خرید گوشی a80

تاریخ انتشار:
1403/1/26 08:15:08

کمپانی سامسونگ یکی از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا می‌باشد که محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی a80 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی a80


اهمیت خرید گوشی a80 

گوشی a80 سامسونگ یکی از بهترین تلفن‌های همراه دنیا محسوب می‌شود از ویژگی‌های گوشی a80 می‌توان به دوربین باکیفیت، صفحه نمایش جذاب و کارایی فوق‌العاده اشاره کرد. 

گوشی a80 از پرچمداران سامسونگ است و از ویژگی‌های شگفت انگیزی بهره می‌برد. صفحه نمایش کامل و بدون حاشیه از جذابیت‌های گوشی a80 حساب می‌شود.  

همچنین، دوربین پشت بسیار خوبی دارد. گوشی a80 برای کسانی که در لحظه زندگی می‌کنند، ساخته شده است. اگر قصد خرید گوشی a80 را دارید، سایت قسطی کلاب خرید گوشی a80 را برای شما فراهم کرده است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a80 می‌توانید از تخفیفات متنوعی نیز برخوردار شوید. 

صفحه نمایش و دوربین 

گوشی a80 دارای نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED بدون حاشیه‌ای می‌باشد. همچنین گوشی a80 سامسونگ دارای صفحه نمایش شیشه‌ای منحنی با وضوح صفحه نمایش 1080×2040 پیکسلی و تراکم بالای پیکسل 393 PPI است. صفحه نمایشگر نسبت ابعاد 19:20 اندازه دارد و با این صفحه نمایشگر تجربه بازی کردن، فیلم دیدن و تماشای تصاویر فوق‌العاده‌ای را برای کاربر رقم خواهد زد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی a80 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

با خرید گوشی a80 از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0 برخوردار خواهید شد که در یک ماژول دوربین چرخان قرار گرفته است. همچنین دوربین اصلی دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 است و یک سنسور تشخیص حرفه‌ای عمق که با فناوری سه بعدی یا time of flight برای میان ‌رده جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که فناوری مکانیزم چرخشی دوربین گوشی سبب می‌شود که دوربین پشت با دوربین سلفی یکی باشند و کیفیت یکسانی را به همراه داشته باشند. 

همچنین به کمک این فناوری دیگر هیچ گونه ناچ در داخل صفحه نمایش برای دوربین سلفی وجود نخواهد داشت. دوربین اصلی فوق‌العاده وسیع گوشی a80 با زاویه دید 120 درجه‌ای که دارا می‌باشد به اندازه وسعت چشم انسان توانایی نمایش تصاویر را به صورت live دارد. 

گوشی a80 سامسونگ در فروشگاه‌های اینترنتی زیادی برای فروش وجود دارد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a80 از قسطی کلاب، ضمن خریدی با مناسب‌ترین قیمت از تخفیف‌های شگفت انگیزی نیز برخوردار خواهید شد. 

باتری و پیکربندی 

گوشی a80 سامسونگ دارای تراشه Qualcomm Snapdragon 730G و همچنین پردازنده هشت هسته‌ای می‌باشد که با سرعتی حداکثر 2.2 گیگاهرتز شروع به کار می‌کند. این تلفن همراه دارای پردازنده گرافیکی Adreno 618 و RAM عظیم 8 گیگابایتی است که برای انجام بازی و همزمان چندین کار را برای شما ساده ساخته است. 

گوشی a80 دارای یک باتری Li-ion با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت است که برای انجام دادن کارهای معمولی در یک روز طولانی کافی است. گوشی a80 سامسونگ به صورت اتوماتیک برای صرفه جویی در مصرف شارژ باتری، برنامه‌های بی‌استفاده را می‌بندد و مصرف باتری را به شدت محدود می‌کند. با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، می‌توان در مدت زمان بسیار اندکی باتری آن را به طور کامل شارژ کرد. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی گوشی a80 با شرایط ویژه ای در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

فضای ذخیره و اتصال 

گوشی a80 سامسونگ دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی می‌باشد که به تنهایی قابلیت برطرف کردن نیاز کاربران را دارد. همچنین گوشی a80 از حافظه‌های میکرو اس دی پشتیبانی نمی‌کند. جالب است بدانید که ارتباطات این گوشی از طریق فناوری‌های Wi-Fi 802.1 ،Hotspot Mobile ،Bluetooth ،GPS ،A-GPS ،Glonass ،USB Type-C و موارد دیگر انجام می‌گیرد. 

گوشی a80 از فناوری Knox پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید برای باز کردن قفل اثر انگشتی، انگشت خود را در هر جای صفحه بگذارید. پشتیبانی از این فناوری به شما این اطمینان را می‌دهد که داده‌ها و اطلاعات موجود در گوشی شما به طور کامل امن هستند. 

شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی a80 از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایطی را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند خرید نقدی و اقساطی گوشی a80 با مراجعه به سایت قسطی کلاب انجام دهند. وبسایت قسطی کلاب یکی از موفق‌ترین سایت‌های فروش آنلاین است. 

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و جستجوی گوشی a80 می‌توانید به محصول مورد نظر خود دست یابید و بنا به شرایط خود خرید نقدی یا اقساطی گوشی a80 را انجام دهید. ناگفته نماند که برای خرید اقساطی گوشی a80 نیاز به انتخاب و تکمیل مدارک بای چک یا لیزینگ می‌باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با چک

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با چک
مانیتورهای جی پلاس جز بهترین محصولات این برند می‌باشد. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با چک به بخش مانیتور در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی ریملی 2021

خرید اقساطی گوشی ریملی 2021
یکی از برندهای موفق چینی با نام ریلمی روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی ریملی 2021 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...