود مشاهده نخواهید کرد.
کولرهای آبی عدم ایجاد آلودگی و گازهای سمی، دوستدار محیط زیست نیز به حساب می‌آیند.
دسترسی به قطعات یدکی آن‌ها نیز سهل و آسان است.

روش کاهش مصرف انرژی در کولر آبی

شاید بتوان تنها نقطه ضعف و ایراد خرید قسطی کولر ابی را مصرف بالای آب دانست. اما نگران نباشید برای این مورد نیز راه چاره‌ای وجود دارد. در صورتی که موارد زیر را به خوبی رعایت کنید، مصرف انرژی و آب در کولرهای آبی به مراتب کاهش پیدا می‌کند:

1.به طور مرتب سرویس و بازرسی شود.
2.پوشال ‌ای کولر به طور مرتب و منظم تعویض و جایگزین شوند.
3.به محض مشاهده رسوب، حتما اقدام به رسوب زدایی شود.
4.انتخاب کولر آبی با ظرفیت مناسب با فضای منزل یا محیط کار. به طور مثال در صورت خرید کولر با ظرفیت کم برای محیط بزرگ، مجبور خواهید بود به طور مرتب کولر را بر روی دور تند بگذارید. همین امر سبب خواهد شد تا مصرف برق و آب افزایش پیدا کند.
5.نصب سایبان بر روی کولر آبی تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر کولر و کارایی آن خواهد داشت.
6.در هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی کولر نیز دقت نمایید. در صورت امکان از کولرهایی با رتبه مصرف انرژی A و بالاتر خریداری نمایید.

خرید اقساطی کولر ابی از سایت قسطی کلاب

با فرا رسیدن زود هنگام فصل گرما، همه به دنبال خرید قسطی کولر ابی هستند. اما کمتر فروشگاهی فروش اقساطی کولر آبی را انجام می‌دهد. در صورت فروش قسطی هم درخواست ضامن می‌کنند. فراهم آوردن این شرایط برای اکثریت مردم مقدور نیست. اما خوشبختانه فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب این نیاز و مشکل ایرانیان را برطرف ساخته است.

خرید اقساطی کولر ابی از آدرس اینترنتی www.ghesticlub.com نیازی به پیدا کردن ضامن و سفته ندارد. تنها کافی است از قسمت خرید اقساطی سایت یکی از گزینه‌ها را انتخاب نمایید. طرح‌های موجود در سایت برای خرید اقساطی انواع کالاها عبارت‌اند از: طرح پایا، طرح بایچک و طرح پارسیان. 

انواع کولر آبی

اگر قصد خرید کولر آبی را دارید، وارد سایت قسطی کلاب شوید. از بین دو نوع کولر آبی ثابت و ایستاده ( قابل حمل) انتخاب خود را انجام دهید. به صورت آنلاین خرید کنید و در اقساط‌های تعیین شده هزینه کولر را پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی یخچال بنس

خرید نقدی یخچال بنس
برند بنس یکی از بهترین برندهای دنیا است که مشتریان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال بنس دارید به بخش لوازم...

فروش قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن

فروش قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن
یکی از برندهای ایرانی و موفق در حوزه لوازم خانگی برند x.vision می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در...