خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/3/1 03:04:27

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ با چک


گوشی سامسونگ S24، انقلابی در دنیای دیجیتال

شرکت سامسونگ، غول کره‌ای دنیای تکنولوژی، در سال 1938 توسط لی بیونگ چول تأسیس شد. این شرکت در ابتدا به عنوان یک شرکت تجاری کوچک آغاز به کار کرد، اما به سرعت در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع غذایی، نساجی و بیمه گسترش یافت. در سال 1969، سامسونگ به طور رسمی وارد صنعت الکترونیک شد و سامسونگ الکترونیکی را تأسیس کرد. این شرکت در ابتدا به تولید کالای دیجیتال مانند تلویزیون، یخچال و سایر لوازم خانگی می‌پرداخت. در دهه 1980، سامسونگ با ورود به بازار گوشی‌های هوشمند ، گامی بزرگ در جهت تنوع‌بخشی به محصولات خود برداشت. برای خرید اقساطی گوشی s24 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این شرکت با رو نمایی از گوشی سامسونگ S24، گامی بزرگ در عرصه تولید این نوع از کالای دیجیتال برداشت. این گوشی ویژگی‌های بی‌نظیری دارد که هرکسی را برای خرید این محصول ترغیب می‌کند. با خرید قسطی گوشی S24 سامسونگ، صاحب پرچمدار جدید سامسونگ بدون نیاز به پرداخت تمام هزینه آن در لحظه شوید. در ادامه در مورد ویژگی‌های این کالای دیجیتال و معرفی این محصول بطور کامل خواهیم پرداخت. 

ویژگی‌های جذاب گوشی سامسونگ S24

این کالای دیجیتال دارای ویژگی‌ها و مشخصات جذابی است. همین ویژگی‌ها این محصول را در بین گوشی‌های پرچمدار و پرطرفدار قرار داده است. در اینجا به بررسی و توضیح برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

طراحی زیبا

در طراحی این کالای دیجیتال، ظرافت، زیبایی و نوآوری را می‌توان مشاهده کرد. طراحی S24، نشان‌دهنده تعهد سامسونگ به نوآوری و ارائه گوشی‌های زیبا و خوش‌دست است. این گوشی از قاب فلزی ساخته شده و در نتیجه مقاومت زیادی در برابر ضربه و خط و خش خواهد داشت. برای خرید اقساطی گوشی s24 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش

 صفحه نمایش این کالای دیجیتال، تجربه بصری بی‌نظیری می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی یکی از بهترین صفحه نمایش‌های موجود در بازار است. در اینجا به برخی از ویژگی‌های کلیدی صفحه نمایش S24 اشاره می‌کنیم:

اندازه: 6.1 تا 6.8 اینچ
نوع: Dynamic AMOLED 2X
وضوح: Full HD+ تا WQHD+
نرخ رفرش: 120 هرتز 

باتری قدرتمند

 باتری این کالای دیجیتال، یکی از بهترین باتری‌های موجود در بازار است که عمر باتری طولانی‌تر و شارژ سریع‌تر را به کاربران ارائه می‌دهد. با این باتری می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ گوشی، از آن در طول روز استفاده کنید. 

دوربین با کیفیت

دوربین گوشی S24، یک دوربین قدرتمند است که عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند. با دوربین این کالای دیجیتال، می‌توانید از هر لحظه لذت ببرید و خاطرات خود را به بهترین شکل ثبت کنید. در ادامه به معرفی این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

دوربین اصلی

این گوشی دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است که جزئیات بسیار دقیق و تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند.

دوربین فوق عریض

این کالای دیجیتال، دارای دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های عریض‌تر و با جزئیات بیشتری را ثبت کنید.

دوربین تله فوتو

این کالای دیجیتال، دارای دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (زوم 3 برابر) یا 12 مگاپیکسلی (زوم 5 برابر) است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را از فاصله دور با کیفیت بالا ثبت کنید. با خرید اقساطی گوشی s24 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

دوربین سلفی

این گوشی دارای دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی است که عکس‌های سلفی با کیفیتی را ثبت می‌کند. 

خرید قسطی گوشی S24 سامسونگ، راهی مقرون بصرفه جهت تهیه این محصول

با توجه به اینکه دنیای دیجیتال روز به روز در زندگی مردم جایگاه مهمتری پیدا می‌کند، لذا داشتن یک گوشی هوشمند حرفه‌ای و همه کاره مهم و ضروری تلقی می‌شود. همانطور که همه ما می‌دانیم مساله تورم در کشور ما یک چالش بزرگ است و انواع کالای دیجیتال قیمتی افزایشی دارند و خرید نقدی این محصول برای همه مقدور نیست.

فروشگاه معتبر و با سابقه قسطی کلاب، راهی مقرون بصرفه برای شما در نظر گرفته است. قسطی کلاب با معرفی انواع طرح‌های فروش قسطی گوشی هوشمند، به شما مشتریان عزیز این امکان را می‌دهد که با هر بودجه‌ای که دارید بتوانید با خیال آسوده این محصول را تهیه کنید. خرید قسطی گوشی S24 سامسونگ، راهی مناسب برای افرادی است که توانایی پرداخت هزینه این کالا را بصورت یکجا ندارند. شما با خرید اقساطی این کالای دیجیتال، می‌توانید خریدی اقتصادی و لذت بخش را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اقساطی، نحوه پرداخت هزینه و سایر سوالات خود با کارشناسان و پشتیبانان فروشگاه قسطی کلاب ارتباط بگیرید تا بتوانید یک انتخاب مناسب و جذاب داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي a71

خرید قسطی گوشي a71
گوشی‌های سامسونگ جز برترین محصولات این برند کره‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي a71 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید نقدی کامپیوتر

خرید نقدی کامپیوتر
هنگام خرید کامپیوتر باید به فضای ذخیره سازی آن توجه کنید، زیرا تمامی اطلاعات موجود در کامپیوترتان را در بخش فضای ذخیره سازی ذخیره می...