خرید قسطی جدیدترین یخچال امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/28 23:39:46

برند امرسان با معرفی جدیدترین یخچال فریزر خود توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطی جدیدترین یخچال امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی جدیدترین یخچال امرسان

یخچال امرسان مدل RH15D/TP

این محصول یخچال امرسان در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید شده است و به راحتی، وسایل دیگر آشپزخانه با آن ست ‌می‌شود. شرکت امرسان برای این کالا 36 ماه گارانتی قرار داده است. 

از جمله مزایای این یخچال، داشتن درجه مصرف انرژی بالا می‌باشد. این یخچال 15 فوت گنجایش دارد. ارتفاع آن برابر با 1810 میلی متر می‌باشد. عمق این وسیله با درب آن برابر با 680 میلی متر و پهنای آن 600 میلی متر است. این یخچال مجهز به سرد کننده سریع و سیستم بدون برفک است. با خرید قسطی جدیدترین یخچال امرسان از تولیدات با کیفیت استفاده کنید.

این یخچال از نوع یخچال‌های بالا پایین می‌باشد که به اندازه 350 لیتر ظرفیت دارد. بر روی این یخچال یک آبریز قرار دارد و دستگیره کشیده‌ای موجود است که سبب باز و بسته شدن راحت این یخچال می‌شود.

اندازه ظرفیت این یخچال برای یک خانواده پنج نفره مناسب است. در فضای این یخچال به حدی است که مواد غذایی به راحتی در طبقات این یخچال جای می‌گیرد. 

این یخچال دارای هفت طبقه با شیشه‌های عریض و مقاوم به حرارت است که در سه ارتفاع مختلف نیز قابل تنظیم می‌باشد. با خرید اقساطی جدیدترین یخچال امرسان غذاهایی سالم استفاده نمایید.

در پشت درب یخچال نیز سه طبقه مخصوص بطری‌های نوشابه و دوغ قرار دارد. در دو طبقه آن به راحتی می‌توانید چهار بطری بزرگ را قرار دهید و در طبقه بالا نیز دو بطری بزرگ جای می‌گیرد. یک جا تخم مرغی هم در ردیف بالاتر وجود دارد که به اندازه لازم ظرفیت دارد.

هشدار یخچال 

اگر یخچال را به مدت چند دقیقه، باز نگهدارید، به شما هشدار باز ماندن یخچال را می‌دهد تا به سرعت درب یخچال را ببندید و از گرم شدن محیط داخلی یخچال و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری به عمل آید. همچنین این سبب شود تا انرژی کمی، مصرف شود.

یکی از قابلیت‌های موجود در این یخچال، داشتن سیستم نوفراست یا ضد برفک می‌باشد. اگر در واشرهای لاستیکی درون یخچال با مشکل برفک‌زدن دچار شوید، سیستم به صورت خودکار برفک زدایی می‌کند و شما نباید از این بابت نگرانی داشته باشید. با خرید قسطی جدیدترین یخچال امرسان از بابت برفک نگران نخواهید بود.

گردش هوایی یکنواخت

سیستم گردش هوا، به یکنواخت سازی دما کمک می‌کند و اگر شما درون یخچال از ظروف حجیم و بزرگ استفاده کنید و مانع گردش هوا شود، کمک می‌کند تا جریان هوا باز هم برقرار شود. یکی از قابلیت‌های ویژه در این یخچال، حالت تعطیلات است. 

زمانی که یخچال شما به اندازه کافی پر نیست، می‌توانید آن را در وضعیت تعطیلات قرار دهید. به این ترتیب در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود. علاوه بر این، این یخچال، دارای سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی است. درجه مصرف انرژی در این یخچال A++ می‌باشد. با خرید اقساطی جدیدترین یخچال امرسان در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمایید.

از جمله معایب این یخچال، نداشتن آبسردکن و یخساز اتوماتیک است. از مزایای موجود در این یخچال، برخورداری از سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگرهای تاچ پنل است. همچنین، یک نمایشگر مجهز به قفل کودک نیز وجود دارد که در جای مناسبی قرار گرفته‌ است.

یکی دیگر از مزایای این یخچال، وجود پایه های قابل تنظیم و چرخدار است که به راحتی می توانید آن را جابه‌جا نمایید. با خرید قسطی جدیدترین یخچال امرسان آشپزخانه خود را زینت بخشید.

خرید یخچال امرسان

اگر مایل به تهیه یک یخچال امرسان می‌باشد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این فروشگاه تامین کننده کالاهای مورد نیاز ایرانی بهره مند شوید.

در این فروشگاه می‌توانید به دو صورت نقدی و اقساطی خریداری نمایید. در صورت نیاز به خرید نقدی، باید به یکی از چهار روش موجود در سایت اعتبار اقساطی دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی جدیدترین یخچال امرسان از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر پاک شوما

خرید اقساطی یخچال فریزر پاک شوما
خرید قسطی هر نوع از لوازم خانگی برای همه افراد به خصوص کسانی که وضعیت مالی خوبی ندارند، مناسب است. برای خرید قسطی یخچال فریزر...

خرید اقساطی تلویزیون سونی

خرید اقساطی تلویزیون سونی
خرید اقساطی تلویزیون یکی از شیوه هایی است که می توان فشار هزینه های خرید تلویزیون را کاهش داد. با خرید اقساطی می توانید هر ماه مبلغی ...