خرید قسطي تبلت سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:13:10

تبلت سامسونگ یکی از بهترین و پر فروش‌ترین تبلت‌های دنیا است که خوشبختانه در ایران به وفور یافت می‌شود. برای خرید اقساطي تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي تبلت سامسونگ


تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S5e 10.5 LTE 2019 SM-T725 با ظرفیت 64 گیگابایت 

تبلت‌ها، دستگاه‌هایی هستند که که به طور معمول دارای صفحه لمسی می‌باشند و به همین دلیل شما را از داشتن موس و کیبورد، بی‌نیاز می‌سازند. از مزایای داشتن این دستگاه‌ها، جستجو در اینترنت، پاسخگویی به ایمیل، ویرایش اسناد متنی، انجام کارهای اداری، در مدل‌های خاص، نقشه کشی و اتوکد، مشاهده فیلم، تفریح و بازی کردن است.

بسیاری از این دستگاه‌ها، دارای موقعیت یاب جغرافیایی نیز می‌باشند. کار با تبلت‌ها بسیار راحت است و آن‌ها نسبت به کامپیوترها از قیمت بهترین نیز، برخوردار هستند و حمل و نقل بهتری دارند.

معرفی مختصر

این تبلت در سال 2019 توسط سامسونگ به بازار عرضه شده است. تبلت S5e در رنگ مشکی موجود است و به صورت شرکتی گارانتی می‌شود. ابعادی برابر با 5.5 × 160 × 245 میلی متر مکعب و وزنی معادل 400 گرم دارد. 

تبلت S5e قابلیت نصب سیم کارت و مکالمه دارد. این تبلت از یک سیم‌کارت نانوی 12.7 میلی متر پشتیبانی می‌کند. از جمله ویژگی‌های این تبلت، وجود حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره است. ساختار بدنه این تبلت، پلاستیکی است. قابلیت خرید اقساطي تبلت سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات سخت افزاری

این تبلت، از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 675 برخوردار است. این پردازنده 8 هسته‌ای در شش هسته از فرکانس 1.6 گیگاهرتزی و در دو هسته خود از فرکانس 1.8 گیگاهرتزی بهره‌مند است. همچنین پردازنده گرافیکی نیز از نوع آدرنو 615 است.

خصوصیات حافظه

رم این دستگاه 4 گیگابایت می‌باشد و از حافظه داخلی 64 گیگابایت نیز برخوردار است. به علاوه، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 512 گیگابایت را نیز، دارد. با خرید قسطي تبلت سامسونگ بدون نگرانی از فضا، تمامی بازی‌ها را نصب کنید و فایل‌های خود را ذخیره سازی نمایید.

صفحه نمایش

این تبلت دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل می‌باشد. تراکم پیکسلی آن 288 پیکسل بر اینچ است. این صفحه نمایش، قابلیت لمسی و دریافت چند لمس همزمان را دارد. با خرید قسطي تبلت سامسونگ فرزند خود را شادمان کنید!

دوربین‌ها

دوربین اصلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که قابلیت فلش ال ای دی، مجهز بودن به فوکوس خودکار، قابلیت ثبت موقعیت‌های جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، توانایی فوکوس بر روی سوژه، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت عکاسی پانوراما و فیلمبرداری و عکاسی با رزولوشن 3840 در 2160 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارا می‌باشد.

همچنین، دوربین سلفی دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل است که قادر است با رزولوشن 1920 در1080 به فیلم برداری بپردازد و یا با سرعت 30 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری کند. با خرید اقساطي تبلت سامسونگ همانند یک عکاس حرفه‌ای عمل کنید!

امکانات ویژه

این تبلت، مجهز به شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و حسگر اثر انگشت می‌باشد. همچنین، دارای بلندگو و یک جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز می‌باشد. با خرید قسطي تبلت سامسونگ از یک تبلت با قابلیت‌ها و امکاناتی ویژه بهره‌مند شوید!

باتری

این تبلت، از یک باتری نیرومند 70400 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض برخوردار است که قادر است شارژ 14 ساعت و 30 دقیقه‌ای فوق‌العاده‌ای به شما ارائه دهد!

Galaxy Tab S5e

برای تهیه این تبلت مدرن و بی نظیر می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای که این فروشگاه اینترنتی به کاربران ایرانی در زمینه خرید نقدی و اقساطی ارائه می‌دهد، استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این فروشگاه، درخواست اعتبار اقساطی نمایید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تبلت سامسونگ از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل هوآوی

خرید موبایل هوآوی
امروزه خرید موبایل هوآوی رو به افزایش است. شما به راحتی می توانید به بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب، مراجعه کنید و از خرید

خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی

خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی
اوج هیجان با هدست‌های واقعیت مجازی امکان پذیر خواهد شد. برای خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی به بخش ...