خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4

تاریخ انتشار:
1403/2/25 03:38:23

یکی از گجت‌های پرکاربرد بی شک ساعت هوشمند می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4


راهنمای خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4

اگر قصد خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4 را دارید، باید بدانید این ساعت هوشمند در ماه آگوست سال 2021 به دنیای تکنولوژی معرفی و عرضه آن از همان موقع آغاز شده است. این ساعت هوشمند ویژگی‌های زیادی داشته و می‌تواند انتخاب خوبی از بین مدل‌های فراوان اسمارت واچ‌هایی باشد که امروز در بازار وجود دارند. گلکسی واچ 4 تنها 30 گرم وزن داشته و بدنه آن از جنس آلومینیوم می‌باشد. 

این ساعت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاومت می‌کند. نمایشگر آن از نوع supe amoled می‌باشد. اندازه نمایشگر  گلکسی واچ 4 حدودا 1.36 اینچ است. رزولوشن نمایشگر این اسمارت واچ برابر با 330 پیکسل در هر اینچ بوده و قابلیت نمایشگر همیشه روشن را دارد. 

پلتفرم ساعت گلکسی واچ 4

حافظه داخلی ساعت هوشمند گلکسی واچ 4، 16 گیگابایت با رم یک و نیم گیگابایت و ترجمه آن 5 نانومتری می‌باشد. پردازنده مرکزی گلکسی واچ 4 دو هسته‌ای می‌‎باشد. سیستم عامل این ساعت سازگار با اندروید 6 است. 

بررسی مشخصات گلکسی واچ 4

قبل از خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4 باید مشخصات ساعت هوشمند را به طور کامل بررسی کنید. به طور مثال باید بدانیم که این ساعت هوشمند سیمکارت می‌خورد. علاوه بر این مسئله امکان مکالمه با گلکسی واچ 4 وجود دارد. این اسمارت واچ مجهز به اسپیکر بوده و قابلیت اعلان‌های دریافتی و همچنین نمایش پیام‌های متنی که به خط شما داده می‌شود را، دارد.

باتری ساعت 361 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و باتری آن از نوع باتری‌های غیر قابل تعویض است. گلکسی واچ 4 می‌‌تواند برای 40 ساعت در حالت استندبای بماند. برای شارژ این دستگاه باید از درگاه مغناطیسی اختصاصی گلکسی واچ 4 استفاده کرد. این ساعت هوشمند در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه شده و مجهز به بلوتوث، gps و nfc می‌باشد. 

بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های ساعت گلکسی واچ 4

گلکسی واچ 4 یک اسمارت واچ فوق العاده و بسیار مجهز می‌باشد. این ساعت توانایی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارد. حسگر‌های به کار رفته در این ساعت آن را تبدیل به یک مچ بند سلامتی می‌کند. به نحوی می‌توان از طریق حسگرهای موجود در این ساعت هوشمند، سطح ضربان قلب و همچنین سطح اکسیژن خون را اندازه گیری کرد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در نتیجه می‌تواند برای افرادی که بیماری دارند یا افراد مسن بسیار مفید باشد. گلکسی واچ 4 قابلیت سنجش فشار خون را دارد. همچنین حسگر شتاب سنج و ژیروسکوپ نیز در این ساعت به کار رفته است. 

می‌توان گفت گلکسی واچ 4 از حالت‌های مختلف ورزشی پشتیبانی کرده و توانایی پایش وضعیت خواب را دارد. قابلیت پایش وضعیت استرس و شخصی سازی ساعت با استفاده از واچ فیس وجود دارد. گلکسی واچ 4 دارای تایمر، تقویم و قابلیت هشدار می‌باشد. همچنین این ساعت هوشمند از زبان محاوره در فرمان‌های صوتی خود و همچنین از سامسونگ پی پشتیبانی می‌کند.

چگونگی خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4 از قسطی کلاب

شما می‌توانید برای خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4 از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید. برای خرید قسطی، باید از شرکت‌های طرف قرارداد این سایت اعتبار دریافت کرده و به اعتبار دریافتی خود اقدام به خرید کالای مورد نظر کنید. قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی انواع ساعت‌های هوشمند، اقدام به فروش انواع کالای دیجیتال نیز می‌کند. علاوه بر خرید اقساطی ساعت هوشمند می‌توانید از این سایت خرید نقدی نیز داشته باشید. شما پس از خرید می‌توانید در کم ترین زمان ممکن، کالای مورد نظرتان را دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت

خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت
برند اپل در سال 2020 بیشترین فروش محصولات دیجیتال را داشته است. اگر شما تمایل به خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت را دارید به...

خرید قسطی مانیتور LG

خرید قسطی مانیتور LG
برند ال جی یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که سالیانه فروش بالایی را دارد و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را در طراحی و ساخت محصولات ...