خرید قسطی a53 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 14:06:12

یکی از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ بی شک موبایل گلکسی a53 سامسونگ است. برای خرید قسطی a53 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی a53 سامسونگ


توضیحاتی در مورد گوشی a53 سامسونگ

گوشی a53 سامسونگ را می‌توان یکی از گوشی‌های بسیار کاربردی و باکیفیت موجود در بازار دانست. این گوشی مانند سایر مدل‌های سری A سامسونگ یک کالای دیجیتال دارای اصالت به شمار می‌رود. امکاناتی که a53 برای کاربران فراهم ساخته، از هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌شود، بیشتر می‌باشند. بدین ترتیب اگر به دنبال یک گوشی هوشمند هستید که ارزش خرید بالایی داشته و تهیه آن مقرون به صرفه باشد، a53 پیشنهادی عالی برای شما به شمار می‌رود.

گوشی سامسونگ a53 در 17 مارس سال 2022 توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد. سامسونگ برای a53 چهار رنگ پرطرفدار مشکی، سفید، گلبهی و آبی را انتخاب کرده است. این رنگ بندی و ادغام آن با طراحی زیبای گوشی a53، باعث شده تا اغلب افراد با دیدن این گوشی، توجهشان جلب شود. پنل جلویی این گوشی از نوع گوریلا گلس 5 و پنل عقب آن نیز از جنس پلاستیک است. برای خرید قسطی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پشتیبانی از گواهی IP67 یکی از قابلیت‌های اصلی این گوشی می‌باشد. این گواهی به این منظور صادر شده تا کاربران اطمینان داشته باشند که رطوبت، گرد و غبار آسیبی به این گوشی نمی‌رسانند. قرار گیری در آب به مدت 30 دقیقه و در عمق یک متری شرایطی است که این استاندارد تضمین کرده تا به گوشی a53 آسیبی وارد نشود. با خرید اقساطی a53 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

آشنایی با برخی از مهمترین مشخصات گوشی سامسونگ a53

اگر به دنبال خرید قسطی a53 سامسونگ هستید، بهترین کار قبل از نهایی شدن خرید، کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی است. گوشی a53 سامسونگ دو سیم کارته بوده و می تواند به افراد برای داشتن چند خط مختلف کمک کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 روانه بازار شده است. گوشی a53 با حافظه 128 و رم های 6 و 8 گیگابایت و همچنین حافظه 256 و رم 8 گیگابایت تولید شده است.

گوشی سامسونگ a53 دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسل بوده و 3 دوربین با کیفیت‌های 12، 5 و 5 مگاپیکسل در کنار آن مورد استفاده قرار گرفته تا توانایی این گوشی برای ثبت لحظات بیشتر شود. دوربین سلفی گوشی a53 نیز 32 مگاپیکسلی بوده که می‌توان نتیجه گرفت با این گوشی شرایط برای ثبت عکس های باکیفیت فراهم است. کیفیت فیلمبرداری این گوشی 4K بوده و دارای لرزشگیر الکترونیکی نیز می باشد.

باتری گوشی سامسونگ a53 از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری قابلیت تعویض ندارد. ظرفیت باتری a53 برابر با 5000 میلی آمپر می‌باشد. گوشی a53 از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. 5G بودن این گوشی باعث شده تا حتی افرادی که نیاز به یک گوشی حرفه‌ای و پرسرعت نیاز دارند نیز از این محصول استفاده نمایند. برای خرید اقساطی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قرارگیری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی باعث شده تا افراد بتوانند با امنیت بالاتری از این گوشی میان رده سامسونگ استفاده نمایند. پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع در گوشی a53 باعث شده تا کاربران بتوانند در مدت زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ کنند. سرعت عمل شارژ شدن در عصر حاضر که زمان بسیار ارزشمند بوده، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. 

آشنایی با نحوه خرید قسطی a53 سامسونگ

خرید اقساطی a53 سامسونگ برای افرادی که در حال حاضر بودجه کافی در اختیار ندارند، گزینه ای ایده آل به شمار می‌رود. خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ کمک می‌کند تا بتوان یک گوشی میان رده و بسیار قدرتمند برند سامسونگ را بدون پرداخت هزینه کامل گوشی تهیه کرد. فروش قسطی موبایل در فروشگاه قسطی کلاب با بهترین شرایط ممکن امکان پذیر می‌باشد. برای خرید نقدی و قسطی گوشی a53، می‌توانید با واحد فروش ما در سایت قسطی کلاب ارتباط برقرار نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T

خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T
برند شیائومی بسیار معتبر و مشهور است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی redmi 10c

خرید اقساطی گوشی redmi 10c
اگر قصد خرید اقساطی گوشی redmi 10c را با شرایطی آسان دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...