خرید قسطی هدفون بلوتوثی AirPods Max

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:51:21

هدفون بلوتوثی یکی از پرکاربردترین وسایل دیجیتالی است. برای خرید قسطی هدفون بلوتوثی AirPods Max به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی هدفون بلوتوثی AirPods Max


برند اپل یک برند نام آشنا در حوزه کالای دیجیتال

پیش از آن که به خرید قسطی هدفون بلوتوثی AirPods Max، بپردازیم می‌خواهیم کمی با برند اپل و ویژگی‌های محصولات این شرکت آشنا شویم. در سال‌های اخیر برند اپل به مشهورترین برند تولید کننده کالای دیجیتال تبدیل شده است. به طوری که کاربران را به شدت برای خرید این محصولات ترغیب می‌کند. علت اصلی این امر در کیفیت بسیار بالای این محصولات است. 

ویژگی‌های شگفت انگیزی که در تولیدات شرکت اپل نهفته شده باعث می‌شود تا هر مصرف کننده‌ای در سراسر جهان علاقه مند به خرید آن‌ها باشد. این شرکت با تلاش و توسعه توانسته به تولید انواع کالای دیجیتال اعم از گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ و سایر وسایل جانبی آن‌ها پرداخته و بدین ترتیب نیاز طیف گسترده مشتریان خود را مرتفع سازد.  

در این بین شاید بتوان تنها ایراد این محصولات را قیمت بالای آن‌ها دانست. به هر حال هیچ کیفیتی بی دلیل نیست و به کارگیری دقت و سطح کیفی بالا در همه مراحل طراحی تا تولید یک کالا باعث افزایش قیمت تمام شده آن خواهد شد. با خرید اقساطی هدفون بلوتوثی AirPods Max از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

ویژگی‌های هدفون بلوتوثی AirPods Max

هدفون بلوتوثی AirPods Max یکی از انواع کالای دیجیتال برند اپل است. هدفون‌های بلوتوثی دارای باتری هستند که باتری این مدل از هدفون‌های اپل دارای خصوصیات منحصر به فردی است. در صورت شارژ کامل آن، می‌توان به مدت 20 ساعت با آن مکالمه کرد یا به صورت مداوم به موسیقی گوش داد. این باتری می‌تواند با اتصال پنج دقیقه‌ای به شارژر برای مدت یک ساعت و نیم مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید قسطی هدفون بلوتوثی AirPods Max به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این هدفون روی بدنه خود قسمت کنترل دارد. لذا از طریق آن می‌توانید حجم صدا را کم و زیاد کرده و تماس‌ها را قطع یا وصل کنید. این کنترل کننده قادر است تا محتوای در حال پخش را تغییر دهد. برای مثال می‌توانید فایل‌های صوتی مورد نظر برای پخش را تغییر دهید.

از سوی شرکت اپل برای این محصول یک کیس هوشمند طراحی کرده است. وزن این کیس بسیار کم و حدود 134 گرم می‌باشد. این کیس قادر است از طریق درگاه لایتنینگ شارژ شود. در ضمن مصرف هدفون درون این کیس به حداقل می‌رسد. از آن جایی که این هدفون‌ها باید در بعضی موارد برای ساعت‌ها روی گوش مصرف کننده قرار گیرند، به صورت سبک (384 گرم) و دارای بافت شبکه‌ای طراحی شده‌اند.

به علاوه پدهایی برای رفاه حال مصرف کننده از طریق آهنربا به این هدفون‌ها متصل می‌شود. لذا از این گوشی می‌توان برای مکالمه، ورزش، گیمینگ و سایر کاربری‌های عمومی استفاده کرد. نسخه بلوتوث این هدفون نیز 5 می‌باشد. اشاره به نام اپل و ویژگی‌های فوق باعث ترغیب هر مصرف کننده برای خرید نقدی این کالای دیجیتال می‌شود.

خرید اقساطی هدفون بلوتوثی AirPods Max چگونه امکان پذیر است؟

در ابتدای این قسمت شما را از بابت امکان خرید قسطی هدفون بلوتوثی AirPods Max، آسوده خاطر می‌سازیم. اما چرا و چگونه؟ کیفیت بالای محصولات اپل از یک سو سبب ترغیب مصرف کننده به استفاده از آن و قیمت بالای آن نیز از سوی دیگر باعث عدم توانایی پرداخت هزینه آن می‌شود.

لذا خرید اقساطی هدفون های اپل یکی از راهکارهایی است که فروشندگان و خریداران به آن فکر می‌کنند. در همین راستا قسطی کلاب در طرح‌های مختلفی اقدام به فروش قسطی هدست و هدفون‌های اپل می‌کند. در این طرح‌ها مصرف کنندگان می‌توانند بنا به شرایط خود از طرح‌های از دم قسط، با پیش پرداخت کم نسبت به خرید اقساطی هدفون بلوتوثی AirPods Max، اقدام کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی می بند 8

خرید اقساطی می بند 8
جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی با نام mi band 8 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی می بند 8 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

فروش قسطي هارد اکسترنال

فروش قسطي هارد اکسترنال
برای ثبت اطلاعات و فایل‌های شخصی و اداری بهترین گزینه خرید یک هارد اکسترنال با کیفیت است. برای خرید اقساطي هارد اکسترنال به بخش ...